eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › aktualizacja projektów organizacji ruchu dla dróg krajowych na obszarze podległym GDDKiA Oddział Kraków



Ogłoszenie z dnia 2006-01-26

POZYCJA 4856

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kraków: aktualizacja projektów organizacji ruchu dla dróg krajowych na obszarze podległym GDDKiA Oddział Kraków Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie, do kontaktów: Małgorzata Przyjemska, ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4172172, 4172179, 4172183, fax 012 4110118, e-mail: przetargi@krakow.gddkia.gov.pl, www.krakow.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: aktualizacja projektów organizacji ruchu dla dróg krajowych na obszarze podległym GDDKiA Oddział Kraków. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zamówienie obejmuje: - wykonanie aktualizacji projektów stałej organizacji ruchu /aktualizacja oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń brd, wizje i pomiary w terenie, opinie, uzgodnienia i zatwierdzenia, projekty organizacji ruchu w układzie numerowanych kart /część rysunkowa i opisowa/, - prowadzenie bieżącej aktualizacji stałej organizacji ruchu. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: drogi krajowe na obszarze podległym GDDKiA Oddział Kraków. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.21.20 - Usługi projektowe, inne niż w zakresie robót budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.12.00 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.08.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium - 10 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: fakturowanie częściowe, termin płatności 30 dni zgodnie z zapisami Istotnych Postanowień Umowy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki ogólne - 1.Wykonawca musi spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstwie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, 3.W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunek 1 i 2 musi spełniać każdy z Wykonawców składających współną ofertę. Warunki szczegółowe - 1.Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Musi być spełniony przez każdy z podmiotów składających wspólną ofertę. 2.Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko. Liczba osób przeznaczonych do realizacji zamówienia nie może być mniejsza od wymaganej przez Zamawiającego liczby osób. Jedna osoba nie może wykonywać czynności na dwóch stanowiskach i dotyczy to wszystkich stanowisk. Trzech projektantów branży drogowej - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej-wykonanie min. 5 projektów organizacji ruchu dla dróg o łącznej dł. 100km, jeden sprawdzający - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej-wykonanie lub sprawdzenie min. 5 projektów organizacji ruchu dla dróg o łącznej dł. 150 km. Warunek winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. 3.Wykonawca powinien dysponować niezbędnym do wykonania zamówienia specjalistycznym sprzętem komputerowym /w ilości nie mniejszej niż 3 stanowiska/ oraz legalnym oprogramowaniem do wykonania projektów drogowych/AutoCad/ Warunek winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. 4. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających złożenie oferty, wykonał zamówienia porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu, tj.: wykonał projekty stałej organizacji ruchu na drogach krajowych i/lub wojewódzkich o łącznej dł. 300 km.Warunek winien być spełniony łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. 5. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców w zakresie inwentaryzacji organizacji ruchu pod warunkiem,że podwykonawcy posiadać będą odpowiednie kwalifikacje rozumiane jako doświadczenie w realizacji projektów w zakresie im powierzonym, zgodnie ze złożoną ofertą. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego (dla osób posiadających polskie obywatelstwo) albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby (dla osób nieposiadających polskiego obywatelstwa) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystwione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.Wykaz osób, które będą skierowane do wykonania zamówienia, dane na temat ich kwalifikacji, potwierdzające spełnienie warunku, o ktorym mowa w pkt 6.2.2. Wraz z kopią uprawnień budowlanych należy przedłożyć aktualne na dzień złożenia oferty zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej, polskiej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownoctwa oraz urbanistów zgodnie z art. 6 ustwy z dnia 15.12.2000r o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz.U. z 2001r Nr 5 poz. 42) i ustawą Prawo Budowlane, 2. Informacja o posiadanym potencjale technicznym, 3. Wykaz wymaganego doświadczenia potwierdzającego spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.4. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie, 4. Wykaz podwykonawców przy udziale, których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Rozporządzenie Ministra Infrastruktury. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GDDKiA O/KR-7p/4/07/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 13.03.2006, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiajacego /pok. 120, 121/ lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.03.2006 godzina 10:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 14.03.2006, godzina 11:00, Siedziba Zamawiającego, sala konferencyjna, IIp.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.