To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-03
Bydgoszcz: 02/NFZ/WAG/ 2110/P/ 8 /12 postępowanie o zamówienie publiczne na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla potrzeb K-P OW NFZ w Bydgoszczy oraz odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 484286 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 218783 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Aleje Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3252702, faks 052 3252709.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 02/NFZ/WAG/ 2110/P/ 8 /12 postępowanie o zamówienie publiczne na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla potrzeb K-P OW NFZ w Bydgoszczy oraz odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych oraz odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych wg zał. nr 3 do SIWZ. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać oznaczenie produktu, znak firmowy. Materiał eksploatacyjny winien posiadać 12 - miesięczną gwarancję liczoną od dnia sprzedaży. Przez rodzaj materiałów eksploatacyjnych należy rozumieć materiały eksploatacyjne oryginalne wyprodukowane przez producenta danego urządzenia - fabrycznie nowe ( wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostarczeniem ), nie regenerowane ( tj. wyprodukowane w podstawowym cyklu produkcyjnym, gdzie wszystkie komponenty są fabrycznie nowe, nie odzyskane ). Materiały eksploatacyjne nie mogą mieć śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Materiały eksploatacyjne winny posiadać nie gorsze niż opisane w tabeli parametry w zakresie wydajności wydruku i jakości ( nie rozlewanie liter, nie przerywanie ciągłości rysunku, naturalna kolorystyka, trwałość i nasycenie wydruku ). Produkty nie pochodzące od producenta danego urządzenia - muszą być fabrycznie nowe, oznakowane znakiem firmowym producenta, wykonane z fabrycznie nowych i nieregenerowanych elementów składowych. Zaopatrzony w etykiety zawierające numer katalogowy i termin jego ważności. Szacunkowa wielkość zamówienia poszczególnych towarów została wyliczona na okres trwania umowy ( ok. 12 miesięcy ) - nie jest zobowiązująca dla Zamawiającego. Realizacja umowy na podstawie zamówień częściowych składanych przez Zamawiajacego telefonicznie - w terminie 4 dni roboczych, realizacja zamówienia pilnego - 1 dzień roboczy. Dostawa i rozładunek we wskazane miejsca przedmiotu zamówienia nastapi do siedziby Zamawiajacego - w Bydgoszczy, Al. Mickiewicza 15, ul. Słowackiego 3, ul. Warszawska 10, w Toruniu , ul. Szoasa Chełmińska 20 - Delegatura Oddziału, we Włocławku , ul. Kilińskiego 16 - Delegatura Oddziału. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca dostawy w obrębie danego miasta. Zasady i tryb odbioru zuzytych materiałow biurowych-usługi związane z odpadami 1. Wykonawca odbiera odpady na zasadach wyłączności, o ile nie wskaże umocowanego w tym zakresie podwykonawcy. 2. Wykonawca przejmuje odpowiedzialność w zakresie gsopodarowania odpadami tj. zbierania oraz odzysku i unieszkodliwienia odpadów odebranych od Zamawiającego. 3. Z tytułu odbioru odpadów nie przysługuje odrębne wynagrodzenie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.19.23.40 - Taśmy do faksów 30.19.29.10 - Folia lub taśma korekcyjna 30.19.97.61 - Etykiety z kodem kreskowym 39.83.00.00 - Środki czyszczące 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MULTIKOM" ADAM PAPIERSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MULTIKOM" ADAM PAPIERSKI
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Multikom Adam Papierski, ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180247,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 166551,37
Oferta z najniższą ceną: 166551,37 / Oferta z najwyższą ceną: 214272,70
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania 11831 pn. "Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego terenu przy budynku nr 52 użytkowanego przez Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy"
- Objęcie Ochroną Ubezpieczeniową Odpowiedzialności Cywilnej oraz Majątku Administracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy na rok 2025
- SUKCESYWNA DOSTAWA OWOCÓW, ZIEMNIAKÓW I WARZYW NA ROK 2025
- Usługi związane ze stałą całodobową ochroną osób i mienia oraz monitoringiem i konserwacją systemów ochrony w Bydgoszczy, Kusowie i w Łysomicach, z uwzględnieniem podziału na części - 3 zadania
- Sukcesywne dostawy środków kontrastujących - III
- Zakup wraz z dostawą przełączników rdzeniowych do szkieletu sieci
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAM. NA TERENIE GM. POKÓJ W OKRESIE OD 1.01. 2025 R. DO 31.12.2025 R.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanych w gminie Bydgoszcz.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Księżpol
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Dygowie"
- Świadczenie usługi odbioru, załadunku, transportu i unieszkodliwienia zanieczyszczonej odpadami medycznymi ziemi.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych, ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (UPPZ) oraz odpadów z podoczyszczalni ścieków.
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.