Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-10
Orneta: Wykonanie usług z zakresu gospodarki szkółkarskiej i nasiennictwa w Nadleśnictwie Orneta w 2008 r.
Numer ogłoszenia: 48595 - 2008; data zamieszczenia: 10.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Orneta, ul. 1 Maja 26, 11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2421149, fax 055 2422902.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.lasy.gov.pl/orneta
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług z zakresu gospodarki szkółkarskiej i nasiennictwa w Nadleśnictwie Orneta w 2008 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Usługi z zakresu gospodarki szkółkarskiej i nasiennictwa w Nadleśnictwie Orneta w roku 2008. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 77200000: Usługi leśnictwa Zamówienie składa się z jednej części - zadania Zamówienie obejmuje: wykonanie prac z zakresu nasiennictwa i selekcji, wysiewu nasion, szkółkowania sadzonek, nawożenia organicznego i mineralnego, pielęgnacji i ochrony sadzonek oraz siewek, utrzymania i prac remontowych oraz prac końcowych na szkółce leśnej Mingajny Oferta złożona na dane zadanie musi obejmować wszystkie pozycje (prace) tworzące dane zadanie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, 1.2 spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych: 1.2.1 posiadającą uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.2 posiadającą niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.2.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia: Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże że: a) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej ziałalności na kwotę minimum 25 000 zł. 1.3 przygotują ofertę zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszej specyfikacji, 1.4 zobowiążą się do zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonym wzorze umowy, 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Ocena spełnienia w/w warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły /pełnia - nie spełnia/ w oparciu o załączone do oferty dokumenty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych , w przypadku konsorcjum - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie dla ustanowionego pełnomocnika. - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 Prawa zamówień publicznych ( wzór wg załącznika nr 3 do siwz ), - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, - Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, z określeniem ich funkcji i uprawnień, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje , uprawnienia, odbyte kursy i szkolenia, w tym bhp, oraz aktualne badania lekarskie, a także informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres ( wzór wg załącznika nr 4 do siwz ), - Wykaz usług z ostatnich trzech lat odpowiadających przedmiotowi zamówienia, a w przypadku gdy okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami (referencjami) potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie ( wzór wg załącznika nr 5 do siwz ), - Zaakceptowany przez parafowanie na każdej stronie oraz podpisanie wraz z pieczątką na ostatniej stronie wzór umowy, w której wykonawca zobowiązuje się do stosowania bioolejów do smarowania układów tnących pilarek łańcuchowych, akceptuje zasady kontroli tego zobowiązania i konsekwencje wynikające z nie dotrzymania tego warunku umowy ( wzór wg załącznika nr 6 do siwz).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.olsztyn.lasy.gov.pl/orneta/zagospodarowanie-lasu4
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Orneta Ul. 1 maja 26 11-130 Orneta.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Orneta Ul. 1 maja 26 11-130 Orneta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Naprawa szlaków zrywkowych, dojazdów na składy drewna oraz naprawa składów drewna w Nadleśnictwie Bircza w leśnictwach: Dobrzanka ,Kuźmina, Malawa, Jasienica."
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łąkowo-rolnej i łowieckiej na terenie OHZ zarządzanego przez Nadleśnictwo Gołdap w roku 2025."
- Koszenie muraw kserotermicznych oraz eliminacja lub ograniczenie występowania gatunków inwazyjnych i rodzimych w rezerwacie przyrody Góra Gipsowa.
- Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Nadleśnictwie Kościerzyna w 2006 roku.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej i remontu dróg planowane do wykonania w Nadleśnictwie Torzym w 2006r.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Międzylesie w 2006 roku.
więcej: Usługi leśnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.