Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-03
Opole: Konserwacja i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych i znaków aktywnych w ciągu dróg krajowych nr 39, 45, 46, 46a, 94 i 94c na terenie GDDKiA O/Opole Rejonu w Opolu w okresie do 31.12.2014 r.
Numer ogłoszenia: 484830 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych i znaków aktywnych w ciągu dróg krajowych nr 39, 45, 46, 46a, 94 i 94c na terenie GDDKiA O/Opole Rejonu w Opolu w okresie do 31.12.2014 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stała konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnej i znaków aktywnych w ciągu dróg krajowych nr 39, 45, 46, 46a, 94 i 94c na terenie administrowanym przez GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Opolu polegająca na: -przeglądach, w tym kontroli działania urządzeń i pomiarach elektrycznych -konserwacji, w tym wymianie materiałów i elementów eksploatacyjnych, -naprawach awarii spowodowanych zużyciem elementów -naprawach uszkodzeń spowodowanych czynnikami zewnętrznymi. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do utrzymania sygnalizacji, znaków aktywnych i urządzeń zasilających w pełnej sprawności technicznej i użytkowej zgodnie z Warunkami Realizacji Usług (WRU), wykonanie objazdów wszystkich urządzeń i znaków celem wykrycia ewentualnych nieprawidłowości w ich funkcjonowaniu, naprawy i odbudowy zniszczonych lub zdewastowanych urządzeń, utrzymania urządzeń w należytej czystości, sprawdzania zasilania. Wykonawca odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie sygnalizacji i urządzeń oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za skutki nieprawidłowego działania sygnalizacji i urządzeń wynikające z niewłaściwego wykonywania usług. Odcinki dróg krajowych objętych niniejszym zamówieniem: -DK nr 39 od km 40+542 do km 91,544 na odc. gr. woj. dolnośląskiego - gr. woj. wielkopolskiego (od dnia 01.04.2013 r. do dnia 31.12.2014 r.) -DK nr 45 od km 82+600 do km 94+809 km na odc. Węzeł Dąbrówka - granica miasta Opole, -DK nr 45 od km 108+265 do km 130+472 odc. granica miasta Opole - granica z Rejonem Kluczbork, -DK nr 46 od km 102+480 do km 132+658 na odc. granica miasta Opole - początek obwodnicy Dobrodzienia, -DK nr 46a od km 0+000 do km 6+480 na odc. obwodnicy Dobrodzienia, -DK nr 46 od km 138+794 do km 141+589 na odc. koniec obwodnicy Dobrodzienia - granica województwa śląskiego, -DK nr 94 od km 134+772 do km 173+702 na odc. granica województwa dolnośląskiego - Brzeg - Karczów - początek obwodnicy m. Opole (Wrzoski) (od dnia 01.04.2013 r. do dnia 31.12.2014 r.), -DK nr 94c od km 0+000 do km 5+231 na odc. skrzyżowanie DK nr 46 i 94 - rondo Makro Zakres zamówienia obejmuje sygnalizacje świetlne dwufazowe i wzbudzane, znaki D-6 z układem lamp ostrzegawczych, znaki aktywne C, D-6, U-5c z pulsatorami diodowymi, oświetlenie przejść dla pieszych na zasadzie kontrastu dodatniego, zainstalowane na drogach krajowych będących w administracji GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Opolu, wg wykazu w Tomie III SIWZ. Zakresem zamówienia objęte są również znaki aktywne i sygnalizacje, które zostaną zamontowane na drogach krajowych administrowanych przez Rejon w Opolu w trakcie trwania umowy. Rozliczenie następować będzie w okresach miesięcznych za usługi wykonane zgodnie z Warunkami Realizacji Usług na podstawie faktur wystawionych przez wykonawcę. Szczegółowy opis, zakres i warunki wykonania usługi zawarte są w Warunkach Realizacji Usług..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp - o wartości do 20 % wartości realizowanego zamówienia, do czasu wyłonienia wykonawcy na następny okres.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla przedmiotowego zamówienia.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 zadania dot. usług w zakresie konserwacji, utrzymania lub wykonania drogowych sygnalizacji świetlnych sterowanych programami, o łącznej wartości 150.000,00 zł wraz z potwierdzeniem że usługi te zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednio wykwalifikowanymi pracownikami (lub przedstawić 20 września 2012 Strona 2 z 5 pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia), w tym: - Kierownik robót związanych z naprawą sygnalizacji świetlnej z 3-letnim stażem pracy w zawodzie posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadający uprawnienia SEP E, D oraz uprawnienia do pomiarów w zakresie ochrony przeciwporażeniowej do 1 kV, należącą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - Osoba na stanowisko montera - konserwatora urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych z 3-letnim stażem pracy w zawodzie z co najmniej średnim wykształceniem technicznym, posiadającą aktualne uprawnienia elektryczne z świadectwem kwalifikacji SEP E, D oraz uprawnienia do wykonywania pomiarów w zakresie ochrony przeciwporażeniowej do 1 kV
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 100.000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Obowiązki Wykonawcy polegającego na zasobach innych podmiotów. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu ( w zależności od zasobu ) : 1) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części zamówienia, zawierające zakres czynności , które te podmioty zobowiązują się wykonać - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów; 2) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia, zawierające także listę osób, które zostaną przez ten podmiot udostępnione - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gddkia.gov.pl/pl/487/do-progow-unijnych
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i
Autostrad Rejon w Opolu ul. Krzanowicka 2, 46-020 p-ta Czarnowąsy pok. nr 6..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2012 godzina 09:55, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Rejon w Opolu ul. Krzanowicka 2, 46-020 p-ta Czarnowąsy pok. nr 3 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Jednostka zamawiajacego prowadząca postępowanie Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Rejon w Opolu ul. Krzanowicka 2, 46-020 p-ta Czarnowąsy e-mail: rdk_opole@gddkia.gov.pl godziny urzędowania: 7:00 - 15:00 tel. 077 469 12 95.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- "Przebudowa kanalizacji deszczowej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 24 w Opolu"
- "Transport (tam i z powrotem) uczestników zajęć Młodzieżowego Dom Kultury w Opolu i ich opiekunów wraz z bagażem na zawody taneczne na terenie kraju".
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
- Saas - Office 365 - przedłużenie posiadanej subskrypcji oraz zwiększenie ilości licencji Urzędu Miasta Opola
- PSP nr 2 - modernizacja sieci elektrycznej i oświetleniowej w budynku przy ul. 1 Maja 151
- Zakup i dostawa wędlin na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie obiektów przystankowych na 2025 r.
- Bieżące utrzymanie i konserwacja, usługa informatyczna systemów: preselekcyjnego ważenia pojazdów, analizy ruchu i kontroli przejazdu na czerwonym świetle, stacji pogodowej, tablic zmiennej treści
- Wdrożenie aktualizacji stałej organizacji ruchu na osiedlu Ołtarzew
- Oznakowanie pionowe dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddz. Białystok 3 części w latach 2025-2028
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.