eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłodzkoRemonty i konserwacja dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-11

Kłodzko: Remonty i konserwacja dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka.
Numer ogłoszenia: 48543 - 2009; data zamieszczenia: 11.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kłodzko , pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074/8654600, faks 074 8674062.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.klodzko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty i konserwacja dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przetarg dwu częściowy. Część I zadania Remonty i konserwacja dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka o nawierzchni bitumicznej, żwirowej, tłuczniowej, gruntowej. Część II zadania Remonty i konserwacja dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka o nawierzchni wykonanej z kostki kamiennej, betonowej, trylinki, chodnikowych płyt betonowych i innych elementów betonowych, kamiennych. I część zadania: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów i konserwacji dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka o nawierzchni bitumicznej, żwirowej, tłuczniowej i gruntowej zgodnie ze zleceniami Zamawiającego, rozliczanymi kosztorysowo wg cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w Kosztorysie ofertowym. Rodzaj i specyfika zamówienia nie pozwala na sporządzenie planów i rysunków, dlatego zakres zadania zawarty został jedynie w formie opisowej. Kod CPV 45233140-2 Roboty drogowe 45233141-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg Zakres zadania obejmuje: 1. Likwidację ubytków, spękań i deformacji nawierzchni poprzez: -Wbudowanie mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco. -Wbudowanie mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno. -Remont cząstkowy nawierzchni recyklerem. -Uzupełnienie podbudowy tłuczniem. -Odtworzenie nawierzchni zapadniętych po przekopach. -Frezowanie nawierzchni. -Wyrównanie nawierzchni drogi żwirowej, tłuczniowej, gruntowej i uzupełnienie braków materiałem kamiennym lub frezowiną. 2. Wymianę uszkodzonych krawężników. 3. Wykonanie ścinki poboczy. 4. Regulację pionową wpustów drogowych, studzienek, zaworów, studni telekomunikacyjnych. 5. Wymianę uszkodzonych skrzynek żeliwnych i kratek wpustów drogowych, włazów kanałowych. Lokalizacja: odcinki dróg gminnych, ciągów pieszych i placów, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Kłodzka (zał. nr 7); Charakterystyka techniczna usługi (zał. nr 6); Prace będące przedmiotem przetargu będą wykonywane w sposób gwarantujący osiągnięcie i utrzymanie właściwych standardów technicznych, spełnienie wymagań dotyczących ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, oraz wymagań wynikających z innych obowiązujących przepisów. UWAGA: Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest posiadać uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami na podstawie Ustawy o odpadach. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach i na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w ww. ustawie. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia, wraz z wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem. II część zadania: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów i konserwacji dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka o nawierzchniach wykonanych z kostki kamiennej, betonowej, trylinki, chodnikowych płyt betonowych i innych elementów betonowych, kamiennych zgodnie ze zleceniami Zamawiającego, rozliczanymi kosztorysowo wg cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w Kosztorysie ofertowym. Rodzaj i specyfika zamówienia nie pozwala na sporządzenie planów i rysunków, dlatego zakres zadania zawarty został jedynie w formie opisowej. Kod CPV 45233140-2 Roboty drogowe 45233141-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg Zakres zadania obejmuje likwidację ubytków, luzów, deformacji i wymianę uszkodzonych elementów ww. nawierzchni, uzupełnienie ubytków spoin, regulację pionową studzienek, zaworów, wpustów znajdujących się w ciągu ww. nawierzchni, naprawę odwodnień powierzchniowych ww. nawierzchni. Lokalizacja: odcinki dróg gminnych, ciągów pieszych i placów, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Kłodzka (zał. nr 7); Charakterystyka techniczna usługi (zał. nr 6); Prace będące przedmiotem przetargu będą wykonywane w sposób gwarantujący osiągnięcie i utrzymanie właściwych standardów technicznych, spełnienie wymagań dotyczących ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, oraz wymagań wynikających z innych obowiązujących przepisów. UWAGA: Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest posiadać uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami na podstawie Ustawy o odpadach. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach i na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w ww. ustawie. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia, wraz z wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem. A.3. Każdy z Wykonawców winien dokonać wizji w terenie, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, oraz: 2. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia /roboty związane z konserwacją i naprawą dróg/ - min 1 robota na kwotę min. 50.000,00 PLN/brutto, należy przedstawić wykaz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie - referencje, protokoły odbioru. 3. oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, 4. zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2 ust. 2 pkt. 1, ,Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605 ze zm). Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Komisja przetargowa, powołana przez zamawiającego, dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych w ofercie, potwierdzających spełnienie wymaganych warunków wg zasady spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty, formularz cenowy,(załącznik nr 1). 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2). 3. Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 2, ust. 2 pkt. 1, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniu ofert. b) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia /min jedna robota o wartości min. 50.000,00 PLN/brutto/, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje, protokoły odbioru.(załącznik nr 3); 4. Zaakceptowany projekt umowy. 5. Wypełniony i podpisany właściwy kosztorys ofertowy : załącznik nr 4 - część I, załącznik nr 5 - część II..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.klodzko/zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, Urząd Miasta Kłodzka pl. Bolesława Chrobrego1, 57-300 Kłodzko pok. 226.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Urząd Miasta Kłodzka pl. Bolesława Chrobrego1, 57-300 Kłodzko pok. 101 Biuro Obsługi Ludności w godzinach 7.30-15.30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remonty i konserwacja dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka o nawierzchni bitumicznej, żwirowej, tłuczniowej, gruntowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I część zadania: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów i konserwacji dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka o nawierzchni bitumicznej, żwirowej, tłuczniowej i gruntowej zgodnie ze zleceniami Zamawiającego, rozliczanymi kosztorysowo wg cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w Kosztorysie ofertowym. Rodzaj i specyfika zamówienia nie pozwala na sporządzenie planów i rysunków, dlatego zakres zadania zawarty został jedynie w formie opisowej. Kod CPV 45233140-2 Roboty drogowe 45233141-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg Zakres zadania obejmuje: 1. Likwidację ubytków, spękań i deformacji nawierzchni poprzez: -Wbudowanie mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco. -Wbudowanie mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno. -Remont cząstkowy nawierzchni recyklerem. -Uzupełnienie podbudowy tłuczniem. -Odtworzenie nawierzchni zapadniętych po przekopach. -Frezowanie nawierzchni. -Wyrównanie nawierzchni drogi żwirowej, tłuczniowej, gruntowej i uzupełnienie braków materiałem kamiennym lub frezowiną. 2. Wymianę uszkodzonych krawężników. 3. Wykonanie ścinki poboczy. 4. Regulację pionową wpustów drogowych, studzienek, zaworów, studni telekomunikacyjnych. 5. Wymianę uszkodzonych skrzynek żeliwnych i kratek wpustów drogowych, włazów kanałowych. Lokalizacja: odcinki dróg gminnych, ciągów pieszych i placów, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Kłodzka (zał. nr 7); Charakterystyka techniczna usługi (zał. nr 6); Prace będące przedmiotem przetargu będą wykonywane w sposób gwarantujący osiągnięcie i utrzymanie właściwych standardów technicznych, spełnienie wymagań dotyczących ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, oraz wymagań wynikających z innych obowiązujących przepisów. UWAGA: Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest posiadać uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami na podstawie Ustawy o odpadach. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach i na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w ww. ustawie. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia, wraz z wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remonty i konserwacja dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka o nawierzchni wykonanej z kostki kamiennej, betonowej, trylinki, chodnikowych płyt betonowych i innych elementów betonowych, kamiennych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II część zadania: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów i konserwacji dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka o nawierzchniach wykonanych z kostki kamiennej, betonowej, trylinki, chodnikowych płyt betonowych i innych elementów betonowych, kamiennych zgodnie ze zleceniami Zamawiającego, rozliczanymi kosztorysowo wg cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w Kosztorysie ofertowym. Rodzaj i specyfika zamówienia nie pozwala na sporządzenie planów i rysunków, dlatego zakres zadania zawarty został jedynie w formie opisowej. Kod CPV 45233140-2 Roboty drogowe 45233141-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg Zakres zadania obejmuje likwidację ubytków, luzów, deformacji i wymianę uszkodzonych elementów ww. nawierzchni, uzupełnienie ubytków spoin, regulację pionową studzienek, zaworów, wpustów znajdujących się w ciągu ww. nawierzchni, naprawę odwodnień powierzchniowych ww. nawierzchni. Lokalizacja: odcinki dróg gminnych, ciągów pieszych i placów, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Kłodzka (zał. nr 7); Charakterystyka techniczna usługi (zał. nr 6); Prace będące przedmiotem przetargu będą wykonywane w sposób gwarantujący osiągnięcie i utrzymanie właściwych standardów technicznych, spełnienie wymagań dotyczących ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, oraz wymagań wynikających z innych obowiązujących przepisów. UWAGA: Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest posiadać uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami na podstawie Ustawy o odpadach. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach i na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w ww. ustawie. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia, wraz z wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.