Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-08
Trzebinia: Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla zadań :
ZADANIE 1 - Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu rozbudowy cmentarza komunalnego w Lgocie wraz z otoczeniem.
ZADANIE 2 - Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części osiedla Energetyków w Trzebini
Numer ogłoszenia: 48605 - 2015; data zamieszczenia: 08.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzebinia , ul. Józefa Piłsudskiego 14, 32-540 Trzebinia, woj. małopolskie, tel. 32 6121227, faks 32 6121147.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla zadań : ZADANIE 1 - Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu rozbudowy cmentarza komunalnego w Lgocie wraz z otoczeniem. ZADANIE 2 - Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części osiedla Energetyków w Trzebini.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla zadań : ZADANIE 1 - Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu rozbudowy cmentarza komunalnego w Lgocie wraz z otoczeniem. ZADANIE 2 - Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części osiedla Energetyków w Trzebini. OPRACOWANIE KAŻDEGO PLANU SPORZĄDZANE JEST W ODRĘBNEJ PROCEDURZE . KAŻDE OPRACOWANIE POWINNO ZAWIERAĆ: ETAP I - OPRACOWANIA WSTĘPNE A) Opracowanie ekofizjograficzne. B)Inwentaryzacja urbanistyczna. C) Koncepcja planu w dwóch wariantach. D) Propozycja rozpatrzenia wniosków do planu dla wybranego wariantu, odpowiedzi na zawiadomienia: ETAP II- PROJEKT PLANU A) Projekt planu. B) Ocena oddziaływania na środowisko. C) Prognoza skutków finansowych uchwalenia planu. D) Sporządzenie wniosku o wyrażanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów leśnych na cele nieleśne wraz z pozyskaniem niezbędnych materiałów z PODGiK w Chrzanowie oraz z Lasów Państwowych. E) Analiza uzgodnień i opinii uzyskanych do projektu planu (dla każdych uzgodnień) oraz uwag z wyłożeń projektu planu. ETAP III - PLAN DO UCHWALENIA A) Ostateczna wersja projektu planu do uchwalenia. B) Dokumentacja formalno - prawna procesu sporządzania planu w tym podsumowanie i uzasadnienie.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w zakresie wynikającym z przepisów ustawy prawo zamówień publicznych (art.67 ust.1 pkt.6) oraz ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat wykonał trzy miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Przez wykonanie w okresie ostatnich trzech lat miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Zamawiający rozumie opublikowanie uchwalonych przez Radę gminy mpzp (lub zmian mpzp), odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w dzienniku urzędowym województwa. Jeżeli okres działalności jest krótszy niż trzy lata, to warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca w tym okresie wykonał min. 3 mpzp lub zmiany mpzp odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Za mpzp lub zmianę mpzp odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia zamawiający uznaje plan lub zmianę planu sporządzone dla obszaru o powierzchni nie mniejszej niż 20 ha, w pełnej problematyce wynikającej z art. 15 ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Dla zadania 1 - jeden plan lub zmiana planu powinny obejmować m. in. tereny przeznaczone pod cmentarz (rozbudowę cmentarza)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony poprzez dysponowanie min. dwoma osobami uprawnionymi do projektowania w planowaniu przestrzennym
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG. 2) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3) W celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający żąda od Wykonawcy informacji zawierających w szczególności niżej wymienione elementy: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innymi podmiotami, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzierżawy). 4) Opis sposobu realizacji zamówienia wraz z harmonogram realizacji i proponowanym harmonogramem płatności, z rozłożeniem na ustalone etapy opracowania stosownie do nakładu pracy. 5) Wycenę zadania sporządzoną zgodnie z dyspozycjami pkt. 11.3 siwz, w tym w rozbiciu na poszczególne części opracowania (ekofizjografia, prognoza środowiskowa, prognoza finansowa, projekt planu) oraz z uwzględnieniem płatności w wysokości 30 % całości oferowanej kwoty, po sprawdzeniu z pozytywnym wynikiem zgodności z prawem uchwały w sprawie przyjęcia planu przez wojewodę i podaniu do publikacji. 6) Kopia jednego planu miejscowego (lub zmiany planu) odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, dla zadania nr 1 obejmującego m.in. tereny przeznaczone pod cmentarz lub rozbudowę cmentarza, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, w wersji analogowej lub cyfrowej na płycie CD.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Jakość opracowania - 50
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w zakresie: 1) Wynagrodzenia Wykonawcy, które może ulec zmianie w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT. 2) Kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zmianę (np. stan zdrowia, rezygnacja z pracy, likwidacja firmy podwykonawcy) 3) Termin wykonania przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku konieczności wykonania dodatkowych czynności i opracowań wynikających z procedury sporządzania planu w ustawie o pizp.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzebinia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Trzebini, Wydział Architektury i Urbanistyki, 32-540 Trzebinia ul. Narutowicza 10, II piętro, pokój nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2015 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta w Trzebini, Wydział Architektury i Urbanistyki, 32-540 Trzebinia ul. Narutowicza 10, II piętro, pokój nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.