Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-13
Tczew: Świadczenie usług w zakresie zbierania i transportu odpadów segregowanych z terenu miasta Tczew
Numer ogłoszenia: 4858 - 2011; data zamieszczenia: 13.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Stałych sp. z o. o. , ul. Rokicka 16, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 058 5328372, faks 058 5328372.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuostczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie zbierania i transportu odpadów segregowanych z terenu miasta Tczew.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie zbierania i transportu odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki (opakowań ze szkła, papieru i tektury oraz tworzyw sztucznych) z ustawionych w tym celu na terenie miasta Tczew specjalnie oznakowanych pojemników o pojemności 1100 L oraz z kontenerów KP7. Umiejscowienie pojemników oraz ich ilość przedstawione jest w załączniku Nr 7 do niniejszej specyfikacji - SIWZ, który stanowi jednocześnie załącznik Nr 1 do umowy. Załącznik ten stanowi również wzór harmonogramu odbioru odpadów z terenu miasta Tczewa. Realizacja przedmiotu zamówienia określonego w ust. 1 polegać będzie na: a) sukcesywnym opróżnieniu i wywozie odpadów segregowanych (opakowań ze szkła kod odpadu 150107, opakowań z tworzyw sztucznych kod odpadu 150102, opakowań z papieru i tektury kod odpadu 150101) z pojemników rozmieszczonych na terenie miasta Tczew; b) utrzymanie porządku przy pojemnikach - w promieniu do 2m, w trakcie każdorazowego opróżniania pojemników; c) przekazaniu odpadów uprawnionym podmiotom w celu odzyskania surowców wtórnych, w przypadku gdy podmioty te zlokalizowane są poza terenem miasta Tczewa koszt transportu odpadów nie może stanowić kosztu Zamawiającego; d) myciu pojemników na odpady segregowane - 1 raz w roku. Zamawiający informuje, iż częstotliwość opróżniania pojemników jest różna dla poszczególnych rodzajów odpadów. Zamawiający dołączył do niniejszej specyfikacji istotnych warunków (SIWZ) proponowany harmonogram odbioru odpadów segregowanych z terenu miasta Tczew - załącznik Nr 7 do SIWZ. Na dzień ogłoszenia postępowania przetargowego Zamawiający posiada: - 194 pojemników o pojemności 1100 L. na surowce wtórne na terenie miasta Tczew, ( 139 sztuk na tworzywa sztuczne, 33 sztuki na szkło, 22 sztuki na papier) oraz 3 kontenery KP7 na papier i tekturę. Zamawiający planuje zmianę ilości - zwiększenie o 80 szt. (w tym max. 40 sztuk na tworzywa sztuczne, 25 na papier, 15 na szkło) pojemników do selektywnej zbiórki odpadów w terminie od 1 lipca 2011 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający w razie zaistnienia takiej potrzeby przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113 poz. 759 ze zm.) stanowiących nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tej samej usługi. Możliwość udzielenia zamówień uzupełniających była przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego oraz ich przedmiot musi być zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego określonym SIWZ.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, że posiada stosowne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych na terenie miasta Tczew oraz zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( zgodnie z art. 44 ustawy ) sporządzone według wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem sprawnymi technicznie pojazdami przeznaczonymi do realizacji niniejszego zamówienia - minimum: 1) 2 samochody do odbioru odpadów z pojemników PA 1100 l.; 2) 2 samochody z urządzeniem hakowym - do odbioru makulatury zgromadzonej w kontenerze KP 7; 3) Wykonawca powinien ponadto dysponować 1 pojazdem wyposażonym w urządzenie typu HDS do odbioru innego rodzaju pojemników do gromadzenia odpadów selektywnie zebranych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( zgodnie z art. 44 ustawy ) sporządzone według wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Dopuszczalny zakres zmian umowy: - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wejścia do eksploatacji nowo zakupionych pojemników, w przypadku konieczności przesunięcia tego terminu ze względu na zaistnienie warunków niezależnych od Zamawiającego - siła wyższa, sytuacja ekonomiczna i gospodarcza. - Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku: przerwy w realizacji zamówienia na skutek warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie usługi. - Zmiana wysokości wynagrodzenia wykonawcy może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuostczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Utylizacji Odpadów Stałych sp. z o.o. ul. Rokicka 16, 83-110 Tczew.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Zakład Utylizacji Odpadów Stałych sp. z o.o. ul. Rokicka 16, 83-110 Tczew - sekretariat, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Szkolenia, audyty oraz opracowanie i wdrożenie dokumentacji SZBI w ramach projektu pn. "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Tczewie"
- Roboty budowlane w CKZ w Tczewie przy ul. Sobieskiego 10a w ramach zadania pn. "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych Powiatu Tczewskiego-poprzez prace budowlane-etap II"
- Wykonanie klimatyzacji i remont świetlicy wiejskiej w Szczerbięcinie
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Mieścin (dz. nr 82/9)"
- Budowa przejścia dla pieszych w Rokitkach
- Budowa przedszkola na terenie Gminy Tczew
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór odpadów komunalnych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodach 20 01 10, 20 01 11 - odzież i tekstylia
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Jeziorzany
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Usługa gospodarowania odpadami komunalnymi segregowanymi i niesegregowanymi (zmieszanymi) z obiektów niemieszkalnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na terenie Lublina
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest - część 2
więcej: Usługi zbierania śmieci »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.