Ogłoszenie z dnia 2012-12-03
Gdynia: Dostawa wyposażenia.
Numer ogłoszenia: 484868 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, faks (058) 620 71 44.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa wyposażenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.13.00 - Szafy 39.13.41.00 - Stoły komputerowe 39.12.11.00 - Biurka 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.14.33.10 - Stoliki 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.12.00 - Stoły 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.31.00 - Fotele 39.51.61.00 - Meble tapicerowane 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 39.14.40.00 - Meble łazienkowe 39.51.44.00 - Automatyczne zasobniki na ręczniki papierowe 31.52.11.00 - Lampy na biurko 42.71.62.00 - Suszarki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SHIPS REPAIR & CARPENTER SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SHIPS REPAIR & CARPENTER SERVICES SP. Z O.O.
- SHIPS REPAIR & CARPENTER SERVICE Sp. z o.o., ul. Gdańska 36d, Rumia, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 430894,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 521901,50
Oferta z najniższą ceną: 521901,50 / Oferta z najwyższą ceną: 550917,40
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP. W opisie podano materiał i wymiary oraz podstawowe parametry charakteryzujące przedmiot zamówienia. Ponadto zamawiający nie wymaga zastosowania materiałów unikalnych, charakterystycznych dla ograniczonej liczby wykonawców. Wyroby może dostarczyć każdy producent lub dystrybutor wyrobów będących przedmiotem zamówienia co zapewni pełna konkurencję.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dzierżawa i świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Szpitali Pomorskich Sp. z o. o.
- Kontrola stanu technicznego budowli umocnienia brzegu będących w gestii Urzędu Morskiego w Gdyni w latach 2025-2027
- Asysta techniczna i konserwacja systemu KSAT2000i
- Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu eksploatacyjnego do badań laboratoryjnych - kolumny chromatograficzne
- Usługa cateringowa podczas Tradycyjnego Balu Morskiego
- Wykonanie dokumentacji projektowej na wymianę nawierzchni boiska z trawy syntetycznej na terenie SP nr 29 przy ul. P. Ściegiennego 8 w Gdyni" - zrealizowanego wg programu "Moje boisko-ORLIK 2012".
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH PRAS STACJONARNYCH Z WYWROTNICĄ ZINTEGROWANĄ BOCZNĄ LUB CZOŁOWĄ I KONTENERAMI dla Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH KONTENERÓW NA ODPADY dla Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
- Dostawa pojemników na odpady
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Kierznie w celu utworzenia oddziału przedszkolnego - wyposażenie (etap II)
- IR.ZP.271.2.2025 Budowa Szkoły Podstawowej wraz z salą sportową w miejscowości Gródek - pierwsze wyposażenie
- Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej "Wrzos" (część 1)
więcej: Lampy na biurko »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.