eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bojanowo › Dostawa w formie tankowania paliw płynnych oraz zakupu artykułów pozapaliwowych na potrzeby środków transportu i maszyn roboczych Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Bojanowie w okresie01.04.2009-31.03.2010 roku



Ogłoszenie z dnia 2009-03-04

Bojanowo: Dostawa w formie tankowania paliw płynnych oraz zakupu artykułów pozapaliwowych na potrzeby środków transportu i maszyn roboczych Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Bojanowie w okresie: 01.04.2009-31.03.2010 roku
Numer ogłoszenia: 48504 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Gołaszyn 11 11, 63-940 Bojanowo, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 5456416, faks 0-65 5456416.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabojanowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w formie tankowania paliw płynnych oraz zakupu artykułów pozapaliwowych na potrzeby środków transportu i maszyn roboczych Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Bojanowie w okresie: 01.04.2009-31.03.2010 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa w formie tankowania na stacji paliw wykonawcy paliw płynnych i zakupu artykułów pozapaliwowych na potrzeby środków transportu i maszyn roboczych Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej. Zakup paliw płynnych i artykułów pozapaliwowych musi odbywać się na terenie Gminy Bojanowo w odległości nie większej niż 6 km od siedziby zamawiającego. Wykonawca zapewni zamawiającemu realizację zakupu paliw płynnych i artykułów pozapaliwowych we wszystkie dni miesiąca, drogą transakcji bezgotówkowych. Stacja Paliw powinna być czynna całodobowo. Podczas tankowania paliw płynnych i zakupu artykułów pozapaliwowych rejestrowana będzie: data, ilość, rodzaj tankowanego paliwa i wydanych artykułów pozapaliwowych, numer rejestracyjny pojazdu, dane osobowe kierowcy oraz jego podpis. Wykonawca będzie wystawiał faktury zbiorcze raz na dwa tygodnie za dokonane w danym okresie zakupy paliw płynnych i artykułów pozapaliwowych. Płatność nastąpi przelewem w ciągu 21 dni od daty dostarczenia faktury na rachunek bankowy podany przez wykonawcę w ofercie. Jakość oferowanych paliw płynnych powinna spełniać wymogi zawarte w Ustawie z dnia 23 stycznia 2004 roku o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw ciekłych i biopaliw ciekłych (Dz.U. Nr 34, poz. 293 ze zmianami) oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. Nr 216, poz. 1825 ze zmianami). Wielkość i asortyment rocznego zapotrzebowania paliw płynnych i artykułów pozapaliwowych: 1/.olej napędowy - około 19 000 l; 2/.benzyna bezołowiowa Pb95 - około 900 l; 3/.olej silnikowy SUPEROL CC - około 300 l; 4/.olej hydrauliczny HL 46 - około 160 l; 5/.olej przekładniowy HIPOL - około 100 l. Wykonawca w okresie zimowym dostarczy olej napędowy przystosowany do warunków zimowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00 - 23.12.11.00 23.11.12.00 - 23.11.12.00 23.12.31.00 - 23.12.31.00 23.12.36.00 - 23.12.36.00 23.12.34.00 - 23.12.34.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest pobierane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia niżej określone warunki: spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy tj: 1/.posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3/.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4/.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów szczegółowo określonych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki wykonawca spełnia. 3.Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie analizy załączonych dokumentów. 4.Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a oferta będzie uznana jako odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zamawiający żąda do złożenia przez wykonawcę w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisanych przez wykonawcę lub upoważnioną osobę następujących dokumentów: 1/.Oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych -załącznik nr 2 do SIWZ; 2/.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku dokumentu wystawionego w okresie wcześniejszym, wymagane jest potwierdzenie przez organ wydający dokument w wymaganym wyżej terminie, że stan prawny wykazany w załączonym dokumencie jest aktualny); 3/.Zaświadczenia o stanie zobowiązań względem Skarbu Państwa, tj. zaświadczenia z właściwego organu podatkowego, tzn. z Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4/.Zaświadczenia z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5/.Koncesji na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi bądź inny dokument stwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu paliwami ciekłymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej; 6/.Aktualnego zaświadczenia o legalizacji urządzeń pomiarowych; 7/.Wykonawcy, którzy zamierzają powierzyć część zamówienia podwykonawcom zobowiązani są w treści oferty lub załączniku do oferty- załącznik nr 3 do SIWZ, wskazać tą część zamówienia (określenie zakresu dostaw), których wykonanie powierzą podwykonawcom. 2.Każdy wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu oprócz dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 1 składa ponadto: 1/.wypełnioną i podpisaną ofertę - załącznik nr 1 do SIWZ; 2/.zaakceptowany projekt umowy załącznik nr 4 do SIWZ. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt.1, ppkt 2-4, składa dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r, Nr 87, poz. 605). 4.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 5.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 6.Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia dokumentów - oświadczeń, o których wyżej mowa zawierających stwierdzenia zgodne z faktami i stanem prawnym istniejącym w chwili ich składania (aktualne dane)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminabojanowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Gołaszyn 11, 63-940 Bojanowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Gołaszyn 11, 63-940 Bojanowo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.