Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-27
Ciechanowiec: Dostawa energii elektrycznej oraz zapewnienie świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów stanowiących własność Gminy Ciechanowiec oraz oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Ciechanowiec
Numer ogłoszenia: 485738 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Ciechanowcu , ul. Mickiewicza 1, 18-230 Ciechanowiec, woj. podlaskie, tel. 086 2771145, faks 086 2771066.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechanowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz zapewnienie świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów stanowiących własność Gminy Ciechanowiec oraz oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Ciechanowiec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowo dostawę energii elektrycznej oraz zapewnienie świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Gminy Ciechanowiec oraz oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Ciechanowiec. W ramach powierzonego zadania wybrany Wykonawca w pierwszej kolejności rozwiąże w imieniu Zamawiającego odpowiednio dotychczasowe umowy dostawy i dystrybucji. Po zakończeniu procedury zmiany sprzedawcy, Wykonawca rozpocznie realizację przedmiotu umowy, jednak nie wcześniej niż 01.01.2014r. Zamawiający będzie rozliczał się za całość zadania w okresach dwumiesięcznych tj. dostawę energii waz z elementem jej dystrybucji do Zamawiającego, z Wykonawcą wyłonionym w niniejszym przetargu. Szacowane zużycie energii [kWh] na cele oświetlenia ulicznego w okresie od 01.01.2014r. do 31.12.2014r. wynosi: - taryfa dzienna: 208661 kWh/12 m-cy, - taryfa nocna: 295368 kWh/12 m-cy. Szacowane zużycie energii [kWh] na cele budynków administracyjnych w okresie od 01.01.2014r. do 31.12.2014 r. wynosi: - taryfa całodobowa: 113715 kWh/12 m-cy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność 65.31.00.00 - Przesył energii elektrycznej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca dołączy do oferty: 1) Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzyje szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiajacy uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzyje szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiajacy uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzyje szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiajacy uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzyje szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiajacy uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta musi zawierać: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wypełnionym załącznikiem nr 5 do SIWZ - Arkusz kalkulacyjny do oferty; 2) pełnomocnictwo (oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym; 3) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 4) dokumenty i oświadczenia (załączniki do SIWZ) wskazane w rozdz. 5 ust. 1 i 13 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty jeśli zajdzie co najmniej jedna z podanych niżej okoliczności warunkujących zmiany w zakresie: 1) zmiany terminu realizacji umowy, zmiany zakresu zadania, zmiany terminu i zakresu zadania w objętego umową. Przesłanki dokonania zmiany: a) Przypadki losowe (tj. kataklizmy, którym nie można zapobiec lub inne czynniki zewnętrzne którym nie można zapobiec, niemożliwe do przewidzenia zdarzenia którym nie można zapobiec), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin jej realizacji. b) Zmiany przepisów w tym wprowadzenie nowych przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia. c) Konieczność uzyskania dokumentów/uzgodnień/opinii/innych (narzuconych zmianą przepisów lub wprowadzeniem nowych lub narzuconych wytycznymi instytucji/organów zewnętrznych lub organów spółki Zamawiającego), które mogą mieć wpływ na termin wykonania umowy lub zakres zadania. d) Konieczność dokonania zmiany w zakresie już posiadanych uzgodnień, decyzji, wytycznych organów spółki Zamawiającego lub instytucji zewnętrznych - które mogą mieć wpływ na termin wykonania umowy lub zakres zadania. e) Zmiana podyktowana okolicznościami skutkującymi możliwością na obniżenia ceny w stosunku do ceny oferty np. w skutek zmiany ogólnych uwarunkowań ekonomicznych lub formalno-prawnych lub zmiany organizacji sprzedaży po stronie Wykonawcy. 2) zmiany stawki podatku VAT Przesłanki dokonania zmiany: a) W wypadku zmiany stawki podatku VAT dopuszcza się możliwość wprowadzenia stosownej zmiany do Umowy w zakresie ceny brutto.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.ciechanowiec.wrotapodlasia.pl/zam_publicz.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ciechanowcu
ul. Mickiewicza 1
18-230 Ciechanowiec
pokój nr 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ciechanowcu ul. Mickiewicza 1 18-230 Ciechanowiec pokój nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI CIECHANOWIEC
więcej: przetargi CIECHANOWIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi dystrybucji na rzecz WARR S.A. do 31.12.2025 r.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca dostawę energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Zakup energii elektrycznej
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ w Turku.
- Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Aleksandrów
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.