eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › rozbudowa budynku Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 2 oraz bazy kontenerowej w Koninie przy ul. 3 Maja 60 z równoczesną termomodernizacją istniejącego budynku i montażem kolektorów słonecznych



Ogłoszenie z dnia 2006-09-18

POZYCJA 48423

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Konin: rozbudowa budynku Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 2 oraz bazy kontenerowej w Koninie przy ul. 3 Maja 60 z równoczesną termomodernizacją istniejącego budynku i montażem kolektorów słonecznych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej, do kontaktów: asp. sztab. Wojciech Szkudlarek, ul. Przemysłowa 7, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 249 98 00, fax 0-63 249 98 13, e-mail: kmkonin@psp.wlkp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.konin.psp.wlkp.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa budynku Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 2 oraz bazy kontenerowej w Koninie przy ul. 3 Maja 60 z równoczesną termomodernizacją istniejącego budynku i montażem kolektorów słonecznych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Konin ul.3-go Maja 60. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robudowy budynku Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 2 oraz bazy kontenerowej w Koninie przy ul. 3-go Maja 60 z równoczesną termomodernizacją istniejącego obiektu i montażem kolektorów słonecznych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.21 - Obiekty straży pożarnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia zgodny z opracowanym projektem budowlanym powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 100.000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art.22 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oswiadczeń o których mowa wyżej Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz ze zapisem treści oferty i formularza ofertowego sporządzonego zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ Wykonawca przedłoży :1)wykaz wszystkich robót,które wykonywał w ostatnich 5-ciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym,stanowiącym przedmiot zamówienia, 2)Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznyhc, 3)Aktualny odpis z własciwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 4)Dokumenty stwierdzające, że osoby ktore będą wykonywac zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, 5)Aktualną informację z KRK w zakresie okreslonym w art.24 ust.1 pkt.4-8, 6)Aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych, 7)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz własciwego Oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłaceniem podatków, opłat oraz składek, 8)Informację z banku lub banków o zdolności Wykonawcy do sfinansowania z własnych środków lub środków kredytowych Wykonawcy, 9)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający,że Wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności w tym w zakresie od ryzyka wykonywanych prac

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.psp.wlkp.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.10.2006, godzina 10:30, Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Koninie ul.Przemysłowa 7-świetlica.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.