Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-11
Kędzierzyn-Koźle: Dostawa nici chirurgicznych, siatek, taśm oraz staplerów
dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - PN / 7 / III / 09
Numer ogłoszenia: 48617 - 2009; data zamieszczenia: 11.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4062566, faks 077 4062544.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nici chirurgicznych, siatek, taśm oraz staplerów dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - PN / 7 / III / 09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - dostawa nici chirurgicznych, syntetycznych, plecionych, powlekanych, antybakteryjnych z kwasu glikolowego i mlekowego, wchłaniające się ok. 2 m-cy i czasie podtrzymania tkankowego 5 tyg. - zał. 2/1 do Siwz; Pakiet 2 - dostawa nici chirurgicznych, syntetycznych, plecionych, powlekanych z kwasu glikolowego i mlekowego, wchłaniające się ok. 2 m-cy i czasie podtrzymania tkankowego 5 tyg. - zał. 2/2 do Siwz; Pakiet 3 - dostawa nici okulistycznych - zał. 2/3 do Siwz; Pakiet 4 - dostawa nici chirurgicznych niewchłanialnych, syntetycznych, monofilamentowych, poliamidowych - zał. 2/4 do Siwz; Pakiet 5 - dostawa nici chirurgicznych, monofilamentowych, syntetycznych, wchłaniające się ok. 3 m-cy i czasie podtrzymania tkankowego do 28 dni - zał. 2/5 do Siwz; Pakiet 6 - dostawa nici chirurgicznych, syntetycznych, plecionych z kwasu glikolowego i mlekowego, wchłaniające się ok. 6 tyg. i czasie podtrzymania tkankowego 14 dni - zał. 2/6do Siwz; Pakiet 7- dostawa nici chirurgicznych- specjalistycznych - zał. 2/7do Siwz; Pakiet 8- dostawa nici chirurgicznych, syntetycznych, monofilamentowych, wchłaniające się ok. 6 m-cy - zał. 2/8 o Siwz; Pakiet 9 dostawa nici chirurgicznych, niewchłanialnych, syntetycznych, plecionkowych, poliestrowych, powlekanych - zał. 2/9 do Siwz; Pakiet 10 - dostawa nici chirurgicznych, niewchłanialnych, syntetycznych, monofilamentowych, polipropylenowych - zał. 2/10 do Siwz; Pakiet 11 - dostawa nici chirurgicznych, syntetycznych, plecionych, powlekanych o krótkim okresie wchłaniania do 42 dni i podtrzymania węzła od 0% do 18 dni - zał. 2/11 do Siwz; Pakiet 12 - dostawa nici chirurgicznych, niewchłanialnych, syntetycznych, monofilamentowych, polipropylenowych - zał. 2/ 12 do Siwz; Pakiet 13 - dostawa preparatu do szybkiej automatycznej hemostazy oraz odtwarzania integralności tkanek - zał. 2/13 do Siwz; Pakiet 14 - dostawa siatki celulozowej przeciwkrwotocznej - zał. 2/14 do Siwz; Pakiet 15 - dostawa siatek do przepuklin pachwinowych i brzusznych - zał. 2/15 do Siwz; Pakiet 16 - dostawa zestawu do leczenia wysiłkowego nieotrzymania moczu, systemu pełnej, tylnej i przedniej naprawy dna miednicy - zał. 2/16 do Siwz; Pakiet 17 - dostawa staplerów - zał. 2/17 do Siwz..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 1 pakiet - 2.060,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćdziesiąt złotych 00/100 ) 2 pakiet - 1.840,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset czterdzieści zł 00/100 ) 3 pakiet - 135,00 zł (słownie: sto trzydzieści pięć zł 00/100 ) 4 pakiet - 340,00 zł (słownie: trzysta czterdzieści zł 00/100 ) 5 pakiet - 100,00 zł (słownie: sto zł 00/100) 6 pakiet - 720,00 zł (słownie: siedemset dwadzieścia zł 00/100 ) 7 pakiet - 260,00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt zł 00/100 ) 8 pakiet - 100,00 zł (słownie: sto zł 00/100 ) 9 pakiet - 110,00 zł (słownie: sto dziesięć zł 00/100) 10 pakiet - 15,00 zł (słownie: piętnaście zł 00/100 ) 11 pakiet - 100,00 zł (słownie: sto zł 00/100) 12 pakiet - 20,00 zł ( słownie: dwadzieścia zł 00/100) 13 pakiet - 170,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt zł 00/100) 14 pakiet - 55,00 zł (słownie: pięćdziesiąt pięć zł 00/100) 15 pakiet - 1.230,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście trzydzieści zł 00/100) 16 pakiet - 4.160,00zł (słownie: cztery tysiące sto sześćdziesiąt zł 00/100) 17 pakiet - 315,00 zł (słownie: trzysta piętnaście zł 00/100). RAZEM: 11.730,00zł (słownie: jedenaście tysięcy siedemset trzydzieści zł 00/100 ) Wadium płatne do dnia 19.03.2009r. do godz. 8:45 na konto w BZ WBK Oddział Kędzierzyn-Koźle numer konta 29 1090 2183 0000 0005 6600 2928 (liczy się data wpływu na w/w konto). Do potwierdzenia wpłacenia wadium należy zamieścić kopię dokumentu w ofercie. Forma wpłaty wadium: 1. Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu ; - poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym ; - gwarancjach bankowych ; - gwarancjach ubezpieczeniowych ; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) ; W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz oryginał należy złożyć w Sekcji Finansowo-księgowej pok. nr 9 w budynku Dyrekcji SPZOZ, ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle do dnia 19.03.2009r. do godz. 8:45, natomiast kopię należy zamieścić w ofercie. 2. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zwrot wadium: 1. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie zwrócić wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą ; b) zawarto umowę; c) zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich składania; 2. Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na wniosek Wykonawcy który: a) wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona; 3. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku gdy: a) odmówi podpisania umów na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umów stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. W ofercie (formularzu ofertowym - zał. 1 do SIWZ) należy podać numer konta, na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 z późn.zm.), spełniający warunki i wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy V.1. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 PZP opisanych w pkt. 1., b) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP, c) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, d) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, e) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 oraz art. 26 ust.4 PZP , f) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający dokona badania ofert pod kątem spełniania wymogów SIWZ oraz naruszenia zasad ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach, które dostarczy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu V.2. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: a) niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt 3 Pzp, b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, c) zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d) wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia e) zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87 ust. 2 PZP, f) który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w 87 ust.2 pkt 3 Pzp, g) nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, h) w przypadku braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: V.3. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. I. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Pzp (zał. 3 do SIWZ). II. W celu potwierdzenia, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia: a) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) Kopia dowodu wpłaty wadium. III. W celu potwierdzenia, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) Dotyczy pakietów 1-14 (zał. 2/1-2/14 do Siwz) - Dokument potwierdzający, że oferowane wyroby posiadają dopuszczenie do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20.04.2004r. - Dz.U. z 2004r. nr 93 poz. 896 z p.zm.) lub dokument dopuszczający oferowany przedmiot zamówienia do obrotu (zgodnie z przepisami ustawy Prawo farmaceutyczne z 06.09.2001r. Dz.U. z 2004r. nr 53 poz. 533) z dokładnym oznaczeniem, którego pakietu i pozycji dotyczy. b) Katalogi/foldery/materiały informacyjne oferowanego asortymentu w języku polskim, c) Dotyczy pakietów 1-14 (zał. 2/1-2/14 do Siwz) - Próbki w ilości 1 szt. z każdego asortymentu (z opisem do której pozycji i którego pakietu dotyczy), na który Wykonawca złoży ofertę w celu sprawdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem Zamawiającego. Ocena zgodności odbędzie się na podstawie zapisu na opakowaniach w/w próbek - na opakowaniu wymagany opis w języku polskim. Brak możliwości oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem w Siwz będzie skutkować odrzuceniem oferty. d) Dotyczy pakietów 15-17 (zał.2/15-2/17 do Siwz) - Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności CE i jest dopuszczony do obrotu na polskim rynku. Ponadto Wykonawca dostarczy: A) Wypełniony formularz ofertowy (zał.1 do SIWZ), B) Wypełnione formularze cenowe - zał. 2/1 - 2/17 do SIWZ, C) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. V.4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: V.4.1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. a i b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wymienione w pkt. I.a-b, II.a, III.a, b mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty wymienione w pkt. I.c, III.d, A, B winny być złożone w oryginale. Dokument z pkt C winien być złożony w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. V.5. Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy oraz Wykonawcy występujący wspólnie którzy: posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej wykonawców w formie konsorcjum w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców (konsorcjum) oferta dodatkowo musi zawierać: a) pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z zamawiającym, składania i odbierania wszelkich oświadczeń w tym oświadczeń woli, wszelkich dokumentów w toku postępowania, składania protestów oraz do podpisania umowy. b) dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru; - Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS; - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. c) Dokumenty te muszą być wystawione dla każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdrowie-kk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej,
ul. 24 Kwietnia 5, pokój nr 19, 47-200 Kędzierzyn-Koźle,
adres e-mail: ekoziol@zdrowie-kk.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2009 godzina 08:45, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. 24 Kwietnia 5, pokój nr 19, 47-200 Kędzierzyn-Koźle.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa nici chirurgicznych, syntetycznych, plecionych, powlekanych, antybakteryjnych z kwasu glikolowego i mlekowego, wchłaniające się ok. 2 m-cy i czasie podtrzymania tkankowego 5 tyg.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa nici chirurgicznych, syntetycznych, plecionych, powlekanych, antybakteryjnych z kwasu glikolowego i mlekowego, wchłaniające się ok. 2 m-cy i czasie podtrzymania tkankowego 5 tyg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa nici chirurgicznych, syntetycznych, plecionych, powlekanych z kwasu glikolowego i mlekowego, wchłaniające się ok. 2 m-cy i czasie podtrzymania tkankowego 5 tyg.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa nici chirurgicznych, syntetycznych, plecionych, powlekanych z kwasu glikolowego i mlekowego, wchłaniające się ok. 2 m-cy i czasie podtrzymania tkankowego 5 tyg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa nici okulistycznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa nici okulistycznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa nici chirurgicznych niewchłanialnych, syntetycznych, monofilamentowych, poliamidowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa nici chirurgicznych niewchłanialnych, syntetycznych, monofilamentowych, poliamidowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa nici chirurgicznych, monofilamentowych, syntetycznych, wchłaniające się ok. 3 m-cy i czasie podtrzymania tkankowego do 28 dni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa nici chirurgicznych, monofilamentowych, syntetycznych, wchłaniające się ok. 3 m-cy i czasie podtrzymania tkankowego do 28 dni.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa nici chirurgicznych, syntetycznych, plecionych z kwasu glikolowego i mlekowego, wchłaniające się ok. 6 tyg. i czasie podtrzymania tkankowego 14 dni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa nici chirurgicznych, syntetycznych, plecionych z kwasu glikolowego i mlekowego, wchłaniające się ok. 6 tyg. i czasie podtrzymania tkankowego 14 dni.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa nici chirurgicznych- specjalistycznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa nici chirurgicznych- specjalistycznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa nici chirurgicznych, syntetycznych, monofilamentowych, wchłaniające się ok. 6 m-cy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa nici chirurgicznych, syntetycznych, monofilamentowych, wchłaniające się ok. 6 m-cy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawa nici chirurgicznych, niewchłanialnych, syntetycznych, plecionkowych, poliestrowych, powlekanych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa nici chirurgicznych, niewchłanialnych, syntetycznych, plecionkowych, poliestrowych, powlekanych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dostawa nici chirurgicznych, niewchłanialnych, syntetycznych, monofilamentowych, polipropylenowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa nici chirurgicznych, niewchłanialnych, syntetycznych, monofilamentowych, polipropylenowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: dostawa nici chirurgicznych, syntetycznych, plecionych, powlekanych o krótkim okresie wchłaniania do 42 dni i podtrzymania węzła od 0% do 18 dni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa nici chirurgicznych, syntetycznych, plecionych, powlekanych o krótkim okresie wchłaniania do 42 dni i podtrzymania węzła od 0% do 18 dni.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: dostawa nici chirurgicznych, niewchłanialnych, syntetycznych, monofilamentowych, polipropylenowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa nici chirurgicznych, niewchłanialnych, syntetycznych, monofilamentowych, polipropylenowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: dostawa preparatu do szybkiej automatycznej hemostazy oraz odtwarzania integralności tkanek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa preparatu do szybkiej automatycznej hemostazy oraz odtwarzania integralności tkanek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: dostawa siatki celulozowej przeciwkrwotocznej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa siatki celulozowej przeciwkrwotocznej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: dostawa siatek do przepuklin pachwinowych i brzusznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa siatek do przepuklin pachwinowych i brzusznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.19.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: dostawa zestawu do leczenia wysiłkowego nieotrzymania moczu, systemu pełnej, tylnej i przedniej naprawy dna miednicy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa zestawu do leczenia wysiłkowego nieotrzymania moczu, systemu pełnej, tylnej i przedniej naprawy dna miednicy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.19.00-2, 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: dostawa staplerów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa staplerów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.19.00-2, 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dostawa gazu ziemnego do obiektów zarządzanych przez MOSiR w Kędzierzynie-Koźlu w 2025 r.
- Dostawy mięsa, wędlin i drobiu dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w 2025 roku
- Remont instalacji elektrycznej wraz z pracami towarzyszącymi w budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu
- Bieżące utrzymanie drzew i krzewów w pasach drogowych dróg zarządzanych przez Gminę Kędzierzyn-Koźle w latach 2025 - 2026
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 19 im. Bronisława Malinowskiego ul. Mieszka I 4 w Kędzierzynie -Koźlu
- Zakup, dostawa i montaż rozrywarki do worków dla Czysty Region Sp. z o. o.
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE IMPLANTÓW DO ZESPOLEŃ KOŚCI W OBRĘBIE NADGARSTKA I RĘKI
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- dostawa endostaplerów do zabiegów endoskopowych
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
- Dostawa zestawu implantów tytanowych płyt blokowanych wraz z wkrętami oraz instrumentarium do Katedry Chirurgii i Rentgenologii z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie.
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.