Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-06
Bobowa: Organizacja i przeprowadzenie stażu-wizyty zawodoznawczej dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych im. St. Wyspiańskiego w Bobowej uczestników projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 48429 - 2014; data zamieszczenia: 06.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych im. St. Wyspiańskiego , ul. Grunwaldzka 10, 38-350 Bobowa, woj. małopolskie, tel. 18 35 14 031, faks 18 35 14 031.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsz.bobowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczna Placówka Oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie stażu-wizyty zawodoznawczej dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych im. St. Wyspiańskiego w Bobowej uczestników projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu stażu-wizyty zawodoznawczej dla maksymalnie 33 uczestników (30 uczniów i 3 opiekunów) Zespołu Szkół Zawodowych im. St. Wyspiańskiego w Bobowej w ramach realizacji projektu systemowego pn.: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna: - posiadanie przez Wykonawcę aktualnego wpisu do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 223, poz. 2268 z późn. zm.) - ocena tego warunku nastąpi na podstawie złożonego w tym zakresie oświadczenia -(załącznik nr 5 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku za spełnienie powyższego warunku, Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwóch zamówień - usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, przez co Zamawiający rozumie zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdów w formie staży-wizyt zawodoznawczych i/lub wyjazd o charakterze turystycznym (transport, wyżywienie, nocleg) dla grupy min. 25 osobowej każdego z wykonanych zamówień, z podaniem ich wartości, nazwy zleceniodawcy, terminu realizacji (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), a także z załączeniem dowodów, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna: - pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie - art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ),
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna: - pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie - art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ),
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna: - pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie - art.22 ust.1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w zakresie terminu lub miejsca docelowego stażu - wizyty zawodoznawczej, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Przyczyny, o których mowa powyżej to: odwołanie, zmiana terminu lub cofnięcie zgody na staż-wizytę zawodoznawczą przez właściciela firmy lub osobę przez niego upoważnioną. O zaistniałej zmianie Wykonawca powiadomi Zamawiającego niezwłocznie po uzyskaniu w/w informacji. Wykonawca, w porozumieniu z Zamawiającym, zobowiązany będzie wówczas do ustalenia nowego terminu wyjazdu lub zorganizowania stażu - wizyty zawodoznawczej w innym przedsiębiorstwie o równoważnym potencjale technicznym zapewniającym możliwość zrealizowana programu stażu określonego w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie będzie przysługiwało prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu. 2. Zmiana umowy dokonuje się w trybie aneksu do umowy podpisanej przez Zamawiającego i Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsz.bobowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Zawodowych im. St. Wyspiańskiego
ul. Grunwaldzka 10
38-350 Bobowa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2014 godzina 09:30, miejsce: Zespół Szkół Zawodowych im. St. Wyspiańskiego ul. Grunwaldzka 10 38-350 Bobowa sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot umowy jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - projekt systemowy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Działanie 9.2, Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI BOBOWA
- "Świadczenie usług poradnictwa psychologicznego celem przeprowadzenia indywidualnej diagnozy potrzeb w celu opracowania ścieżki reintegracji dla uczestników projektu pn. Każdy inny - wszyscy równi"
- "Świadczenie usług poradnictwa zawodowego celem przeprowadzenia indywidualnej diagnozy w celu opracowania ścieżki reintegracji dla uczestników projektu pn. Każdy inny - wszyscy równi"
- "Świadczenie usług specjalisty ds. reintegracji w celu opracowania i monitorowania ścieżki reintegracji dla uczestników projektu pn. Każdy inny - wszyscy równi"
- "Świadczenie usług poradnictwa psychologicznego celem przeprowadzenia indywidualnej diagnozy potrzeb w celu opracowania ścieżki reintegracji dla uczestników projektu pn. Każdy inny - wszyscy równi"
więcej: przetargi BOBOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie wycieczek edukacyjnych w ramach projektu pn.: "Akademia przedszkolaka"
- Jednodniowe wycieczki dla dzieci z placówek oświatowych w Knurowie
- "Kompleksowa organizacja trzydniowego wyjazdu studyjnego do województwa małopolskiego pn. "Dziedzictwo kulturowe i tradycje kulinarne polskiej wsi", który odbędzie się w drugiej połowie maja 2025 r."
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA KOMPLEKSOWEJ ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIU WIZYTY STUDYJNEJ DLA 10 OSÓB ŁĄCZNIE
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
- Kompleksowa organizacja kilkudniowych wyjazdów edukacyjnych w roku 2025 dla uczestników projektu pn. "Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.