To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-09
Lublin: Dostawa aparatury-naukowo badawczej; nr sprawy UM-ZP-262-76/13
Numer ogłoszenia: 4851 - 2014; data zamieszczenia: 09.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230097 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury-naukowo badawczej; nr sprawy UM-ZP-262-76/13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż aparatury naukowo - badawczej,(zwanej dalej urządzeniami) spełniającej parametry techniczne określone przez Zamawiającego w Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych stanowiącym załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, określonych w dwóch zadaniach (ofertach częściowych) następująco: Zadanie nr 1 1.1. Dostawa aparatury laboratoryjnej: a) Tabletkarka rotacyjna, 1.2 Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00 - 2 - Tabletkarka, Zadanie nr 2 1.3. Dostawa aparatury laboratoryjnej: b) Wytrząsarka do analizy sitowej proszków i granulatów z sitami, 1.4 Wspólny Słownik Zamówień (CPV): , 38.54.00.00 - 2 - Wytrząsarka do analizy sitowej proszków i granulatów z sitami, Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia (urządzeń): 2. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nie regenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, kompletnego i gotowego do użycia po zamontowaniu (tj. bez jakichkolwiek dodatkowych zakupów i inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich, wyprodukowanego nie wcześniej jak w 2013 roku. 3. Montaż obejmuje: rozpakowanie, zainstalowanie, podłączenie do odpowiednich instalacji, sprawdzenie (wykonanie wymaganych prób i pomiarów), uruchomienie, przeprowadzenie szkolenia pracowników użytkownika w zakresie obsługi i bezpieczeństwa użytkowania według zasad określonych w pkt 6 i przekazanie do użytku. 4. Zamawiający wymaga zaoferowania 24 miesięcznego okresu gwarancji na urządzenia, części urządzeń i elementy zużywalne wchodzące w skład przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeprowadził następujące szkolenia w określonych zadaniach: 5.1 Szkolenie dotyczące obsługi urządzenia laboratoryjnego z zakresu standardowej obsługi i bezpieczeństwa użytkowania (dotyczy zadania nr 1): a) Po dostarczeniu urządzenia odbędzie się 2 dniowe szkolenie (2 dni po h 6) b) W szkoleniu weźmie udział min. 4 wyznaczonych pracowników Zamawiającego; c) Szkolenie odbędzie się miejscu instalacji sprzętu; 5.2 Szkolenie dotyczące obsługi urządzeń z zakresu standardowej obsługi i bezpieczeństwa użytkowania (dotyczy zadania nr 2) 6. W okresie gwarancji Zamawiający wymaga od Wykonawcy co najmniej: a) wykonania 1 przeglądu technicznego (koszt przeglądu winien być wliczony w cenę oferty) w 23 miesiącu gwarancji. Wykonanie przeglądu wpisane zostanie do paszportu technicznego urządzenia; b) zobowiązania ze strony Wykonawcy do podjęcia czynności naprawy w ciągu maksymalnie 2 dni od daty zgłoszenia usterki faksem lub pocztą elektroniczną; c) zobowiązania ze strony Wykonawcy, usunięcia awarii w ciągu maksymalnie 14 dni licząc od daty przyjęcia zgłoszenia. W sytuacjach uzasadnionych Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu, na wniosek Wykonawcy, wraz ze wskazaniem przyczyny przez Wykonawcę z jakich termin umowny nie jest możliwy do dotrzymania; 7. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się utrzymać w pełnej sprawności technicznej i funkcjonalnej urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne: 1. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 2. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ oraz w której zaoferowane parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub nie gorsze niż wskazane w SIWZ. 3. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy producenta ma na celu określenie klasy, funkcjonalności, przeznaczenia urządzeń będących przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 4. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Wytrząsarka do analizy sitowej proszków i granulatów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VWR International Sp. z.o.o., ul. Limbowa 5, 80-175 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20325,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17258,63
Oferta z najniższą ceną: 17258,63 / Oferta z najwyższą ceną: 18595,14
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa preparatów do higienicznego i chirurgicznego mycia
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
- Usługa w zakresie ochrony obiektu Szpitala, obsługę centrali p.poż i radiatora, obsługę szatni głównej i szatni studenckiej, nadzorowanie monitoringu wizyjnego oraz obsługę stanowiska dyspozytora
- Wykonanie i dostawa druków na potrzeby Urzędu Miasta Lublin w 2025 roku
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE TELEFONII KOMÓRKOWEJ WRAZ Z DOSTAWĄ FABRYCZNIE NOWYCH TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH
- Dostawa warzyw, owoców i produktów podobnych do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa videoekstensometru optycznego wyposażonego w moduł DIC dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej (ZP/267/005/D/2024)
- Dostawa 7 stanowisk dla laboratorium Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej E-0
- Dostawa urządzenia do monitorowania i analizy gazów i mieszanin gazowych w trybie online
- Dostawa stanowiska do badań starzeniowych wyposażonego w dwie komory: klimatyczną i korozyjną oraz zintegrowany system monitoringu dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa chropowatościomierza i lizymetrów dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.