Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-03
Konstantynów Łódzki: ODBIÓR ODPADÓW Z TERENU PKGKŁ Sp. z o.o., PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW I UJĘCIA WODY W KONSTANTYNOWIE ŁÓDZKIM
Numer ogłoszenia: 486444 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne Gminy Konstantynów Łódzki Spółka z o.o. , ul. Jana Pawła II 44, 95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 2111319, faks 042 2111306.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkgkl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR ODPADÓW Z TERENU PKGKŁ Sp. z o.o., PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW I UJĘCIA WODY W KONSTANTYNOWIE ŁÓDZKIM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu: 1) Odbioru nieczystości stałych gromadzonych w pojemnikach udostępnionych przez Wykonawcę, zlokalizowanych na terenie nieruchomości Zamawiającego przy ul. Jana Pawła II 44 i ul. Wodociągowej 7 w Konstantynowie Łódzkim, w ilości ok. 1 300m3/rok: 1.1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udostępnił Zamawiającemu nieodpłatnie: - kontenery 7m3 - 4szt., - pojemniki 1100l - 8szt., - pojemniki 240l - 4szt. 1.2) Kody odpadów będących przedmiotem odbioru, wg Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z dnia 8 października 2001 r. z późn. zm.): 20 03 01 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 20 01 35* - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki 20 01 36 - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe Odbiór odpadów wielkogabarytowych wymienionych powyżej (kod odpadu: 20 01 35*, 20 01 36, 20 03 07) będzie się odbywał jeden raz w miesiącu - bezpłatnie. 1.3) Zamawiający przewiduje następującą organizację odbioru odpadów: - odbiór nieczystości z kontenerów 7m3 - w czwartki, - odbiór nieczystości z pojemników 1100l - w poniedziałki i piątki, - odbiór nieczystości z pojemników 240l - w czwartki. 2) Odbioru i obróbki odpadów: a) skratki (kod odpadu 19 08 01) w ilości około 1Mg/m-c. Odpad powstaje na przepompowni ścieków zlokalizowanej przy ul. Łaskiej w Konstantynowie Łódzkim, b) zawartość piaskowników (kod odpadu 19 08 02) w ilości około 1Mg/rok. Odpad powstaje podczas czyszczenia wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej i jest gromadzony na terenie Przedsiębiorstwa przy ul. Jana Pawła II 44, c) osady z klarowania wody (kod 19 09 02) w ilości około 1Mg/rok. Odpad w postaci osadu powstaje w procesie uzdatniania wody (płukanie filtrów żwirowych) w Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Wodociągowej 7, d) inne nie wymienione odpady (kod 19 09 99) w ilości około 1Mg/rok. Odpad w postaci żwiru o różnej granulacji powstaje w Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Wodociągowej 7. 2.1) Zamawiający wymaga aby Wykonawca udostępnił Zamawiającemu nieodpłatnie: - pojemniki 1100l - 1szt. na skratki. 2.2) Zamawiający przewiduje następującą organizację odbioru odpadów: - odbiór nieczystości z pozycji 2a - będzie się odbywał raz w miesiącu. Nastąpi to po telefonicznym zawiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru kontenera w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia oraz do podstawienia nowego kontenera. - odbiór nieczystości z pozycji od 2b do 2d - będzie się odbywał po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.51.36.00 - Usługi usuwania osadów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a. posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Burmistrza miasta Konstantynowa Łódzkiego zgodnie z art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. 2012 nr 0 poz. 391), b. posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów (z wyszczególnieniem kodu odpadów wymienionych w sekcji II.1.3 niniejszego ogłoszenia) wydane w oparciu o przepisy art. 28 ust 1 ustawy o odpadach oraz ważną umowę na odbiór lub zapewnienie odbioru odpadów wymienionych w sekcji II.1.3 pkt 2 ogłoszenia celem zagospodarowania, przez podmioty zajmujące się wykorzystaniem bądź przetwarzaniem surowców wtórnych zgodnie z art. 9 ust. 2 ustawy o odpadach lub kopię zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwienia odpadów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkgkl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunalne Gminy Konstantynów Łódzki, Spółka z o.o., 95-050 Konstantynów Łódzki ul. Jana Pawła II 44..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Komunalne Gminy Konstantynów Łódzki Spółka z o.o., 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Jana Pawła II 44 w sekretariacie - pokój nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KONSTANTYNOWA ŁÓDZKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wywóz stałych odpadów miejskich z koszy ulicznych
- Usługi w zakresie utrzymania czystości w mieście Wisła w okresie od 1 marca 2025r. do 28 lutego 2026r
- Rewitalizacja naturalistycznych stawów retencyjnych na terenie gminy Sabnie - Przebudowa zbiornika retencyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Tchórznica Szlachecka
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Chruszczewka Włościańska i Chruszczewka Szlachecka
- Oczyszczanie miasta Bydgoszczy.
- 3 353 680,00 PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.