eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaNaprawy i remonty bieżące samochodów służbowych Straży Miejskiej w Dąbrowie Górniczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-03

Dąbrowa Górnicza: Naprawy i remonty bieżące samochodów służbowych Straży Miejskiej w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 485248 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska w Dąbrowie Górniczej , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956764, faks 032 2956963.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: smdg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy i remonty bieżące samochodów służbowych Straży Miejskiej w Dąbrowie Górniczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia I. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie usług serwisowych w ramach bieżących napraw, okresowych przeglądów przebiegowych i technicznych jak również gwarancyjnych wynikających z zaleceń producenta eksploatowanych przez Straż Miejską w Dąbrowie Górniczej pojazdów służbowych podanych poniżej: 1. Peugeot Expert nr rej. SD 04111 rok pierwszej rejestracji 2000 2. Renault Trafic nr rej. SD 32709 rok pierwszej rejestracji 2005 3. Opel Vivaro nr rej. SD 37036 rok pierwszej rejestracji 2005 4. Ford Transit nr rej. SD 93998 rok pierwszej rejestracji 2012 5. Opel Astra III nr rej. SD 93986 rok pierwszej rejestracji 2012 Pojazdy wymienione w pozycji 4 i 5 są na gwarancji. II. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a. wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji i określonego przebiegu samochodów objętych przedmiotem zamówienia, b. wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw samochodów, c. wykonywanie napraw związanych z elektroniczną oraz elektryczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe, d. wykonywanie bieżących konserwacji samochodów; e. wykonanie bieżących napraw wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym blacharskich i lakierniczych, f. wykonywanie diagnostyki, w tym serwisu ogumienia polegającego na kontroli zużycia ogumienia, napraw oraz wymianie sezonowej opon zimowych na letnie i letnich na zimowe, g. demontaż zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikających z napraw oraz ich utylizacja, h. montaż nowych części, akcesoriów i materiałów wynikających z napraw, użycie przez Wykonawcę części używanych może zostać dokonane tylko za zgodą Zamawiającego lub na jego wniosek, i. dostawę niezbędnych części zamiennych, akcesoriów gumowych, materiałów i płynów eksploatacyjnych, j. przedstawianie potrzeby wykonania koniecznych innych czynności niż objętych obsługą techniczną, k. wykonywanie okresowych przeglądów przebiegowych i technicznych. III. Usługi wymienione powyżej wykonywane będą w serwisie znajdującym się nie dalej niż w odległości 15 km od siedziby Zamawiającego, przy czym trasa dojazdu liczona jest jako przejazd drogami publicznymi. IV. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonywanie poniższych usług przez Wykonawcę: a. udzielenie pomocy drogowej przez całą dobę. Pod pojęciem pomocy drogowej Zamawiający rozumie holowanie lub użycie lawety. O konieczności użycia jednej z powyższych pomocy lub wykonania innych usług w zakresie pomocy drogowej decyduje Zamawiający. Wykonawca niezależnie do miejsca, w którym znajduje się samochód lub okoliczności zgłoszenia wykonuje tę czynność bezpłatnie. Po wykonaniu usługi Wykonawca zapewni przewóz funkcjonariuszy Zamawiającego zarówno do miejsca wykonania usługi, jak i do siedziby Zamawiającego, w przypadku dostarczenia uszkodzonego pojazdu do warsztatu Wykonawcy. Tę czynność Wykonawca wykonuje równiez bezpłatnie b. udostępnienie przez Wykonawcę samochodu zastępczego pięciodrzwiowego tego samego segmentu za wyjątkiem samochodów specjalistycznych, gdzie wystarczające będzie udostępnienie samochodu osobowego pięciodrzwiowego segmentu C lub D podczas naprawy pojazdu służbowego na wyraźne życzenie Zamawiającego koszt paliwa pokrywa Zamawiający, c. przeprowadzenie badań kontrolnych poremontowych z wykorzystaniem odpowiednich urządzeń testujących. V. Usługi przeglądów i konserwacji samochodów będą wykonywane zgodnie z częstotliwością i zakresem wynikającym z Warunków przeglądów okresowych dla danego samochodu lub książki serwisowej danego pojazdu. VI. Wykonanie usług objętych przedmiotem zamówienia będzie realizowane na podstawie każdorazowych zleceń kierowanych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienia publiczne musi wykazać, iż prowadzi serwis co najmniej od 5 lat przed upływem składania ofert. Jeżeli okres prowadzenia serwisu jest krótszy, musi wykazać, iż w tym okresie zrealizował co najmniej 1 umowę polegającą na obsludze technicznej i napraw samochodów o wartości minimum 45 000,00 zł brutto - list referencyjny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zmówienie musi wykazać , iż dysponuje narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami niezbędnymi do należytego wykonania zamówienia: a. cztery stanowiska serwisowe samochodów, b. cztery podnośniki, w tym conajmniej jeden podnośnik do obsługi pojazdów dostawczych, c. ścieżka diagnostyczna do sprawdzenia układu hamulcowego oraz amortyzatorów, d. co najmniej jedno urządzenie do diagnostyki komputerowej wszystkich pojazdów osobowych i dostawczych, c. urządzenie do montażu, wyważania i napraw ogumienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zmówienie musi wykazać , iż dysponuje: a. trzema mechanikami samochodowymi; b. dwoma elektromechanikami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zmówienie musi wykazać , iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówieniaw wysokoąści min. 50 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - .35
  • 2 - Wysokość udzielonego rabaru na wykonaną usługę oraz zamontowane części - .35
  • 3 - czas reakcji serwisowej - .30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy : a. w przypadku zmiany stawki podatku VAT zwięszkenia lub zmniejszenia wynagrodzenie brutto Wykonawcy pozostaje niezmienne w odniesieniu do wynagrodzenia zadeklarowanego w ofercie, b. w przypadku wymiany przez Zamawiającego taboru, zarówno w ilości jak również marek samochodów, Wykonawca obejmuje swoimi usługami również te samochody. W sytuacji, jeżeli Zamawiający w trakcie trwania umowy nabędzie samochód(-y) nowy(-e) lub objęty gwarancją, Wykonawca wykona usługi tzw.: serwisu gwarancyjnego. Takie usługi obejmować będą wszystkie czynności, których wykonanie jest wymagane w celu zachowania gwarancji na nabyty (-e) samochód(-y). W takim przypadku dane pojazdu(-ów) wyminionych powyżej zostaną zastąpione odpowiednimi danymi innego pojazdu. 2. W przypadku wystąpienia ww. okoliczności a także siły wyższej, strony umowy poinformują się natychmiast o ich zaistnieniu i w dobrej wierze rozpatrzą możliwość realizacji lub rozwiązanie umowy, a w przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących niedotrzymaniem terminu realizacji zamówienia wystąpią z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: smdg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Straż Miejska w Dąbrowie Górniczej 41-300 Dąbrowa Górnicza ul. Graniczna 21.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2012 godzina 08:30, miejsce: Straż Miejska w Dąbrowie Górniczej 41-300 Dąbrowa Górnicza ul. Graniczna 21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 09.01.2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.