Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-03
Siedlce: Dostawa czasopism zagranicznych dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, związana z prenumeratą na rok 2013
Numer ogłoszenia: 484496 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach , ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 6442095, faks 25 6442045.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ap.siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa czasopism zagranicznych dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, związana z prenumeratą na rok 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa czasopism zagranicznych dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, związana z prenumeratą na rok 2013 /wersja drukowana połączona z bezpłatnym dostępem do elektronicznej wersji czasopisma, jeśli jest ona zagwarantowana przez Wydawcę w cenie prenumeraty drukowanej /print + free on-line/ 14 tytułów czasopism - wykaz czasopism załącznik Nr 2 do SIWZ WYMOGI ZAMAWIAJĄCEGO: Zakres świadczeń zaoferowanych Zamawiającemu, w zakresie prenumeraty naukowych czasopism zagranicznych winien odpowiadać warunkom prenumeraty instytucjonalnej, Zapewnienie systemu kontroli i realizacji czasopism w systemie on-line, Zapewnienie serwisu elektronicznego do obsługi prenumeraty drukowanej /z funkcją podstawową do składania reklamacji/, Zapewnienie systemu elektronicznego gwarantującego dostęp ON LINE do wszystkich darmowych czasopism elektronicznych przysługujących z tytułu prenumeraty wersji drukowanej, poprzez przekazanie kodów dostępu od 01 stycznia 2013r. Wymogiem zamawiającego jest dostawa kompletnych roczników /od nr pierwszego do ostatniego/ czasopism zagranicznych dla Biblioteki Głównej, związanej z prenumeratą w roku 2013, określonych odpowiednio w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Koszty przesyłki do zamawiającego oraz ewentualne udzielone rabaty winny być ujęte w oferowanej cenie, Wszelkie formalności celne, podatkowe i administracyjne związane z dostawą czasopism /np. odprawa celna, podatek VAT) załatwia /przeprowadza/ Wykonawca, Cena oferty za dostawę przedmiotu zamówienia, powinna być ceną ostateczną do zapłaty przez Zamawiającego, Wykonawcy przedstawią zaakceptowany przez osoby upoważnione projekt umowy wg zał. Nr 5 SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wpłacania wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 zamówienie, polegające na dostawie czasopism zagranicznych, z zastrzeżeniem, że wartość zamówienia nie była niższa niż 20 tys. złotych brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie /np.protokoły odbioru, referencje/; Zamawiajacy oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt.B.I. ust.3.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo osób/osoby podpisujących dokumenty składające się na ofertę i upoważnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę /w przypadku osób nie wymienionych w rejestrze lub zaświadczeniu o prowadzeniu działalności gospodarczej/;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uph.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, ul.Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, pok.57 lub wysyłka poczta listem poleconympo zgłoszeniu wniosku Wykonawcy na fax 25/643 19 41.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, ul.Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, Sekretariat I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Roboty budowlane związane z wykonaniem budynku poczwórnej kancelarii leśniczego- Nadleśnictwo Przasnysz - powtórzenie 2
- Poprawa diagnostyki obrazowej w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Świadczenie usług w zakresie letniego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach z podziałem na części
- Usługa konserwacji, przeglądu i naprawy drobnego sprzętu AGD oraz sprzętu gastronomicznego i chłodniczego
- Usługi inspektora ochrony radiologicznej w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów medycznych dla Bloku Operacyjnego w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.