To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-21
Ogłoszenie nr 48397 - 2017 z dnia 2017-03-21 r.
Zabrze: "Dostawa wyposażenia dla Klinicznego Oddziału Otolaryngologii i Onkologii Laryngologicznej-Blok Operacyjny-meble medyczne" o sygn. DZP/08PN/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 30229 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 32559 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
27273516200000, ul.
ul. M. C. Skłodowskiej
10,
41800
Zabrze, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
032 3732308, 3732346, faks
032 3732308, 3732346, e-mail
zamowienia.publiczne@klinika-zabrze.med.pl
Adres strony internetowej (URL): www.klinika-zabrze.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa wyposażenia dla Klinicznego Oddziału Otolaryngologii i Onkologii Laryngologicznej-Blok Operacyjny-meble medyczne" o sygn. DZP/08PN/2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DZ/08PN/207
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: "Dostawa wyposażenia dla Klinicznego Oddziału Otolaryngologii i Onkologii Laryngologicznej-Blok Operacyjny-meble medyczne" o sygn. DZP/08PN/2017 W skład wyposażenia/ zamówienia wchodzą: - Szafa medyczna dwuskrzydłowa, front przeszklony - 1 szt. - Szafka wisząca dwuskrzydłowa - 1 szt. - Szafa medyczna dwuskrzydłowa, front pełny - 2 szt. - Szafa medyczna z podziałem, górna i dolna część pełna (front) - 1 szt. - Szafa medyczna dwuskrzydłowa, front przeszklony - 4 szt. - Szafa medyczna dwuskrzydłowa, front przeszklony - 4 szt. - Szafa medyczna dwuskrzydłowa, front przeszklony - 2 szt. - Regał magazynowy - 2 szt. - Szafka stojąca dwuskrzydłowa z komorą - 2 szt. - Szafka stojąca dwuskrzydłowa z komorą - 1 szt. - Stół roboczy- 1 szt. - Stół roboczy z szufladą - 2 szt. - Szafa medyczna z podziałem, górna część przeszklona (front), dolna część pełna (front) - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 6 -18 do SIWZ - parametry techniczne oraz załącznik nr 3 do SIWZ - formularz cenowy rozdz. III.2 Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań: 1) zaoferują sprzęt zgodny z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 6 do 18 SIWZ - Parametry techniczne 2) zaoferują sprzęt kompletny, fabrycznie nowy nieużywany (nie powystawowy), rok produkcji 2017 3) zaoferują minimalny okres gwarancji 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru Sprzętu. Okres gwarancji będzie poddawany kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami rozdz. XXV SIWZ - Kryteria oceny ofert, 4) zapewnią na swój koszt i ryzyko transport sprzętu do siedziby Zamawiającego oraz rozładunek i transport wewnętrzny do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 5) montaż wyposażenia ma polegać na ustawieniu i wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia. 6) zapewnią dostawę wraz z montażem produktu (sprzętu) w godzinach pomiędzy 11:00-14:00 po uprzednim ustaleniu dnia i zgłoszenia osób dokonujących dostawy i montażu, 7) zaoferują termin płatności 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT, 8) przeprowadzą instruktaż personelu Szpitala w zakresie obsługi/konserwacji oferowanych produktów, 9) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, 10) wraz z dostawą produktów przedłożą Zamawiającemu Instrukcję obsługi w języku polskim, 11) przystąpią do naprawy produktu w terminie nie dłuższym niż 72 godziny od chwili otrzymania faksem lub pocztą elektroniczną zgłoszenia awarii, 12) zagwarantują dostępność części zamiennych min. 10 lat od daty dostawy, 13) fronty szaf, szafek i szuflad lakierowane proszkowo z dodatkiem jonów srebra stanowiących powłokę antybakteryjną. Kolorystyka wg palety kolorów RAL (do uzgodnienia z Zamawiającym). 14) Zamawiający wymaga aby oferowane meble posiadały możliwość zmywania, czyszczenia i dezynfekcji ogólnie dostępnymi na rynku środkami chemicznymi przeznaczonymi do tych celów. Zamawiający przed podpisaniem umowy udostępni listę środków myjących, czyszczących i dezynfekcyjnych używanych w Szpitalu. 15)Zamawiający wymaga mebli ze stali nierdzewnej gatunek 1.4301 (403). 16)Zamawiający wymaga aby profile mebli były spawane bez widocznych połączeń. 17)Zamawiający nie dopuszcza skręcania mebli.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
33192000-2
Dodatkowe kody CPV:
33192340-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT110000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 138233,55 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- 21/TP/I/24 DOSTAWY OBŁOŻEŃ CHIRURGICZNYCH, ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ, WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HIGIENY I OPIEKI NAD PACJENTEM
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2025 r. z podziałem na 4 Rejony"
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62.
- Dostawę zastawek aortalnych samorozprężalnych do zabiegów TAVI
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.