Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-05
Poznań: Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych
Numer ogłoszenia: 48626 - 2013; data zamieszczenia: 05.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu , ul. Zielona 8, 61-851 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8593430, faks 61 8593429.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.powiat.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usług p. n. Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, które będą wykonywane jako zamówienie publiczne o wartości poniżej 200 000 EURO. 1. W skład zamówienia wchodzi wykonanie usługi polegającej na oczyszczeniu nawierzchni przy krawężniku i ścieków przy krawędzi jezdni dróg powiatowych o długości 191.951,0 mb, oczyszczenie nawierzchni na powierzchni 5 169,50m2. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany orientacyjnego zakresu usług objętych niniejszym zamówieniem w stosunku do obmiaru rzeczywistego . 2.1. Szczegółowy zakres usług określony jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Formularzu Cenowym. W przypadku wystąpienia różnic w ilości usług określonych w Formularzu Cenowym a obmiarem rzeczywistym, Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę w zakresie wynikającym z obmiaru rzeczywistego, która rozliczona zostanie zgodnie z § 6 ust. 1 projektu umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: Zadanie I - 900,00zł Zadanie II - 800,00zł Zadanie III - 200,00zł Zadanie IV - 600,00zł Zadanie V - 400,00zł 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu na konto zamawiającego w Banku Handlowym w Warszawie S.A. Oddział w Poznaniu Nr 61103012470000000007822004; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4) Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2,3,4,5 musi być bezwarunkowe i tożsame z wadium wnoszonym w pieniądzu.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych również wykonuje) należycie minimum dwie usługi podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za usługę podobną zamawiający uzna usługę sprzątania z zanieczyszczeń jezdni i innych elementów pasa drogi jak w przedmiocie zamówienia, o wartości brutto robót równej, co najmniej 20.000 PLN każda oraz wykaże, że usługi te zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na jedno zadanie następującym sprzętem: - zmywarko-zamiatarka lub zamiatarka samobieżna - 1 szt.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Formularz oferty (na załączonym druku) 2) Formularze cenowe (na załączonych drukach) 3) Kserokopię dowodu wniesienia wadium w postaci przelewu pieniężnego lub kserokopia wadium wniesionego w innej formie, 4) Aktualny dokument poświadczający reprezentację wykonawcy tj. pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli lub aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 5) Pełnomocnictwo dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, 6) Dokumenty wymagane w pkt. 3 podrozdziału VII SIWZ dla Wykonawców korzystających z zasobów podmiotów trzecich.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z wyjątkiem możliwości dokonania zmian określonych w § 3 ust 2 i 3, i § 6 projektu umowy. § 3 2. Terminy ustalone w ust. 1 ulegną przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) działania siły wyższej ( np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, b) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót - fakt ten musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru, c) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 3. W przedstawionych w ust. 2 przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy, postoju. § 6 1.1 Wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem wstępnym. Wynagrodzenie końcowe ustalone zostanie na podstawie obmiaru powykonawczego robót, zaakceptowanego przez inspektora nadzoru oraz cen jednostkowych zawartych w ofercie. 1.2 Wykonawca w sposób ciągły przeprowadzać będzie obmiary wykonanych robót w jednostkach przyjętych w formularzu cenowym. Każde zwiększenie zakresu robót ponad ilości określone w formularzu cenowym wymagać będą sporządzenia protokołu konieczności zaakceptowanego przez Wykonawcę, Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. 1.3. Maksymalna wartość zobowiązania stanowi 105% wartości brutto danego zadania określonego w § 6 ust. 1 umowy. 2. Cena umowna zostanie dostosowana w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp.powiat.poznan.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU
ul. Zielona 8
61-851 Poznań
pok. 508 kancelaria.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2013 godzina 09:00, miejsce: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU ul. Zielona 8 61-851 Poznań pok. 508 kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - drogi powiatowe na terenie gmin: Buk, Dopiewo, Komorniki, Stęszew.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usług p. n. Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu na terenie gmin: Buk, Dopiewo, Komorniki, Stęszew.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - drogi powiatowe na terenie gmin: Tarnowo Podgórne, Rokietnica, Suchy Las.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usług p. n. Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu na terenie gmin: Tarnowo Podgórne, Rokietnica, Suchy Las.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - drogi powiatowe na terenie gmin: Murowana Goślina i Czerwonak.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usług p. n. Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu na terenie gmin: Murowana Goślina i Czerwonak.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV - drogi powiatowe na terenie gmin: Kostrzyn, Pobiedziska, Swarzędz, Kleszczewo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usług p. n. Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu na terenie gmin: Kostrzyn, Pobiedziska, Swarzędz, Kleszczewo.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie V - drogi powiatowe na terenie gmin: Kórnik, Mosina.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usług p. n. Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu na terenie gmin: Kórnik, Mosina.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap - rejon nr 1
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z utrzymaniem porządku na terenach przyległych do budynku oraz sprzątania w Ośrodku Kuratorskim nr 6 w Dębicy.
- Świadczenie usług komunalnych polegających na utrzymaniu czystości i porządku na terenie miasta Paczków w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.