Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-10
Sieradz: dostawa opatrunków, pieluchomajtek, bielizny operacyjnej
Numer ogłoszenia: 48478 - 2008; data zamieszczenia: 10.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Armii Krajowej 7, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8271942, fax 043 8275452.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa opatrunków, pieluchomajtek, bielizny operacyjnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa opatrunków, pieluchomajtek, bielizny operacyjnej pow. 14.000 EURO
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki Oryginalny kod CPV: 21.22.21.00 - Toaletowe produkty z papieru Kod CPV wg słownika 2008: 33.77.10.00 - Toaletowe produkty z papieru Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Inne dokumenty wymagane treścią SIWZ: 1. Zgoda na minimalny 60 dniowy termin płatności przelewem. 2. Zgoda na sukcesywne dostawy przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy. 3. Zgoda na stałość cen przez okres trwania umowy. 4. Podpisany i wypełniony formularz cenowy - załącznik Nr 3. 5. Zaakceptowany formularz umowy- załącznik Nr 4 6. Informacja o podwykonawcach - załącznik Nr 5
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres Firmy, potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania odpowiada profilowi dostaw objętych postępowaniem. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę-osoby upoważnioną-upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 Ustawy zgodne z załącznikiem Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 3. Deklaracje zgodności CE lub zgłoszenie - wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na oferowany asortyment.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Przydatność do stosowania - walory użytkowe - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozsieradz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sieradzu 98-200 ul. Armii Krajowej 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2008 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Sieradz ul. Armii Krajowej 7 pokój 222 II Piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: opatrunki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunki do 14.000 EURO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Przydatność do stosowania - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: opatrunki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunki do 14.000 EURO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Przydatność do stosowania - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: opatrunki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunki pow. 14.000 EURO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Przydatność do stosowania - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: opatrunki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunki do 14.000 EURO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Przydatność do stosowania - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: opatrunki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunki pow. 14.000 EURO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: opatrunki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunki do 14.000 EURO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Przydatność do stosowania - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: opatrunki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunki do 14.000 EURO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Przydatnośc do stosowania - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: opatrunki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunki do 14.000 EURO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Przydatnośc do stosowania - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: opatrunki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunki do 14.000 EURO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Przydatnośc do stosowania - 20
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pieluchomajtki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pieluchomajtki pow. 14.000 EURO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Walory użytkowe - 20
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: pieluchomajtki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pieluchomajtki do 14.000 EURO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Walory użytkowe - 20
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: bielizna operacyjna jednorazowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bielizna operacyjna jednorazowa pow.14.000 EURO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Przydatność do stosowania - 20
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: bielizna operacyjna jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bielizna operacyjna jednorazowego użytku do 14.000 EURO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Przydatność do stosowania - 20
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- wynajęcie sali wykładowej oraz świadczenie usługi cateringowej realizowanej w takcie warsztatów w dwóch terminach, współfinansowanej ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
- przeprowadzenie dwóch warsztatów "Kształtowanie zdolności zarządzania sobą w czasie i rozwój umiejętności pracy z emocjami"
- Usługa edukacyjna korepetycje , w ramach projektu "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus dla łódzkiego 2021 - 2027
- zorganizowanie warsztatów zawodoznawczych dla uczniów klas siódmych i ósmych, a także świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie warsztatów
- Remont drogi gminnej nr 114263E w miejscowości Kłocko
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa opatrunków, podkładów, pielucho-majtek oraz środków do pielęgnacji skóry i ran na potrzeby Szpitala Powiatowego w Sędziszowie Małopolskim" - 6 pakietów
- 2-D/2025 Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa rękawic diagnostycznych oraz chirurgicznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego - znak sprawy Adm 6/2025
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Dostawę wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. - postępowanie II
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.