eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BirczaDostawa sortów mundurowych leśnika, odzieży roboczej i obuwia roboczego w 2010 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-04

Bircza: Dostawa sortów mundurowych leśnika, odzieży roboczej i obuwia roboczego w 2010 r.
Numer ogłoszenia: 48495 - 2010; data zamieszczenia: 04.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Bircza , Stara Bircza 99, 37-740 Bircza, woj. podkarpackie, tel. 016 6725004, 6755343, faks 016 6725004.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.lasy.gov.pl/web/bircza

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych leśnika, odzieży roboczej i obuwia roboczego w 2010 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - sortów mundurowych leśnika wykonanych według wzorów określonych: a) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U. z 2007r. nr 51 poz. 342). b) Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów państwowych z dnia 31 maja 1999 r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów i przedmiotów uzupełniających mundury leśnika oznak oraz wzorcową dokumentacją techniczną, c) Zarządzeniem nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001r., w sprawie określenia rodzajów tkanin jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika. d) Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, znak OR-1743-1/05. - odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej. 2. Szczegółowy opis rozmiaru dostawy i wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.30.00.00 - Części garderoby 18.40.00.00 - Odzież specjalna i dodatki 18.80.00.00 - Obuwie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia; - Wykażą i udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3 lat a w przypadku, gdy okres działalności jest krótszy to w tym okresie, dostaw o podobnym charakterze i zakresie, jakie obejmuje zamówienie (tj. dostaw sortów mundurowych i odzieży BHP) o wartości nie mniejszej niż 100 000 złotych brutto (sto tysięcy zł brutto), potwierdzone: referencjami, protokołami odbioru robót, opiniami, listami polecającymi, stwierdzającymi że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zaświadczenie potwierdzające spełnianie wymogów jakościowych w zakresie świadczenia dostaw będących przedmiotem zamówienia; świadectwa zgodności ze wzorem sortów mundurowych wydanego przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu. W przypadku braku w/w dokumentów należy przedstawić inne, równoważne dokumenty świadczące o spełnieniu wymogów jakościowych świadczonych dostaw o podobnym charakterze . W przypadku, gdy świadectwo nie jest wystawione na oferenta należy przedstawić ważne (do 6 miesięcy od daty wystawienia) upoważnienie do posługiwania się niniejszym dokumentem.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kompletna oferta musi zawierać ponadto następujące dokumenty i oświadczenia - Pełnomocnictwo do złożenia oferty o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. UWAGA: w stosunku do wykonawców - osób fizycznych prowadzących działalność na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądać potwierdzonej za zgodność kopii zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dokument wystawiony maksymalnie na sześć miesięcy przed składaniem ofert). - Wypełniony formularz ofertowy zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ - Formularz cenowy oferty wypełniony wg. załączonego wzoru - załącznik nr 1 b do SIWZ - Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), jeśli dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się możliwość zmiany ilości i rodzajów poszczególnych elementów sortów mundurowych w trakcie realizacji umowy, pod warunkiem, iż cena wartości zamówienia po zmianach nie przekroczy wartości umowy. W takim przypadku stawki jednostkowe podane w ofercie nie ulegają zmianie. 2. Określone w SIWZ ilości przedmiotu umowy są wielkościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do realizacji zamówienia w pełnych ilościach - Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego za rzeczywiście wykonaną część umowy obliczoną w oparciu o niezmienne stawki jednostkowe obliczone w ofercie. 3. Dopuszcza się zmianę producenta poszczególnych sortów, pod warunkiem, że gwarantowało by to lepszą jakość potwierdzoną certyfikatem jakości. W takim przypadku stawki jednostkowe podane w ofercie i cena zamówienia nie ulegną zmianie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.lasy.gov.pl/web/bircza.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Bircza Stara Bircza 99, 37-740 BIRCZA.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Nadleśnictwo Bircza Stara Bircza 99, 37-740 BIRCZA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja dostaw będzie następowała sukcesywnie w trakcie roku; dostawy elementów zamówienia będą realizowane do siedziby Zamawiającego w uzgodnionych terminach, ilościach, rozmiarach i rodzajach sortów. Zapotrzebowanie (zamówienie) na poszczególne elementy dostawy z podaniem rozmiarów Zamawiający zgłosi pisemnie, faksem lub e-mailem. Dopuszcza się możliwość odbioru poszczególnych elementów umundurowania indywidualnie przez uprawnionych pracowników Zamawiającego bezpośrednio z magazynu Wykonawcy, w oparciu o upoważnienie wydane przez Zamawiającego, w którym zostanie określona ilość sortów i wyposażenia, przysługująca pracownikowi. W takim przypadku stawki jednostkowe podane w ofercie i wynagrodzenie za elementy dostawy zrealizowane bezpośrednio u Wykonawcy nie ulegają zmianie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.