Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-26
Szadek: Zakup i dostawa węgla kamiennego dla Domu Pomocy Społecznej w Przatówku
Przatówek 1, 98-240 Szadek.
Numer ogłoszenia: 485136 - 2013; data zamieszczenia: 26.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Przatówek 1, 98-240 Szadek, woj. łódzkie, tel. 43 675 12 29, faks 43 675 12 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dpsprzatowek.pl/index.php
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowa jednostka pomocy społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa węgla kamiennego dla Domu Pomocy Społecznej w Przatówku Przatówek 1, 98-240 Szadek..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie dotyczy: Zakupu i dostawy węgla kamiennego dla Domu Pomocy Społecznej w Przatówku, Przatówek 1, 98-240 Szadek. Oznaczenie zadania za pomocą Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09111210-5 Węgiel kamienny 2. Węgiel stanowiący przedmiot zamówienia musi utrzymywać ustalone standardy jakościowe i techniczne, oraz spełniać następujące parametry: kaloryczność 28000-30000 kJ/kg zawartość siarki 0,60%-0,70% zawartość popiołu 6%-7% 3. Zamawiający może zmniejszyć ilość oraz zakres zamawianego asortymentu w zależności od rzeczywistego zapotrzebowania, w ilości nie przekraczającej jednak 20% wartości podanych pkt 8. 4. Pracownik Domu Pomocy Społecznej w Przatówku odpowiedzialny za składanie zamówień, zamawia określone ilości asortymentu. Zamówienie składane jest w formie pisemnej i przesyłane do realizującego faksem, pocztą elektroniczną. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość stosowania zamówienia telefonicznego. 5. Wykonawca dowozi zamówiony towar do siedziby zamawiającego swoim środkiem transportu w czasie określonym w złożonym zamówieniu w godzinach od: 700 - 1400. Zamawiający posiada warunki techniczne i infrastrukturalne pozwalające na przyjęcie jednorazowej dostawy w wielkości do 30 ton. 6. Płatności za zamówiony towar dokonuje się w formie przelewu w terminie 14 dni po otrzymaniu faktury. 7. Wybór Wykonawcy nastąpi po zapoznaniu się z dokumentacją przetargową oferentów. 8. W wyborze oferty istotną będzie cena na wyszczególniony poniżej asortyment: Węgiel kostka 75 ton Węgiel orzech 185 ton 9. Zamawiający na podstawie art.31a ust.2 pkt.3 Ustawy z dnia 6 grudnia 2008 roku o podatku akcyzowym (tekst jednolity) (Dz.U. z 2009 nr 3 poz. 11) jest zwolniony od podatku akcyzowego na wyroby węglowe. V. Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ pn: Oświadczenie art. 44 PZP) 2. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ pn: Oświadczenie art. 22 PZP)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ pn: Oświadczenie art. 44 PZP) 2. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ pn: Oświadczenie art. 22 PZP)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ pn: Oświadczenie art. 44 PZP) 2. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ pn: Oświadczenie art. 22 PZP)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ pn: Oświadczenie art. 44 PZP) 2. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ pn: Oświadczenie art. 22 PZP)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ pn: Oświadczenie art. 44 PZP) 2. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ pn: Oświadczenie art. 22 PZP)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru zgodnie z warunkami: a) w zakresie zmiany wynagrodzenia (ceny podanej w ofercie) w przypadku zmiany stawek podatku VAT; b) w zakresie zmiany ilości asortymentu będącego przedmiotem zamówienia (zakresu zamówienia) w przypadku konieczności zmniejszenia ilości zamawianego asortymentu, stosownie do potrzeb zapewnienia dostaw ciepła, jednak nie więcej niż 20% całości zamówienia. c) w zakresie zmiany ilości poszczególnych rodzajów asortymentu pod warunkiem nie przekroczenia maksymalnej wartości zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.dpsprzatowek.pl/index.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Przatówku
Przatówek 1
98-240 Szadek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2013 godzina 08:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Przatówku Przatówek 1 98-240 Szadek sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa węgla typu ekogroszek do Domu Pomocy Społecznej w Tyszowcach na rok 2025"
- 43/2025 Miał węglowy typ 32.1, klasy 24-18-0,8 w ilości 150 ton
- Zakup Węgla dla pracowników korzystających z urlopów górniczych oraz emerytów i rencistów uprawnionych do otrzymania deputatu węglowego.
- TC/13/2005.
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.