eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebiniaOpracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla zadań ZADANIE 1 - Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu rozbudowy cmentarza komunalnego w Lgocie wraz z otoczeniem. ZADANIE 2 - Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części osiedla Energetyków w Trzebini

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-08

Trzebinia: Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla zadań : ZADANIE 1 - Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu rozbudowy cmentarza komunalnego w Lgocie wraz z otoczeniem. ZADANIE 2 - Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części osiedla Energetyków w Trzebini
Numer ogłoszenia: 48605 - 2015; data zamieszczenia: 08.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzebinia , ul. Józefa Piłsudskiego 14, 32-540 Trzebinia, woj. małopolskie, tel. 32 6121227, faks 32 6121147.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla zadań : ZADANIE 1 - Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu rozbudowy cmentarza komunalnego w Lgocie wraz z otoczeniem. ZADANIE 2 - Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części osiedla Energetyków w Trzebini.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla zadań : ZADANIE 1 - Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu rozbudowy cmentarza komunalnego w Lgocie wraz z otoczeniem. ZADANIE 2 - Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części osiedla Energetyków w Trzebini. OPRACOWANIE KAŻDEGO PLANU SPORZĄDZANE JEST W ODRĘBNEJ PROCEDURZE . KAŻDE OPRACOWANIE POWINNO ZAWIERAĆ: ETAP I - OPRACOWANIA WSTĘPNE A) Opracowanie ekofizjograficzne. B)Inwentaryzacja urbanistyczna. C) Koncepcja planu w dwóch wariantach. D) Propozycja rozpatrzenia wniosków do planu dla wybranego wariantu, odpowiedzi na zawiadomienia: ETAP II- PROJEKT PLANU A) Projekt planu. B) Ocena oddziaływania na środowisko. C) Prognoza skutków finansowych uchwalenia planu. D) Sporządzenie wniosku o wyrażanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów leśnych na cele nieleśne wraz z pozyskaniem niezbędnych materiałów z PODGiK w Chrzanowie oraz z Lasów Państwowych. E) Analiza uzgodnień i opinii uzyskanych do projektu planu (dla każdych uzgodnień) oraz uwag z wyłożeń projektu planu. ETAP III - PLAN DO UCHWALENIA A) Ostateczna wersja projektu planu do uchwalenia. B) Dokumentacja formalno - prawna procesu sporządzania planu w tym podsumowanie i uzasadnienie.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w zakresie wynikającym z przepisów ustawy prawo zamówień publicznych (art.67 ust.1 pkt.6) oraz ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat wykonał trzy miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Przez wykonanie w okresie ostatnich trzech lat miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Zamawiający rozumie opublikowanie uchwalonych przez Radę gminy mpzp (lub zmian mpzp), odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w dzienniku urzędowym województwa. Jeżeli okres działalności jest krótszy niż trzy lata, to warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca w tym okresie wykonał min. 3 mpzp lub zmiany mpzp odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Za mpzp lub zmianę mpzp odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia zamawiający uznaje plan lub zmianę planu sporządzone dla obszaru o powierzchni nie mniejszej niż 20 ha, w pełnej problematyce wynikającej z art. 15 ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Dla zadania 1 - jeden plan lub zmiana planu powinny obejmować m. in. tereny przeznaczone pod cmentarz (rozbudowę cmentarza)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony poprzez dysponowanie min. dwoma osobami uprawnionymi do projektowania w planowaniu przestrzennym

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG. 2) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3) W celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający żąda od Wykonawcy informacji zawierających w szczególności niżej wymienione elementy: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innymi podmiotami, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzierżawy). 4) Opis sposobu realizacji zamówienia wraz z harmonogram realizacji i proponowanym harmonogramem płatności, z rozłożeniem na ustalone etapy opracowania stosownie do nakładu pracy. 5) Wycenę zadania sporządzoną zgodnie z dyspozycjami pkt. 11.3 siwz, w tym w rozbiciu na poszczególne części opracowania (ekofizjografia, prognoza środowiskowa, prognoza finansowa, projekt planu) oraz z uwzględnieniem płatności w wysokości 30 % całości oferowanej kwoty, po sprawdzeniu z pozytywnym wynikiem zgodności z prawem uchwały w sprawie przyjęcia planu przez wojewodę i podaniu do publikacji. 6) Kopia jednego planu miejscowego (lub zmiany planu) odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, dla zadania nr 1 obejmującego m.in. tereny przeznaczone pod cmentarz lub rozbudowę cmentarza, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, w wersji analogowej lub cyfrowej na płycie CD.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Jakość opracowania - 50

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w zakresie: 1) Wynagrodzenia Wykonawcy, które może ulec zmianie w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT. 2) Kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zmianę (np. stan zdrowia, rezygnacja z pracy, likwidacja firmy podwykonawcy) 3) Termin wykonania przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku konieczności wykonania dodatkowych czynności i opracowań wynikających z procedury sporządzania planu w ustawie o pizp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzebinia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Trzebini, Wydział Architektury i Urbanistyki, 32-540 Trzebinia ul. Narutowicza 10, II piętro, pokój nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2015 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta w Trzebini, Wydział Architektury i Urbanistyki, 32-540 Trzebinia ul. Narutowicza 10, II piętro, pokój nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.