eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOPIEKA SERWISOWA NAD SERWERAMI STRON WWW ORAZ SERWISAMI INTERNETOWYMI FILMOTEKI NARODOWEJ WRAZ Z ICH ROZWOJEM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-04

Warszawa: OPIEKA SERWISOWA NAD SERWERAMI STRON WWW ORAZ SERWISAMI INTERNETOWYMI FILMOTEKI NARODOWEJ WRAZ Z ICH ROZWOJEM
Numer ogłoszenia: 48504 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Filmoteka Narodowa , ul. Puławska 61, 00-975 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8455074, faks 022 540 83 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.fn.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPIEKA SERWISOWA NAD SERWERAMI STRON WWW ORAZ SERWISAMI INTERNETOWYMI FILMOTEKI NARODOWEJ WRAZ Z ICH ROZWOJEM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Opieka nad 2 maszynami wirtualnymi opartymi na systemie operacyjnym Ubuntu Server 10.04 LTS (posiadany przez Zamawiającego), 2. Administracja sprzętem - serwery Fujitsu (posiadane przez Zamawiającego); 3. Opieka nad systemem HotSpot z dedykowanym oprogramowaniem połączony z dwoma AP Cisco w kinie Iluzjon - Ubuntu, autorski system do hotspot zintegrowany z systemem smsowym do autoryzacji; 4. Opieka nad dwoma serwerami ftp opartych na systemie Debian wraz z oprogramowaniem DirectAdmin; 5. Opieka nad serwerem dedykowanym do systemu ZEUS 2 - Ubuntu, Rails, PostgreSQL, nginx; 6. Wdrożenie systemu monitoringu dla serwerów webowych sieci; 7. Opieka nad systemem backupów środowiska stron www na macierz Synology RS812RP+ (posiadana przez Zamawiającego); 8. Prace przy serwisach internetowych Filmoteki Narodowej, 9. W pierwszym tygodniu danego miesiąca Zamawiający przygotowuje listę zagadnień związanych z planowanymi na dany miesiąc modernizacjami stron i za pomocą poczty mailowej wysyła listę do Wykonawcy. Wykonawca w przeciągu 2 dni odsyła maila z informacją zwrotną ile roboczogodzin zamierza przeznaczyć na wykonanie poszczególnych czynności. Po zapoznaniu się z roboczogodzinami i ew. ich akceptacji w przeciągu dwóch dni Zamawiający odsyła maila do Wykonawcy z prośbą o realizację wybranych pozycji; 10. Wykonawca ma 10 roboczych dni na wdrożenie zamówionych przez Zamawiającego modyfikacji, chyba, że strony ustalą inaczej; 11. Do trzech dni po oddaniu dzieła przez Wykonawcę, Zamawiający zobowiązuje się do sprawdzenia i zatwierdzenia poprawnego wykonania dzieła / lub jego braku wraz z podsumowaniem roboczogodzin poprzez wysłanie maila z informacją do Wykonawcy. Wykonawca wystawi fakturę uwzględniając wykorzystane roboczogodziny / lub ich brak dopiero po zatwierdzeniu przez Zamawiającego prawidłowego wykonania dzieła; 12. Po otrzymaniu zgłoszenia Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego przystąpienia do wykonania powierzonych prac, 13. Wykonywanie na koniec miesiąca dokładnego raportu w wykonanych prac. W raporcie powinna też być wyszczególnienie prac, które zostały wykonane, 14. Inne serwery lub serwisy stron www, które w trakcie trwania umowy zostaną wdrożone przez Zamawiającego.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające będzie polegało na utworzeniu nowych stron WWW, dodatkowych pracach przy serwerach i obecnych serwisach Filmoteki Narodowej, których nie można było przewidzieć i może zostać udzielone w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych wcześniej, a niezbędnych prac, które nie mógłby być uwzględnione w zakresie opisanym w SIWZ, związanych z serwerami i serwisami stron internetowych Filmoteki Narodowej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 72.21.25.17 - Usługi opracowywania oprogramowania informatycznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia wyżej określonych warunków odbędzie się wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego będą dostarczone w oryginale lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 3. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykażą, iż zrealizowali: - jedną usługę, polegające na modyfikacji lub rozbudowie strony internetowej wraz z identyfikacją graficzna projektu na CMS-ie (systemie zarządzania treścią), opiewająca na kwotę co najmniej 30 000,00 zł netto, - jedną usługę polegającą na pracy z bazami danych ORACLE i MySQL powyżej 50 000 rekordów na obiektach graficznych z metadanymi, opiewająca na kwotę co najmniej 30 000,00 zł netto, - jedną usługę, polegającą na modyfikacji lub rozbudowie strony internetowej prezentującej sklep z dostępem do zamówień online wraz z integracją z systemem płatności. - jedną usługę polegającą na opiece IT nad serwerami i aplikacjami opartymi na systemie Ubuntu, opiewającą na kwotę co najmniej 25 000,00 zł netto. 4. Wykonawca jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków udziału w postępowaniu i w tym celu powinien przedstawić dokumenty i oświadczenia, o których mowa w sekcji III.4.1 Ogłoszenia. Ponadto Wykonawca powinien wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP - lista dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania zawarta została w sekcji III.4.2 - III.4.4 Ogłoszenia. 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykażą, iż zrealizowali: - jedną usługę, polegające na modyfikacji lub rozbudowie strony internetowej wraz z identyfikacją graficzna projektu na CMS-ie (systemie zarządzania treścią), opiewająca na kwotę co najmniej 30 000,00 zł netto, - jedną usługę polegającą na pracy z bazami danych ORACLE i MySQL powyżej 50 000 rekordów na obiektach graficznych z metadanymi, opiewająca na kwotę co najmniej 30 000,00 zł netto, - jedną usługę, polegającą na modyfikacji lub rozbudowie strony internetowej prezentującej sklep z dostępem do zamówień online wraz z integracją z systemem płatności. - jedną usługę polegającą na opiece IT nad serwerami i aplikacjami opartymi na systemie Ubuntu, opiewającą na kwotę co najmniej 25 000,00 zł netto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca powinien wykazać, iż zrealizował: - jedną usługę, polegające na modyfikacji lub rozbudowie strony internetowej wraz z identyfikacją graficzna projektu na CMS-ie (systemie zarządzania treścią), opiewająca na kwotę co najmniej 30 000,00 zł netto, - jedną usługę polegającą na pracy z bazami danych ORACLE i MySQL powyżej 50 000 rekordów na obiektach graficznych z metadanymi, opiewająca na kwotę co najmniej 30 000,00 zł netto, - jedną usługę, polegającą na modyfikacji lub rozbudowie strony internetowej prezentującej sklep z dostępem do zamówień online wraz z integracją z systemem płatności. - jedną usługę polegającą na opiece IT nad serwerami i aplikacjami opartymi na systemie Ubuntu, opiewającą na kwotę co najmniej 25 000,00 zł netto.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas reakcji serwisu - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, zgodnie z art. 144 Ustawy, przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty w przypadku i zakresie: 1) warunków płatności obejmujących wydłużenie terminu płatności do 30 dni, 2) sposobu wykonywania usługi, w tym ustalenia innych godzin dyżurów, wykonywania prac i ich częstotliwości w ramach tego samego wynagrodzenia i zakresu przedmiotu zamówienia, 3) wymagań dotyczących pracowników, 4) zmiany wynagrodzenia umownego. Zmiany o których mowa powyżej mogą być dokonane w przypadku: 1) przeszkód technicznych uniemożliwiających zastosowanie przyjętych w SIWZ rozwiązań, 2) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy, 3) zmiany obowiązujących przepisów prawa oraz wynikające z wydania decyzji administracyjnych dotyczących Zamawiającego lub przedmiotu Umowy, 4) jeżeli przyczynią się do lepszego, pełniejszego spełnienia celu określonego w umowie, w szczególności usprawnienia wykonywania usługi, 5) prac remontowych prowadzonych w Obiekcie, 6) gdy ulegnie zmianie: a) stawka podatku od towarów i usług, b) wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 7) innymi przesłankami po wywołanymi koniecznością zmiany z powodów znajdujących się po stronie Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.fn.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Filmoteka Narodowa, ul. Puławska 61, 00-975 Warszawa, Sekretariat, pokój 101 - I piętro. Sekretariat Zamawiającego pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Filmoteka Narodowa, ul. Puławska 61, 00-975 Warszawa, Sekretariat, pokój 101 - I piętro. Sekretariat Zamawiającego pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.