eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Purdatransport dzieci z terenu gminy Purda objętych obowiązkiem szkolnym do placówek szkolnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2006-09-18

POZYCJA 48612

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi Purda: Transport dzieci z terenu gminy Purda objętych obowiązkiem szkolnym do placówek szkolnych. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy w Purdzie, do kontaktów: Rafał Kruszyński, 11-030 Purda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5122223, 5122288, fax 089 5122280, e-mail: ug@purda.pl. Adresy internetowe Ogólny adres zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Nr 169 poz. 35416 z 05.07.2006 Wartość zamówienia (bez VAT): 88996 EUR.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport dzieci z terenu gminy Purda objętych obowiązkiem szkolnym do placówek szkolnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 2. Główne miejsce świadczenia usług: Teren gminy Purda. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Określenie przedmiotu zamówienia: Transport dzieci z terenu gminy Purda objętych obowiązkiem szkolnym, z miejsca zamieszkania lub zbiórki, do placówek szkolnych na terenie gminy Purda i miasta Olsztyn. 1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.70.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą Kod CPV wg słownika 2008: 60.17.00.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą Oryginalny kod CPV: 60.11.34.00 - Transport osób niepełnosprawnych1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część nr: 3 Nazwa: Trasa 3 - Bruchwałd - Łajs. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 26.07.2006. 2) Liczba otrzymanych ofert: 1. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miron - Mirosław Nosek, 11-030 Purda, 11-030 Nowa Wieś 51, woj. warmińsko-mazurskie. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 254,10 Oferta z najniższą ceną: 254,10 / oferta z najwyższą ceną: 254,10 Waluta: PLN

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2) Informacje dodatkowe: Udzielono zamówienia dla części zamówienia na trasie oznaczonej nr 3. W pozostałej części przetarg unieważniono na podstawie art. 93.1 pkt. 1 (trasy 5, 8, 9) i 4 (trasy 1, 2, 4, 6, 7) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r z późniejszymi zmianami. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.