Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-06
Gdynia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy sterylnych obłożeń chirurgicznych do zabiegów operacyjnych
Numer ogłoszenia: 48435 - 2014; data zamieszczenia: 06.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o. , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6207501, faks 58 6201114.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwincentego.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy sterylnych obłożeń chirurgicznych do zabiegów operacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy sterylnych obłożeń chirurgicznych do zabiegów operacyjnych: 1) zestawów sterylnych do zabiegów ortopedycznych jednorazowego użytku, 2) zestawów sterylnych obłożeń do zabiegów neurochirurgicznych, 3) osłon jednorazowego użytku, 4) fartuchów operacyjnych jednorazowego użytku do zabiegów o standardowym i podwyższonym ryzyku, 5) sterylnych osłon na ramię C, 6) sterylnych samoprzylepnych worków do przechowywania płynów, 7) zestawów obłożeń do zabiegów okulistycznych, 8) sterylnych obłożeń chirurgicznych z samoprzylepcem i z otworem, 9) zestawów sterylnych EO2 do wszczepiania rozruszników i do CRT-D..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w następującej wysokości, dla pakietów: Pakiet 1 - 3.500,00 zł Pakiet 3 - 450,00 zł Pakiet 4 - 700,00 zł Pakiet 7 - 725,00 zł Pakiet 9 - 1.750,00 zł 2. Wadium powinno być wniesione najpóźniej do chwili składania ofert. 3. Wadium może zostać wniesione w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2010 r. Nr 240, poz. 1603 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BNP Paribas Bank Polska S.A. PL 66 1600 1114 0004 0707 8076 0152 z podaniem tytułu :wadium - przetarg znak: SW/ZP/251/N/15/2014 - DO - sukcesywne dostawy sterylnych obłożeń chirurgicznych do zabiegów operacyjnych. Chwilą wniesienia wadium jest data uznania rachunku zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1) aktualne wyniki badań dotyczące barierowości, zgodnie z normą PN-EN-13795- 1,2,3 - dla pakietów: pakiet 1 - poz. 1,2, 3, pakiet 2 pakiet 3 - poz. 1, 2 pakiet 4 pakiet 8 pakiet 9 2) karty katalogowe wraz z autoryzowaną kartą techniczną producenta materiału - dotyczy pakietu 1, 2, 3, 4, 7;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wyłoniono wykonawcę, mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia wykonawcy, 2) terminu realizacji, częstotliwości dostaw, miejsca dostaw, 3) zmiany cen asortymentu wskazanego w umowie, 4) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy produkt zostanie wycofany z produkcji, lub wprowadzony do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany / udoskonalony, przy czym zmiana ta nie może powodować wzrostu ceny zawartej w ofercie, 5) upadłości albo likwidacji producenta lub dystrybutora 6) wydłużenia terminu obowiązywania umowy, w sytuacji nie zrealizowania całego asortymentu będącego przedmiotem umowy w pierwotnym terminie. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, natomiast ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian; 2) w zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt. 3, w przypadku: a) zmian wprowadzonych przez producentów, obniżki marży; b) zmian kursu waluty w przypadku towarów importowanych, zgodnie z tabelą NBP; 3) w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki umowy; 4) jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego. 3. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwincentego.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamówień Publicznych, bud. gospodarczy pok. nr 11..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamówień Publicznych, bud. gospodarczy pok. nr 11..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sterylne zestawy obłożeń do zabiegów ortopedycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw sterylnych obłożeń do operacji stawu kolanowego (artroskopia kolana rekonstrukcja więzadła przedniego i tylnego ACL.PCL) - 350 szt. 2. Zestaw sterylnych obłożeń do endoprotezy stawu kolanowego (Proteza kolana)- 250 szt. 3. Zestaw sterylnych obłożeń do operacji stawu biodrowego (Proteza biodra) - 450 szt. 4. Zestaw do operacji dłoni i stopy - 200 szt. 5. Zestaw obłożeń do operacji barku - 150 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-0, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw sterylnych obłożeń do zabiegów neurochirurgicznych (trepanacja czaszki, kraniotomia).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw sterylnych obłożeń do zabiegów neurochirurgicznych (TREPANACJA CZASZKI KRANITOMIA) - 12 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-0, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Osłony jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Osłona na kończynę - 400 szt. 2. Pokrowiec na stolik Mayo - 1200 szt. 3. Osłona na kamerę i przewody - 500 szt. 4. Serweta operacyjne 1 x użytku do założenia wkłucia centralnego/pop - 500 szt. 5. Serweta operacyjna z otworem centralnym o średnicy 6x8 cm wielkość serwety 75 x 75 cm z taśmą samoprzylepną - do drobnych zabiegów okulistycznych - 200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-0, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Fartuch operacyjny jednorazowego użytku do zabiegów o standardowym i podwyższonym ryzyku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Fartuch chirurgiczny - wzmocniony jednokrotnego użytku, do zabiegów standardowego i/lub wysokiego ryzyka - 488 szt. 2. Fartuch chirurgiczny - standardowy jednokrotnego użytku, sterylny-2600 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sterylna osłona na ramię C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylna osłona na ramię C (aparatu rtg), jednorazowego użytku - 500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sterylny samoprzylepny worek (torba) do przechwytywania płynów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylny samoprzylepny worek (torba) do przechwytywania płynów - 400 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestaw sterylnych obłożeń do zabiegów okulistycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw okulistyczny - 1005 szt. 2. Osłona na podłokietnik z taśmą lepną zabezpieczajacą przed osunięciem się osłony z łokietnika lub gumką - 800 szt. 3. Serweta jałowa wykonana z laminatu dwuwarstwowego, niepylącego - 800 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Obłożenia chirurgiczne sterylne z samoprzylepcem i otworem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obłożenia chirurgiczne sterylne z samoprzylepcem i otworem - 150 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zestawy sterylne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw sterylny EO2 do wszczepienia rozruszników - 563 szt. 2. Zestaw sterylny EO2 do CRT-D - 56 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 16 10 02
- Usługa serwisowania oprogramowania EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Diagnozowanie i prowadzenie sesji psychoterapii dzieci i młodzieży z FASD od (0-18 lat) , prowadzenie grup wsparcia na 2025 rok
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- MODERNIZACJA SYSTEMU TWORZENIA KOPII ZAPASOWYCH
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- Dostawa elementu manekina ALS w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy".
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.