eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PilicaPrzebudowa drogi gminnej publicznej nr 641726S Wierzbica - Kresy, Gmina Pilica

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-22

Ogłoszenie nr 48616 - 2017 z dnia 2017-03-22 r.

Pilica: Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 641726S Wierzbica - Kresy, Gmina Pilica
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Budowa lub modernizacja dróg lokalnych" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 15641-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 23107-2017; 24397-2017; 24448-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Pilicy, krajowy numer identyfikacyjny 54326100000, ul. ul. Żarnowiecka  , 42436   Pilica, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 326 735 104, faks 326 736 081, e-mail umpilica@pro.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.pilica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 641726S Wierzbica - Kresy, Gmina Pilica

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IiR.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana, która obejmuje przebudowę drogi w miejscowości Wierzbica gmina Pilica, począwszy od skrzyżowania z drogą powiatową relacji Kleszczowa - Dobraków, a skończywszy w Km 1+065 - to jest na końcu odcinka drogi gminnej o nawierzchni asfaltobetonowej, na działkach ewidencyjnych o nr 2746, 2791 oraz 2275. Droga przebiega w terenie równinnym z zabudową jednorodzinną. Pas gruntu przeznaczony pod budowę drogi jest w posiadaniu Urzędu Miasta i Gminy Pilica. Odcinek objęty opracowaniem w obecnym stanie posiada nawierzchnię utwardzoną masą asfaltobetonową o szerokości 3,50 - 5,00m. Istniejąca nawierzchnia asfaltobetonowa wymaga przebudowy z uwagi na znaczne jej uszkodzenie. Parametry techniczne drogi : - długość drogi - 1065 mb., - szerokość jezdni - 5,0 m, - szerokość poboczy - 2 x 0,75 m. Na całym odcinku drogi należy wykonać warstwę ścieralną z betonu asfaltowego 0/12,8 mm o strukturze zamkniętej grubości 5 cm oraz warstwę wiążącą z betonu asfaltowego 0/24 mm grubości 6 cm. Nową nawierzchnię należy wykonać o następującej konstrukcji: - 5 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8 mm, - 6 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/24 mm, - 20 cm - górna warstwa z kruszywa łamanego 0-31,5, - 25 cm - dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 31,5-63, - 10 cm - warstwa odsączająca, - geotkanina. W skład robót ziemnych wchodzi: - korytowanie na całej szerokości nawierzchni, - wykopy związane z wykonaniem rowów odwadniających, - wykopy pod przepusty. Zakres robót obejmuje następujące kategorie robót: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - podbudowy, - nawierzchnie, - odwodnienie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa(składająca się z projektu budowlanego i przedmiaru robót) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 6 i 7 do SIWZ). Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia: 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 166 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (Roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe rozebranie podbudowy, rozebranie przepustów, mechaniczne ciecie szczelin w nawierzchni, wywiezienie gruzu; Roboty ziemne: roboty ziemne koparkami wraz z transportem urobku, formowanie i zagęszczanie nasypów; Wykonanie podbudowy; Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych; Wykonanie odwodnienia w tym pomostów i barier ochronnych), czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy, więc miedzy innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo w umowie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45110000-1, 45220000-5, 45233100-0, 45233120-6, 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1053922.72
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert10
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Budowlano-Drogowy "DUKT" Sp. z o.o. Sp. k.,  ,  Wola Murowana ul. Zakładowa 17,  26-052,  Nowiny,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 897383,97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 897383,97
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1223697,34
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.