Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: zakup zestawów jednorazowego użytku do izolacji krwinek płytkowych oraz dzierżawa aparatury Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, do kontaktów: Lilianna Gryl, Wiesława Tomaszewska, ul. Franciszkańska 17/25, 91-433 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6542932, fax 042 6542932, e-mail: sekretariat@lodz.krwiodawstwo.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.krwiodawstwo.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, Lilianna Gryl, Wiesława Tomaszewska, ul. Franciszkańska 17/25, 91-433 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 654-29-32, fax 0-42 654-29-32, e-mail: adm@lodz.krwiodawstwo.pl, www.krwiodawstwo.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup zestawów jednorazowego użytku do izolacji krwinek płytkowych oraz dzierżawa aparatury. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi ul. Franciszkańska 17/25. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa 1400 sztuk zestawów jednorazowego użytku do izolacji krwinek płytkowych z kożuszka leukocytarno-płytkowego i przygotowanie ubogoleukocytarnego zlewanego koncentratu krwinek płytkowych o parametrach nie niższych niż:liczba płytek nie mniej niż 0,6x10 do potęgi jedenastej na jednostkę, objętośc powyżej 40ml na jednostkę, liczba leukocytów poniżej 1x10 do potęgi szóstej w preparacie. Dzierżawa aparatury do izolacji krwinek płytkowych i przygotowania ubogoleukocytarnego koncentratu krwinek płytkowych, która musi umożliwiać automatyczne spulowanie 4-5j. kożuszków leukocytarno-płytkowych i 1 jednostkę osocza, przy zapewnieniu dokładnego wymieszania surowca w postaci kożuszka leukocytarno-płytkowego, izolację UKKP,do procesu pulowania i izolacjimuszą być zastosowane sterylne zestawy jednorazowego uzytku z wbudowanym filtrem do leukoredukcji. Izolacja krwinek płytkowych musi odbywać sięmetodą wirowania przy możliwości wyboru takich parametrów- temp., czas, przyspieszenie, hamowanie, siła wirowania aby preparat końcowy spełniał podane wymogi.Termin ważnosci zestawów nie krótszy niż 12 m-cy od daty dostawy.Pojemnik do przechowywania UKKP musi być o pojemności nie mniej niż 1000ml i wykonany z tworzywa pozwalającego na 5 dniowe przechowywanie płytek, co powinno być wyraźnie oznakowane na etykiecie fabrycznej. Kazdy zestaw musi mieć zintegrowany pojemnik do sterylnego pobierania próbki do badań. Wykonawca zapewni bezpłatną usługę serwisowąaparaturyi wymianę uszkodzonych części, instrukcję obsługi aparatury w języku polskim, oraz przeszkoli personel jej obsłudze. Wykonawca dostarczy dokumenty przyznające znak CE na aparaturę i zestawy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Formularz ofertowy - załącznik nr 1,aktualny odpis z właściwegorejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie doewidencji działalności gospodarczej,ośiadczenie potwierdzajace spełnienie warunków zawartych w art. 22 oraz o nie podleganiu wykluczenia z postępowania na podstawie art 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2, oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, potwierdzenie wniesienia wadium, dokument potwierdzający przyznanie znaku zgodności CE dla zestawów i aparatury, oświadczenie, iż Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia spełniajacy stawiane wymagania. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.22.12.10 - Pojemniki na krew Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.13 - Pojemniki na krew Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1400 sztuk zestawów jednorazowego użytku do izolacji krwinek płytkowych, oraz dzierżawa aparatu 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5000,00zł może być wnoszone w:pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach bankowych,poręczeniach udzielanychprzez podmioty, o których mowa w art 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku wpłaty wadium przelewem, należy załączyć kopię dokumentu do oferty potwierdzajace wniesienie wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponująpotencjalem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamowienia, nie podlegają wykluczeniuzgodnie z art 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń, wymienionych w rozdziale V SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krwiodawstwo.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.10.2006, godzina 10:30, Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. Franciszkańska 17/25 Łódź ,sala konferencyjna.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiajacy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom zawartym w ustawie Prawo Zamówień Publicznych oraz SIWZ, uznanej za najkorzystniejszą wg kryteriów oceny ofert okreslonych w SIWZ 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.09.2006.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- ZP/2/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem sal wykładowo-warsztatowych podczas konferencji, która odbędzie się na terenie województwa łódzkiego.
- Na zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług transportowych związanych z wykonywaniem opróżniania lokali wolnych , wykonywaniem przeprowadzek z lokali do lokali oraz uczestnictwo w eksmisjach
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych- powtórka 2 części
- DZP.26.105.2025 ROZBIÓRKI BUDYNKÓW W PODZIALE NA 3 CZĘŚCI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów i narzędzi stomatologicznych, wyrobów medycznych, materiałów ortodontycznych, systemów diagnostycznych, przyłbic i jednorazowa dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni kosmetycznej w ramach projektu AKTYWNA SZKOŁA 3
- Dostawa sprzętu medycznego, wyposażenia medycznego oraz aparatury medycznej
- 20-P-25 Dostawa aparatury medycznej i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bestwinie
- Zakup wyposażenia i sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szastarce w ramach Projektu grantowego pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
więcej: Pojemniki na krew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.