eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bychawa › Zimowe utrzymanie dróg w gminie Bychawa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-30

Bychawa: Zimowe utrzymanie dróg w gminie Bychawa.
Numer ogłoszenia: 483760 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bychawa , ul. Partyzantów 1, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, tel. 81 5660004 w. 42, faks 81 5660048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bychawa.bip.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg w gminie Bychawa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części: Część I - zimowe utrzymanie dróg w granicach administracyjnych miasta Bychawy. Zamówienie będzie wykonywane przy użyciu dwóch pojazdów mechanicznych przystosowanych do odśnieżania dróg, w tym jednego z piaskarką. Realizacja zamówienia polegać będzie na odśnieżaniu oraz usuwaniu oblodzenia i zapobieganiu śliskości nawierzchni dróg przy użyciu mieszanki piasku z solą 10 %. Szczegółowy wykaz dróg na terenie miasta Bychawy objętych odśnieżaniem zawiera załącznik Nr 1 do ogólnych warunków umowy stanowiących zał. nr 4 do niniejszej specyfikacji. Część II - zimowe utrzymanie dróg poza granicami administracyjnymi miasta Bychawy. Zamówienie będzie wykonywane przy użyciu następującego sprzętu: - dwóch koparko-ładowarek - spycharki gąsienicowej, - dmuchawy, - pługa średniego. Realizacja zamówienia polegać będzie na odśnieżaniu dróg. Szczegółowy wykaz dróg poza granicami administracyjnymi miasta Bychawy objętych odśnieżaniem zawiera załącznik Nr 2 do ogólnych warunków umowy stanowiących zał. nr 4 do niniejszej specyfikacji. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) Przystąpienie do odśnieżania tylko na pisemne lub telefoniczne polecenie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego - najpóźniej w ciągu jednej godziny od otrzymania polecenia dla Części I zamówienia i w ciągu 2 godzin od otrzymania polecenia ze wskazaniem drogi i odcinka do odśnieżenia dla Części II. Jednostki sprzętowe Wykonawcy muszą posiadać bezpośrednią łączność przez telefony komórkowe. Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego dodatkowo poinformuje o użyciu piasku lub mieszanki piaskowo-solnej. b) Wykonawca zobowiązuje się do 24-godzinnej dyspozycyjności w stosunku do Zamawiającego w zakresie przyjęcia zgłoszenia usług objętych umową. c) Usuwanie śniegu z dróg przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych i miejscach przeznaczonych dla ruchu pieszych. d) Używania sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego najpóźniej w ciągu 3 godzin dla Części I i w ciągu 6 godzin dla Części II zamówienia. e) Zgłaszanie do przedstawiciela Zamawiającego każdorazowej przeprowadzonej akcji odśnieżania, wraz z podaniem liczby godzin wykonanej pracy. f) Wywóz nadmiaru śniegu z terenu miasta w miejsce ustalone z przedstawicielem Zamawiającego. W pojeździe/pojazdach przeznaczonych do odśnieżania zostaną umieszczone zestawy GPS. Wykonawca ponosi odpowiedzialność w przypadku uszkodzenia lub kradzieży urządzenia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe z powodu niewłaściwego wykonania prac i nie zabezpieczenia terenu na czas prowadzenia prac. Szczegółowy zakres realizacji zamówienia określają ogólne warunki umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ wraz z załącznikami do niej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających spełniających wymogi art. 67 ust. 1 pkt 6

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wpłacenia wadium przez Wykonawców.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek spełnią Wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, w tym co najmniej : - dla Części I zamówienia: dwoma pojazdami mechanicznymi przystosowanymi do odśnieżania dróg, w tym jednym z piaskarką. Za pojazd mechaniczny przystosowany do odśnieżania Zamawiający uzna pojazd mechaniczny z napędem na dwie osie, wyposażony w regulowany pług śnieżny o szerokości lemiesza min. 2,8 m z gumową listwą zgarniającą, - dla Części II zamówienia: jedną spycharką gąsiennicową lub co najmniej jedną koparko-ładowarką lub jedną dmuchawą lub jednym pługiem średnim - (pług średni tj. opłużony pojazd samochodowy o ładowności powyżej 6 ton) w przypadku składania oferty na część tego zamówienia. W przypadku składania oferty na całą Część II zamówienia, wymagane jest aby Wykonawca dysponował każdym ww. sprzętem.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia minimum 100 000,00 złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców w ramach spółki cywilnej lub konsorcjum do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla jednego podmiotu do reprezentowania wszystkich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy z wykonawców powinien przedłożyć dokumenty wymienione w pkt 2. Dokumenty wymienione w pkt. 1. ma obowiązek złożyć ten lub ci z wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie warunku - oceniany będzie łączny potencjał techniczny oraz łączny potencjał finansowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmianę zawartej umowy w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług dotyczącej przedmiotu umowy. W ww. przypadku stronom będzie przysługiwało prawo zmiany wysokości wynagrodzenia umownego, odpowiednio do ustalonej przez ustawodawcę zmiany wysokości podatku VAT, zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bychawa.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bychawie ul. Partyzantów 1 23-100 Bychawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Bychawie ul. Partyzantów 1 23-100 Bychawa Punkt Obsługi Interesanta - kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.