Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-04
Warszawa: OPIEKA SERWISOWA NAD SERWERAMI STRON WWW ORAZ SERWISAMI INTERNETOWYMI FILMOTEKI NARODOWEJ WRAZ Z ICH ROZWOJEM
Numer ogłoszenia: 48504 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Filmoteka Narodowa , ul. Puławska 61, 00-975 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8455074, faks 022 540 83 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.fn.org.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPIEKA SERWISOWA NAD SERWERAMI STRON WWW ORAZ SERWISAMI INTERNETOWYMI FILMOTEKI NARODOWEJ WRAZ Z ICH ROZWOJEM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Opieka nad 2 maszynami wirtualnymi opartymi na systemie operacyjnym Ubuntu Server 10.04 LTS (posiadany przez Zamawiającego), 2. Administracja sprzętem - serwery Fujitsu (posiadane przez Zamawiającego); 3. Opieka nad systemem HotSpot z dedykowanym oprogramowaniem połączony z dwoma AP Cisco w kinie Iluzjon - Ubuntu, autorski system do hotspot zintegrowany z systemem smsowym do autoryzacji; 4. Opieka nad dwoma serwerami ftp opartych na systemie Debian wraz z oprogramowaniem DirectAdmin; 5. Opieka nad serwerem dedykowanym do systemu ZEUS 2 - Ubuntu, Rails, PostgreSQL, nginx; 6. Wdrożenie systemu monitoringu dla serwerów webowych sieci; 7. Opieka nad systemem backupów środowiska stron www na macierz Synology RS812RP+ (posiadana przez Zamawiającego); 8. Prace przy serwisach internetowych Filmoteki Narodowej, 9. W pierwszym tygodniu danego miesiąca Zamawiający przygotowuje listę zagadnień związanych z planowanymi na dany miesiąc modernizacjami stron i za pomocą poczty mailowej wysyła listę do Wykonawcy. Wykonawca w przeciągu 2 dni odsyła maila z informacją zwrotną ile roboczogodzin zamierza przeznaczyć na wykonanie poszczególnych czynności. Po zapoznaniu się z roboczogodzinami i ew. ich akceptacji w przeciągu dwóch dni Zamawiający odsyła maila do Wykonawcy z prośbą o realizację wybranych pozycji; 10. Wykonawca ma 10 roboczych dni na wdrożenie zamówionych przez Zamawiającego modyfikacji, chyba, że strony ustalą inaczej; 11. Do trzech dni po oddaniu dzieła przez Wykonawcę, Zamawiający zobowiązuje się do sprawdzenia i zatwierdzenia poprawnego wykonania dzieła / lub jego braku wraz z podsumowaniem roboczogodzin poprzez wysłanie maila z informacją do Wykonawcy. Wykonawca wystawi fakturę uwzględniając wykorzystane roboczogodziny / lub ich brak dopiero po zatwierdzeniu przez Zamawiającego prawidłowego wykonania dzieła; 12. Po otrzymaniu zgłoszenia Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego przystąpienia do wykonania powierzonych prac, 13. Wykonywanie na koniec miesiąca dokładnego raportu w wykonanych prac. W raporcie powinna też być wyszczególnienie prac, które zostały wykonane, 14. Inne serwery lub serwisy stron www, które w trakcie trwania umowy zostaną wdrożone przez Zamawiającego.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające będzie polegało na utworzeniu nowych stron WWW, dodatkowych pracach przy serwerach i obecnych serwisach Filmoteki Narodowej, których nie można było przewidzieć i może zostać udzielone w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych wcześniej, a niezbędnych prac, które nie mógłby być uwzględnione w zakresie opisanym w SIWZ, związanych z serwerami i serwisami stron internetowych Filmoteki Narodowej.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 72.21.25.17 - Usługi opracowywania oprogramowania informatycznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.04.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia wyżej określonych warunków odbędzie się wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego będą dostarczone w oryginale lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 3. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykażą, iż zrealizowali: - jedną usługę, polegające na modyfikacji lub rozbudowie strony internetowej wraz z identyfikacją graficzna projektu na CMS-ie (systemie zarządzania treścią), opiewająca na kwotę co najmniej 30 000,00 zł netto, - jedną usługę polegającą na pracy z bazami danych ORACLE i MySQL powyżej 50 000 rekordów na obiektach graficznych z metadanymi, opiewająca na kwotę co najmniej 30 000,00 zł netto, - jedną usługę, polegającą na modyfikacji lub rozbudowie strony internetowej prezentującej sklep z dostępem do zamówień online wraz z integracją z systemem płatności. - jedną usługę polegającą na opiece IT nad serwerami i aplikacjami opartymi na systemie Ubuntu, opiewającą na kwotę co najmniej 25 000,00 zł netto. 4. Wykonawca jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków udziału w postępowaniu i w tym celu powinien przedstawić dokumenty i oświadczenia, o których mowa w sekcji III.4.1 Ogłoszenia. Ponadto Wykonawca powinien wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP - lista dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania zawarta została w sekcji III.4.2 - III.4.4 Ogłoszenia. 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykażą, iż zrealizowali: - jedną usługę, polegające na modyfikacji lub rozbudowie strony internetowej wraz z identyfikacją graficzna projektu na CMS-ie (systemie zarządzania treścią), opiewająca na kwotę co najmniej 30 000,00 zł netto, - jedną usługę polegającą na pracy z bazami danych ORACLE i MySQL powyżej 50 000 rekordów na obiektach graficznych z metadanymi, opiewająca na kwotę co najmniej 30 000,00 zł netto, - jedną usługę, polegającą na modyfikacji lub rozbudowie strony internetowej prezentującej sklep z dostępem do zamówień online wraz z integracją z systemem płatności. - jedną usługę polegającą na opiece IT nad serwerami i aplikacjami opartymi na systemie Ubuntu, opiewającą na kwotę co najmniej 25 000,00 zł netto.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca powinien wykazać, iż zrealizował: - jedną usługę, polegające na modyfikacji lub rozbudowie strony internetowej wraz z identyfikacją graficzna projektu na CMS-ie (systemie zarządzania treścią), opiewająca na kwotę co najmniej 30 000,00 zł netto, - jedną usługę polegającą na pracy z bazami danych ORACLE i MySQL powyżej 50 000 rekordów na obiektach graficznych z metadanymi, opiewająca na kwotę co najmniej 30 000,00 zł netto, - jedną usługę, polegającą na modyfikacji lub rozbudowie strony internetowej prezentującej sklep z dostępem do zamówień online wraz z integracją z systemem płatności. - jedną usługę polegającą na opiece IT nad serwerami i aplikacjami opartymi na systemie Ubuntu, opiewającą na kwotę co najmniej 25 000,00 zł netto.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Czas reakcji serwisu - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, zgodnie z art. 144 Ustawy, przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty w przypadku i zakresie: 1) warunków płatności obejmujących wydłużenie terminu płatności do 30 dni, 2) sposobu wykonywania usługi, w tym ustalenia innych godzin dyżurów, wykonywania prac i ich częstotliwości w ramach tego samego wynagrodzenia i zakresu przedmiotu zamówienia, 3) wymagań dotyczących pracowników, 4) zmiany wynagrodzenia umownego. Zmiany o których mowa powyżej mogą być dokonane w przypadku: 1) przeszkód technicznych uniemożliwiających zastosowanie przyjętych w SIWZ rozwiązań, 2) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy, 3) zmiany obowiązujących przepisów prawa oraz wynikające z wydania decyzji administracyjnych dotyczących Zamawiającego lub przedmiotu Umowy, 4) jeżeli przyczynią się do lepszego, pełniejszego spełnienia celu określonego w umowie, w szczególności usprawnienia wykonywania usługi, 5) prac remontowych prowadzonych w Obiekcie, 6) gdy ulegnie zmianie: a) stawka podatku od towarów i usług, b) wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 7) innymi przesłankami po wywołanymi koniecznością zmiany z powodów znajdujących się po stronie Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.fn.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Filmoteka Narodowa, ul. Puławska 61, 00-975 Warszawa, Sekretariat, pokój 101 - I piętro. Sekretariat Zamawiającego pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Filmoteka Narodowa, ul. Puławska 61, 00-975 Warszawa, Sekretariat, pokój 101 - I piętro. Sekretariat Zamawiającego pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/Infomedica
- Świadczenie usług projektowych, wsparcia i realizacji w zakresie procesów wdrażanych na platformie Webcon BPS
- Dostawa wraz z konfiguracją oraz zakup usług wsparcia w ramach działu technicznego dla projektu realizowanego przez Gminę Dobrzyca w ramach konkursu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wsparcie merytoryczne, kontrola prawidłowości danych zebranych w ramach identyfikacji cech eksploatacyjnych nawierzchni na DW, będących w administracji ZDW w K-cach na terenie woj. śl. tzw. Konsultant
- Usługa wsparcia technicznego i merytorycznego w nadzorze nad systemem IT, do serializacji produktu leczniczego Biodribin
- Świadczenie usług w zakresie objęcia nadzorem autorskim oprogramowania aplikacyjnego AMMS/Infomedica Plus w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/32 TP/2024
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.