Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-29
Knurów: Wyjazd śródroczny uczniów klas III Miejskiej Szkoły Podstawowej Nr 4 w Knurowie na tzw. zieloną szkołę
Numer ogłoszenia: 48633 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Szkoła Podstawowa nr 4 , ul. Jana Kilińskiego 6, 44-193 Knurów, woj. śląskie, tel. 0-32 3304120, faks 0-32 3304120.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyjazd śródroczny uczniów klas III Miejskiej Szkoły Podstawowej Nr 4 w Knurowie na tzw. zieloną szkołę.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. zapewnienie odpłatnego pobytu 59 uczniów MSP 4 w Knurowie, 2. zapewnienie bezpłatnego pobytu 4 opiekunów (nauczycieli),osobne pokoje dla kadry 3. zapewnienie pobytu w kameralnym domu wczasowym: a) oddalonym maksymalnie do 400 m od plaży, maksymalna ilość miejsc 90 b) z bazą noclegową w jednym budynku, w pokojach 2, 3, 4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, wyposażonych w łóżka jednoosobowe (nie piętrowe, polowe, dostawki) oraz w telewizor,wejście do pokoi od wewnątrz budynku c) zapewniającym salę (pomieszczenie odrębne niż jadalnia) do prowadzenia zajęć wyposażoną w tablice szkolne i stoliki, d) świetlica z jadalnią w miejscu zakwaterowania e) zapewniającym możliwość bezpłatnego korzystania na terenie ośrodka z placu zabaw i boisk oraz sprzętu sportowego (piłki, skakanki), f) z wyłącznością dla Zamawiającego w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, g) pomoc przy załadunku i rozładunku bagaży 4. Budynek, o którym mowa w pkt 3.3 lit. b) powinien zapewniać ogrzewanie w przypadku spadku temperatur w budynku poniżej 20oC (koszt ogrzewania ponosi Wykonawca). 5. Wyżywienie 4 x dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) oraz suchy prowiant w trakcie wycieczek i na drogę powrotną, zgodne z normami żywieniowymi zawartymi w -W normach żywienia dla ludności w Polsce- wydanych przez Instytut Żywienia i Żywności w Warszawie (Nowa Medycyna nr 4-98). Turnus rozpoczyna się od kolacji w dniu 23.05.2012 a kończy śniadaniem + suchy prowiant na drogę w dniu 05.06.2012 r., 6. zapewnienie opieki medycznej: a) wstępne badanie wszystkich dzieci przez lekarza po przyjeździe, b) opieka pielęgniarki w ośrodku na wyłączność i dostęp do opieki lekarskiej, c) Zleceniobiorca zabezpiecza wszystkie niezbędne leki (wraz z antybiotykami), które w razie potrzeby przepisze lekarz oraz środki opatrunkowe, d) pokrycie, w razie potrzeby, kosztów transportu lub umożliwienie bezpłatnego transportu dziecka do lekarza czy szpitala, e) pokrycie kosztów dodatkowych badań zleconych przez lekarza. 7. zapewnienie rezydenta z ramienia biura na wyłączność 8. dostęp do miejsca na zorganizowanie ogniska 9. zapewnienie bezpłatnych wycieczek z przewodnikiem w okolice ośrodka, 10. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania na swój koszt: a) całodniowej wycieczka autokarowa z przewodnikiem do Gdańsk-Gdynia (wejście do Oceanarium, wejście do Centrum Edukacji Eksperyment) b) wycieczki do Słowińskiego Parku Narodowego (bilet wstępu, zwiedzanie Wyrzutni Rakiet) c) rejsu statkiem po jeziorze x 2 11. dodatkowo Wykonawca zobowiązany będzie do organizacji dla uczestników: a) Dyskoteki 4-5 razy (w tym do zapewnienia sprzętu nagłaśniającego i oświetlenia) b) Ogniska z pieczeniem kiełbasek c) Dodatkowych zajęć sportowych (z nagrodami i dyplomami dla uczestników) d) w razie niepogody korzystanie z krytej hali sportowej Imprezy z pozycji a - d Wykonawca organizuje na własny koszt 12. w ramach Programu Profilaktyki Zdrowotnej: a) zajęcia z elementami gimnastyki korekcyjnej b) klimatoterapia c) inhalacje, d) jazda konna, e) wzbogacenie wartości zdrowotnej wyżywienia. 13. w ramach Programu Edukacji Ekologicznej: a) Prelekcji ekologicznych b) wędrówki piesze połączone z edukacją ekologiczną charakterystyczną dla danej okolicy, 14. zapewnienie przewozu uczestników z Knurowa do ośrodka i z powrotem, autokarem w pełni sprawnym, klasy LUX (klimatyzacja, WC, ciepłe napoje), wraz z ubezpieczeniem grupy od NNW. Autokar winien być obsługiwany przez dwóch kierowców a przewóz uczestników może być realizowany tylko w ciągu dnia. 15. W razie awarii autokaru wykonawca zapewnia autokar zastępczy na własny koszt. 16. autokar musi być wyposażony w liczbę miejsc zapewniającym miejsce siedzące każdemu z uczestników i opiekunów. Zapewnienie personelu pedagogicznego należy do obowiązków Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 pzp realizatorowi zamówienia, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i stanowiących nie więcej niż 50% jego wartości.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 23.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga posiadania wpisu w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych w zakresie organizowania imprez turystycznych oraz pośredniczenia na zlecenie klientów w zawieraniu umów o świadczenie usług turystycznych, o którym mowa w art. 4 ust. 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych /tekst jedn. Dz. U. z 2004r. Nr 223, poz. 2268 z późn. zm./. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wykazania w wykazie usług minimum 2 usług o wartości brutto minimum 40.000,00 zł każda, polegających na zorganizowaniu wyjazdu śródrocznego dla uczniów klas III szkół podstawowych na tzw. zieloną szkołę, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami (wiedzą i doświadczeniem) niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (wiedzy i doświadczenia) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wykazania się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 30.000,00 zł. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 15
- 2 - Doświadczenie w organizowaniu wypoczynku dzieci i młodzieży o takim samym charakterze co przedmiot zamówienia - 10
- 3 - Ocena warunków socjalno-bytowych i rekreacyjnych oraz rozwiązań organizacyjnych pobytu - 75
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę postanowień umowy w przypadku zmiany ilości uczestników turnusu spowodowanej chorobą uczestnika turnusu lub w innych uzasadnionych przypadkach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.edu.pl/index.php/zp/uslugi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych
Aleja Lipowa 12
44-196 Knurów..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych Aleja Lipowa 12 44-196 Knurów pokój 307 - Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia przeprowadzane jest przez Miejski Zespół Jednostek Oświatowych w Knurowie, Aleja Lipowa 12, 44-196 Knurów - reprezentowany przez Dyrektora - Wojciecha Świerkosza, jako Pełnomocnika Zamawiającego, tj. Miejskiej Szkoły Podstawowej Nr 4 w Knurowie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- "Dobudowa budynku oddziału żłobka do budynku Miejskiego Przedszkola nr 3 im. J. Tuwima przy ul. Jana Kilińskiego 10 w Knurowie" - drugie postępowanie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przygotowanie i obsługa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK)
- Termomodernizacja budynku przy ul. Stefana Batorego 4 wraz z modernizacją przyłącza elektroenergetycznego
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa organizacji i realizacji 2-dniowego wyjazdu studyjnego do województwa kujawsko-pomorskiego szlakiem gospodarstw opiekuńczych [...]
- Zorganizowanie wypoczynku letniego w formie kolonii stacjonarnych, z realizacją programu socjoterapeutycznego.
- Usługa rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych na zagraniczne przewozy pasażerskie lotami rejsowymi w ramach delegacji służbowych funkcjonariuszy i pracowników Komendy Głównej Straży Granicznej
- Zorganizowanie i przeprowadzenie obozów i półkolonii dla uczestników w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pomorskich szkołach"
- Organizacja wypoczynku dla osób uprawnionych w formie turystyki grupowej do Słowenii dofinansowanej z ZFŚS PZPW w Rzeszowie
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE"
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.