eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmPrzebudowa budynku Urzędu Gminy w m. Pokrówka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-10

Ogłoszenie nr 4863 - 2017 z dnia 2017-01-10 r.

Chełm: Przebudowa budynku Urzędu Gminy w m. Pokrówka
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 335058-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 335061-2016, 338186-2016, 340749-2016, 341879-2016, 343405-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:nie dotyczy

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełm, krajowy numer identyfikacyjny 53239800000, ul. Pokrówka, ul. Gminna  18, 22-100   Chełm, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 82 5637363, faks 82 5637793, e-mail chelmug@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gmina.chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa budynku Urzędu Gminy w m. Pokrówka

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PGI.271.5.16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku administracyjnego Urzędu Gminy w ramach zadania "Przebudowa budynku Urzędu Gminy Chełm w m. Pokrówka". Budynek obejmuje 4 kondygnacje: piwnica, w której mieszczą się: kotłownia, archiwum, serwerownia, pomieszczenia techniczne, pomieszczenia magazynowe i maszynownia windy, parter obejmuje: pomieszczenia biurowe, salę konferencyjną, komunikację, sanitariaty i pokój socjalny, I piętro zajmują pomieszczenia biurowe, komunikacja, sanitariaty, pokój socjalny oraz poddasze, na którym będą pomieszczeniu biurowe, komunikacja, sanitariaty i pokój socjalny. Poszczególne kondygnacje łączy wewnętrzna klatka schodowa. Powierzchnia użytkowa budynku (aktualna) wynosi 1086,34 m2, kubatura: 3030,14, pow. zabud. 369,60 m2. Po rozbudowie: pow. zabud.: 403,22 m2, pow. użytk.: 1192,73 m2, kubatura: 3377,82 m3. Budynek będzie rozbudowany o nową klatkę schodową wraz z windą. Podczas prowadzenia robót budowlano-montażowych Urząd Gminy będzie pracować. W związku z powyższym od Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa, wymagane będzie przedstawienie harmonogramu prac w celu zapewnienia pracy Urzędu Gminy: roboty uciążliwe dla pracowników Urzędu Gminy należy prowadzić w godzinach 16:00 do 22:00 oraz w soboty od 7:00 do 22:00. Zakres prac obejmuje roboty budowlano-montażowe przedstawione w projektach budowlanych (zamiennych), w przedmiarach robót oraz w projekcie wykończenia wnętrz, w tym: 1) roboty rozbiórkowe: - roboty rozbiórkowe posadzek, tynków, ścian, instalacji wod.-kan., c.o. elektrycznej, tynków elewacyjnych, 2) roboty murarskie, 3) posadzki i podłogi (gres, terakota, wykładzina PCV, wykładzina dywanowa, granit) 4) tynki i okładziny (glazura, płyty G-K) 5) sufity podwieszane (płyty G-K) 6) naprawa tynków, 7) malowanie ścian i sufitów, 8) wymiana stolarki drzwiowej i okiennej (z podokiennikami i parapetami zewnętrznymi), 9) wzmocnienie stropów przy otworach wentylacyjnych, 10) okładziny schodów (granit), 11) rozbudowa budynku o zewnętrzną klatkę schodową z szybem windowym 12) winda z wyposażeniem dla osób niepełnosprawnych, 13) docieplenie ścian zewnętrznych warstwą styropianu grub. 10 cm, 14) tynki silikonowy cienkowarstwowy i okładziny z płytek kamionkowych GRES o wym. 12,5x25 cm, 15) schody zewnętrzne (frontowe i tylne): rozbiórka istniejących i budowa nowych schodów (okładziny granit wypalany) oraz daszki nad schodami, 16) instalacja wodno-kanalizacyjna, 17) instalacja centralnego ogrzewania z kotłownią gazową (gaz ziemny), 18) instalacja wentylacji 19) instalacja klimatyzacji, 20) instalacja elektryczna, 21) instalacja telekomunikacyjna Szczegółowy zakres robót budowlano-montażowych przedstawa dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik do ogłoszenia o zamówieniu i zamieszczona na stronie: www.gmina.chelm.pl. Przedmiary robót stanowią materiały pomocnicze. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innego typu materiałów wykonania niż przewiduje dokumentacja techniczna pod warunkiem zachowania takich samych lub wyższych parametrów jakościowych. Wymagania parametrów jakościowych przedstawione są w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie materiałów równoważnych jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Do wniosku o dopuszczenie do licytacji elektronicznej należy dołączyć typy proponowanych materiałów wraz z kartami katalogowymi w języku polskim. Brak tych danych we wniosku oznacza przyjęcie wszystkich założeń projektowych. Do kosztów należy doliczyć wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz opłaty na wyłączenie i załączenie energii elektrycznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45262210-6, 45262522-6, 45410000-4, 45432100-5, 45262650-2, 45442100-8, 45421130-4, 45223500-1, 45320000-6, 45321000-3, 45421140-7, 45313100-5, 45261210-9, 45330000-9, 45331100-7, 45331110-0, 45310000-3, 45231221-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Licytacja elektroniczna

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
nie dotyczy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2439024.39
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 17


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PERFEKT Sp.z o.o.,  perfekt@post.pl,  ul. Lwowska 105,  22-100,  Chełm,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3000000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3000000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3800000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.