eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup usługi restauracyjnej - wydania 1957 obiadów miesięcznie przygotowanych do konsumpcji w lokalu Wykonawcy dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy oraz dowóz obiadów dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu Seniora.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-03

Warszawa: Zakup usługi restauracyjnej - wydania 1957 obiadów miesięcznie przygotowanych do konsumpcji w lokalu Wykonawcy dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy oraz dowóz obiadów dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu Seniora.
Numer ogłoszenia: 485304 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy , Plac Czerwca 1976 r. Nr 1, 02-495 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4784111, faks 022 4784101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-ursus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi restauracyjnej - wydania 1957 obiadów miesięcznie przygotowanych do konsumpcji w lokalu Wykonawcy dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy oraz dowóz obiadów dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu Seniora..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup usługi restauracyjnej - wydania 1957 obiadów miesięcznie przygotowanych do konsumpcji w lokalu Wykonawcy dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy oraz dowóz obiadów dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu Seniora. A Usługa restauracyjna polegająca na wydaniu 1957 obiadów miesięcznie przygotowanych do konsumpcji w lokalu wykonawcy wraz z obsługą kelnerską 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, wydawanie oraz możliwość konsumpcji obiadu odbywa się w dni powszednie, niedzielę i święta w siedzibie Wykonawcy i na wynos dla określonej grupy osób. Wykonawca winnien zapewnić możliwość jednoczesnego spożywania posiłku w lokalu dla min. 50 osób. Obiady winny być wydawane w godzinach od 13,00 do 14,30 oraz od 15,00 do 16,30 z możliwością trzydziestominutowego przesunięcia czasu. W przypadku niemożności wykonania usługi w niedzielę lub święta dopuszcza się możliwość wydania suchego prowiantu o wartości przeznaczonej na obiad. Każdorazowo sytuacja taka musi być uzgodniona z przedstawicielem Ośrodka. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zamiany usługi restauracyjnej na usługę cateringu z dowozem posiłków do lokalu Wykonawcy 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres usług: a) przygotowanie ciepłego posiłku składającego się z dwóch dań - zupy, drugiego dania i kompotu. b) w miarę potrzeb przygotowanie ciepłego posiłku dietetycznego wg wskazań lekarza dla osób będących na diecie c) podanie obiadu podopiecznym OPS-u w lokalu Wykonawcy z możliwością konsumpcji i obsługą kelnerską (nakrycie stołów, podanie obiadu, zebranie naczyń itp. - Zamawiający nie dopuszcza możliwości zastosowania naczyń i sztućców jednorazowych jakiegokolwiek rodzaju). d) wydanie opiekunkom świadczącym usługi obiadów na wynos przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych i starszych - korzystających z pomocy Ośrodka. a) rozliczenie miesięczne wydanych obiadów na podstawie imiennych kart (abonamentów obiadowych - druk określony przez Zamawiającego) wystawionych przez Ośrodek osobom korzystającym z tej formy pomocy. b) przedkładanie Zamawiającemu miesięcznego jadłospisu z uwzględnieniem zasad określonych w pkt. 7 zasad żywienia i komponowania zestawów obiadowych. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji jadłospisu oraz przeprowadzenia kontroli jakości posiłków przez wytypowanych pracowników Zamawiającego. 4. Za prowadzenie dokumentacji stanowiącej podstawę rozliczenia abonamentów Zamawiający nie przewiduje dodatkowej opłaty. 5.Rozliczenie za przedmiotową usługę odbywać się będzie raz w miesiącu na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury. Podstawę do rozliczenia za dany miesiąc będą stanowiły zwrócone przez Wykonawcę abonamenty imienne wykorzystane przez podopiecznych Ośrodka w danym miesiącu. 6.Złożona faktura wraz z kartami obiadowymi podlega sprawdzeniu pod względem zgodności wykorzystania abonamentów przez klientów z ilością wydanych obiadów przez Wykonawcę w okresie rozliczeniowym. 7. Tygodniowy jadłospis przygotowany dla klientów Ośrodka powinien być zgodny z niżej ustalonymi zasadami: - ciepły posiłek powinien składać się z dwóch dań wraz z kompotem (lub herbatą na życzenie klienta np. w przypadku niskich temperatur) I danie -zupy w ilości 0,5 L z chlebem (bez ograniczeń przy konsumpcji w lokalu) II dania składającego się z: -porcji mięsa - 100 g lub ryby - 100g, -ziemniaków-250g, ryżu, kaszy - 250g -surówki, jarzyny zależnie od 100 g do 150g lub wyrobów mącznych: -pyzy, -kluski, -naleśniki, -kopytka, -pierogi - 250 - 300g. W ciągu siedmiodniowego żywienia klienci Ośrodka powinni otrzymać cztery razy w tygodniu obiad z porcją mięsa lub sosu mięsnego, raz w tygodniu obiad z rybą, w pozostałe dni dowolność ustalenia menu. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych w tym również przepisów w zakresie przechowywania i przygotowywania art. spożywczych. B. Realizacja usługi cateringu dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu Seniora przy ul. Walerego Sławka 7, Warszawa. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie obiadów dwudaniowych w liczbie 450 sztuk miesięcznie dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu Seniora - średnio 30 osób przez 5 dni w tygodniu. Przedmiotowe zamówienie obejmuje: a) przygotowanie gorącego posiłku składającego się z dwóch dań - zupy i drugiego dania b) dostarczenie gorących obiadów do siedziby OPS we właściwym opakowaniu zgodnie z normami prawa obowiązującymi w tym zakresie. Tygodniowy jadłospis przygotowany dla klientów Ośrodka powinien być zgodny z niżej ustalonymi wskazaniami i normami. Ciepły posiłek przewidziany w jadłospisie powinien składać się z dwóch dań I danie: zupa w ilości 0,5 l wraz z chlebem (bez ograniczeń przy konsumpcji w lokalu) II danie składające się z : a) porcji mięsa - 100 g lub ryby - 100g, b) ziemniaków-250g, ryżu, kaszy - 250g c) surówki, jarzyny zależnie od 100 g do 150g lub wyrobów mącznych: a) pyzy, b) kluski, c) naleśniki, d) kopytka, e) pierogi - 250 - 300g W ciągu pięciodniowego okresu żywienia podopieczni DDP powinni otrzymać trzy razy w tygodniu obiad z porcją mięsa lub sosu mięsnego, raz w tygodniu obiad z rybą, w pozostałe dni dowolność ustalenia menu przy zachowaniu dań pełnowartościowych i urozmaiconych dietetycznie oraz odżywczych i energetycznych. Termin realizacji zamówienia - wydawanie posiłków odbywać się będzie w dni powszednie w siedzibie DDP. Obiady winny być wydawane w godzinach od 1300 do 1500 z możliwością trzydziestominutowego przesunięcia czasowego uzgodnionego z kierownikiem placówki. Każdorazowo kierownik placówki będzie informował Wykonawcę o liczbie wymaganych obiadów. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia dziennej liczny obiadów z powodu absencji pensjonariusz (choroba, wyjazd, zdarzenia losowe) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do jadłospisu zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub dietetycznymi dla poszczególnych podopiecznych (np. dieta w chorobie cukrzycowej, dieta o niskiej zawartości tłuszczu itp.)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w wysokości max. 30 % zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać poprzez załączenie do oferty dokumentów potwierdzających, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze o wartości co najmniej 100 000 zł Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia poprzez sprawdzenie, że: - wpisane w wykazie (zał.nr 5) zrealizowanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia zostały wykonane z należytą starannością. Wykonawca dołączy odpowiednie dokumenty (np. referencje) dotyczące min. 1 zamówienia wpisanego w wykazie. Zamawiający dokonując oceny oferty pod kątem doświadczenia i wiedzy sprawdzi, czy wykaz i załączone dokumenty potwierdzają spełnianie warunku w wyżej wymienionym zakresie. Jeżeli Wykonawca nie spełni warunku doświadczenia zawodowego w pełnym zakresie, będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje na czas realizacji zamówienia lokalem gastronomicznym na terenie Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy ( z podaniem dokładnego adresu), dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, spełniającym poniżej opisane wymogi. Oferent dołączy do oferty dokument potwierdzający dysponowanie lokalem (np.umowa najmu lokalu lub dzierżawy ). Wymogi dotyczące lokalu Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym lub restauracyjnym położonym na terenie Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy przeznaczonym na działalność zgodną z przedmiotem zamówienia i dopuszczonym do użytku przez SANEPID. Lokal musi posiadać jedną wydzieloną salę (o powierzchni nie mniejszej niż 35m2, z przeznaczeniem do konsumpcji obiadów przez świadczeniobiorców, wyposażoną w stoły i krzesła. Zamawiający nie dopuszcza możliwości korzystania z wieloosobowych ław. Wielkość sali i jej wyposażenie powinny pozwolić na jednoczesne spożywanie posiłku przez min. 50 osób. Wejście do lokalu musi być dostosowane do wjazdu wózka inwalidzkiego (min. szerokość 90 cm, przypadku sali na piętrze musi być zapewniona winda). W lokalu do dyspozycji klientów musi być bezpłatnie udostępnione WC z umywalką wraz z podstawowymi środkami czystości. Dysponowanie lokalem spełniającym w/w warunki Wykonawca potwierdzi oświadczeniem wraz z dokumentem potwierdzającym dysponowanie lokalem (np.umowa najmu lokalu lub dzierżawy ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje wykwalifikowanym personelem do wykonania przedmiotu zamówienia wpisując w wykazie personelu min. 1 kucharza i min. 1 kelnera. Zamawiający dokonując oceny oferty pod kątem dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia oceni, czy wykaz osób przeznaczonych do wykonywania zamówienia (zał nr 4) potwierdza spełnianie warunku w wyżej wymienionym zakresie. Jeżeli Wykonawca nie spełni warunku osób zdolnych do realizacji zamówienia w pełnym zakresie, będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada polisę ubezpieczeniową potwierdzającą że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, objętej przedmiotem umowy na kwotę nie mniejszą niż 100 000zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian do umowy w szczególności zmiany treści i warunków umowy mogą nastąpić w przypadku: a) zmiany liczby wydawanych miesięcznie posiłków b) zawieszenia przez Zamawiającego wykonywania zamówienia, c) działania siły wyższej d) jeżeli z powodu nadzwyczajne zmiany stosunków, spełnienie świadczenie byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub czego strony nie mogły przewidzieć.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-ursus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Plac Czerwca 1976r Nr 1 02-495 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Plac Czerwca 1976r Nr 1 02-495 Warszawa pokój nr 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.