eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OrnetaWykonanie usług z zakresu gospodarki szkółkarskiej i nasiennictwa w Nadleśnictwie Orneta w 2008 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-10

Orneta: Wykonanie usług z zakresu gospodarki szkółkarskiej i nasiennictwa w Nadleśnictwie Orneta w 2008 r.
Numer ogłoszenia: 48595 - 2008; data zamieszczenia: 10.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Orneta, ul. 1 Maja 26, 11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2421149, fax 055 2422902.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.lasy.gov.pl/orneta

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług z zakresu gospodarki szkółkarskiej i nasiennictwa w Nadleśnictwie Orneta w 2008 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Usługi z zakresu gospodarki szkółkarskiej i nasiennictwa w Nadleśnictwie Orneta w roku 2008. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 77200000: Usługi leśnictwa Zamówienie składa się z jednej części - zadania Zamówienie obejmuje: wykonanie prac z zakresu nasiennictwa i selekcji, wysiewu nasion, szkółkowania sadzonek, nawożenia organicznego i mineralnego, pielęgnacji i ochrony sadzonek oraz siewek, utrzymania i prac remontowych oraz prac końcowych na szkółce leśnej Mingajny Oferta złożona na dane zadanie musi obejmować wszystkie pozycje (prace) tworzące dane zadanie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, 1.2 spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych: 1.2.1 posiadającą uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.2 posiadającą niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.2.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia: Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże że: a) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej ziałalności na kwotę minimum 25 000 zł. 1.3 przygotują ofertę zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszej specyfikacji, 1.4 zobowiążą się do zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonym wzorze umowy, 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Ocena spełnienia w/w warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły /pełnia - nie spełnia/ w oparciu o załączone do oferty dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych , w przypadku konsorcjum - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie dla ustanowionego pełnomocnika. - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 Prawa zamówień publicznych ( wzór wg załącznika nr 3 do siwz ), - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, - Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, z określeniem ich funkcji i uprawnień, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje , uprawnienia, odbyte kursy i szkolenia, w tym bhp, oraz aktualne badania lekarskie, a także informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres ( wzór wg załącznika nr 4 do siwz ), - Wykaz usług z ostatnich trzech lat odpowiadających przedmiotowi zamówienia, a w przypadku gdy okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami (referencjami) potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie ( wzór wg załącznika nr 5 do siwz ), - Zaakceptowany przez parafowanie na każdej stronie oraz podpisanie wraz z pieczątką na ostatniej stronie wzór umowy, w której wykonawca zobowiązuje się do stosowania bioolejów do smarowania układów tnących pilarek łańcuchowych, akceptuje zasady kontroli tego zobowiązania i konsekwencje wynikające z nie dotrzymania tego warunku umowy ( wzór wg załącznika nr 6 do siwz).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.olsztyn.lasy.gov.pl/orneta/zagospodarowanie-lasu4

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Orneta Ul. 1 maja 26 11-130 Orneta.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Orneta Ul. 1 maja 26 11-130 Orneta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.