Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-26
Katowice: Dostawa leków, materiałów opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych w 2014 roku.
Numer ogłoszenia: 484170 - 2013; data zamieszczenia: 26.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Psychiatrii w Katowicach , ul. Korczaka 27, 40-340 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6038400, faks 032 6038553.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków, materiałów opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych w 2014 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa leków, materiałów opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych w 2014 roku.Szczegóły ( opis ) zawiera Wykaz Wyceny Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 6 do SIWZ. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11,ust.8 ustawy PZP.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - Wykonawca może wybrać wszystkie pakiety ( łącznie 22 ), lub dowolny pakiet ( pakiety ).Pakiet stanowi niepodzielną i kompletną całość, wszystkie pozycje w wybranym pakiecie ( pakietach ) muszą być wypełnione..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Dopuszcza się zamówienia uzupełniające : a) dotyczące produktów ( leków ) nie ujętych w oferowanych pakietach przetargowych niezbędnych do leczenia pacjentów, b) produktów ( leków ) objętych zamówieniem w przypadku ich zwiększonego zapotrzebowania - do kwoty 7 tysięcy euro.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 85.14.90.00 - Usługi farmaceutyczne 33.14.11.10 - Opatrunki 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Dotyczy pakietów : Pakiet nr 1 : 1200,00 zł., Pakiet nr 3 : 1000,00 zł., Pakiet nr 12 : 800,00 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży : koncesję, zezwolenie lub licencję - jeżeli odpowiednie ustawy nakładają obowiązek ich posiadania do wykonania określonego zamówienia, oraz właściwe oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22, ust.1 ustawy PZP, oraz aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Zamawiający dokona oceny warunku na podstawie ww. dokumentów na zasadzie : spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykonał ( wykonuje ) dostawy leków , materiałów opatrunkowych, środków dezynfekcyjnych - na kwotę brutto : o minimum wartości wynikającej, z wartości cen brutto oferowanych pakietów ( pakietu ), w okresie opisanym w stosownych przepisach. Ocena : w oparciu o wykaz dostaw opisany w ogłoszeniu o zamówieniu w BZP, stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ ( ocena dotyczy wyłącznie spełnienia warunku ) - na zasadzie : spełnia/ nie spełnia. Wykonawcy, którzy świadczyli oferowane dostawy Zamawiającemu, tylko je wykazują bez potrzeby dokumentowania. Wykonawca może wykorzystać art.23, art.26 ust.2b ustawy PZP - przy spełnieniu wszystkich zapisów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży właściwe oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22, ust.1 ustawy PZP. Wykonawca może wykorzystać art.23, art.26 ust.2b ustawy PZP - przy spełnieniu wszystkich zapisów. Ocena : na podstawie oświadczenia, na zasadzie : spełnia/ nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży właściwe oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22, ust.1 ustawy PZP. Ocena : na podstawie oświadczenia, na zasadzie : spełnia/ nie spełnia. Wykonawca może zlecić wykonanie usługi podwykonawcy, jedynie w przypadku określonym w SIWZ. Wykonawca może wykorzystać art.23, art.26 ust.2b ustawy PZP przy spełnieniu wszystkich zapisów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży właściwe oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22, ust.1 ustawy PZP, oraz polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum wynikającą z wartości brutto oferowanych pakietów ( pakietu ). Ocena : na podstawie przedstawionych dokumentów, na zasadzie : spełnia/ nie spełnia. Wykonawca może wykorzystać art.23, art.26 ust.2b ustawy PZP przy spełnieniu wszystkich zapisów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95.00
- 2 - Termin dostawy od dnia złożenia zamówienia - 5.00
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Uwzględniając, że zgodnie z ustawą z dnia 12.05.2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2011r. Nr 122, poz. 696 z późn. zm.) zamawiający jest zobowiązany nabywać leki i wyroby medyczne po cenie nie wyższej niż urzędowa cena określona zgodnie z art. 9 określa się, iż : 1) w przypadku wzrostu ceny urzędowej, której maksymalna wysokość przekroczy ceny wynikające z umowy, obowiązuje cena umowna, 2) w przypadku obniżenia ceny urzędowej w ten sposób, że jej wysokość maksymalna będzie niższa od ceny wynikającej z umowy obowiązuje wprowadzona cena urzędowa. 2. Zmiany cen można dokonywać jedynie w przypadku : 1) zmiany cen producenta, 2) zmiany cen urzędowych, 3) zmiany stawek opłat publicznoprawnych na rzecz Skarbu Państwa, 4) zmiany marży maksymalnej określonej przez Ministerstwo Finansów. 3.Wykonawca zobowiązuje się do stosowania stałych zasad obliczania upustów i konstruowania ceny w okresie obowiązywania podpisanej umowy. 4.O każdej wnioskowanej zmianie cen, w przypadku zmiany cen producenta lub zmiany stawek opłat na rzecz Skarbu Państwa Wykonawca zobowiązuje się z 14-dniowym wyprzedzeniem powiadomić Zamawiającego w formie pisemnego uzasadnienia. 5.Wszelkie zmiany cen mogą zostać wprowadzone jedynie za pisemnym porozumieniem stron, a jedynie zmiany cen urzędowych i zmiany marży maksymalnej określonej przez Ministerstwo Finansów skutkujące obniżeniem ceny następuje z mocy prawa i obowiązuje od dnia obowiązywania przepisów. 6.W przypadku szczególnych okoliczności takich jak wstrzymanie, wycofanie lub zakończenie produkcji, itp., strony dopuszczają możliwość dostarczenia odpowiedników preparatów objętych umową w cenach rynkowych ale nie wyższych niż zawarte w umowie. W przypadku wystąpienia takich okoliczności wykonawca poinformuje o tym zamawiającego w formie pisemnej. 7.Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych preparatów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. 8.Zamawiający ma prawo do zamówienia innych tańszych odpowiedników. 9.W przypadku udzielania przez Wykonawcę upustów promocyjnych dla klientów w okresie trwania umowy, upusty będą obowiązywały również dla tej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrumpsychiatrii.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Psychiatrii w Katowicach, budynek administracji, pokój Nr 12, ul. Korczaka 22, 40-340 Katowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Centrum Psychiatrii w Katowicach, budynek administracji, pokój Nr 12, ul. Korczaka 22, 40-340 Katowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotryczy UE. Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są : - w sprawach proceduralnych : mgr inż. Marek Warchoł, tel. 32/ 603 84 51, tel/faks : 32/ 603 85 53, p. Ilona Gorządek tel. 32/ 603 85 53.W sprawach merytorycznych : kierownik apteki mgr Dorota Pytlewska, tel.32/603 84 33. Informacje udzielane są w dni robocze, w godzinach : 09:00 do 13:00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
- "Malowanie wybranych pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. A.Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach" - część 1
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi i wsparcia integracji cudzoziemców dla kadry jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu pn. Koordynacja działań (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa środków opatrunkowych z podziałem na 4 części"
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-59/2025)
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i wyrobów medycznych do SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
- Dostawa leków
- TP/08D/03/2025 POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONE W TRYBIE PODSTAWOWYM BEZ NEGOCJACJI NA DOSTAWY PREPARATÓW DO DEZYNFEKCJI
- Dostawa materiałów stosowanych przy zabiegach okulistycznych w SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 6 pakietów
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.