To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-03
Paradyż: Rozbudowa budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Paradyżu
Numer ogłoszenia: 486626 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 430956 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Paradyż, ul. Konecka 4, 26-333 Paradyż, woj. łódzkie, tel. 044 758-40-81, faks 044 7584024.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Paradyżu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących rozbudowę budynku administracyjnego Urzędu Gminy, przebudowę dachu i remont istniejącego budynku administracyjnego oraz remont placu wokół budynku Urzędu Gminy. Zakres prac: CZĘŚĆ DOBUDOWYWANA 1.Roboty ziemne 2.Fundamenty 3.Podłoża pod posadzki 4.Ściany parteru 5.konstrukcja stropu nad parterem 6.konstrukcja klatki schodowej 7.ściany piętra 8.konstrukcja stropu nad piętrem 9.konstrukcja klatki schodowej 10.ściany poddasza 11.roboty przygotowawcze do montażu dachu nad częścią istniejącą 12.konstrukcja dachu łącznie z częścią istniejącą 13.pokrycie dachu oraz ocieplenie stropu łącznie z częścią istniejącą 14.ścianki działowe 15.tynki wewnętrzne 16.stolarka okienna 17.stolarka i ślusarka drzwiowa 18.okładziny wewnętrzne ścian 19.posadzki, podłogi 20.malowanie 21.pochwyty dla niepełnosprawnych 22.elementy ślusarsko-kowalskie 23.elewacja 24.schody zewnętrzne 25.opaska 26.rozwiązanie połączenia nowodobudowanej części z istniejącym podjazdem dla niepełnosprawnych CZĘŚĆ ISTNIEJĄCA 1.roboty adaptacyjne w piwnicy 1.1)ściany 1.2)tynki 1.3)stolarka drzwiowa 1.4)podłoża, posadzki, podłogi 1.5)okładzina schodów 1.6)malowanie 1.7)wywóz gruzu 2.roboty adaptacyjne na parterze 2.1)ściany 2.2)tynki 2.3)stolarka drzwiowa 2.4)podłoża, posadzki, podłogi 2.5)okładziny wewnętrzne 2.6)posadzki i podłogi na klatce schodowej 2.7)malowanie 2.8)balustrada schodowa 2.9)wywóz gruzu 3.roboty adaptacyjne na piętrze 3.1)ściany 3.2)tynki 3.3)stolarka drzwiowa 3.4)podłoża, posadzki, podłogi 3.5)okładziny wewnętrzne 3.6)malowanie 3.7)wywóz gruzu BRANŻA ELEKTRYCZNA Projektowana część budynku 1.Tablice rozdzielcze 1.1)tablica rozdzielcza TG 1.2)tablica rozdzielcza TR-2 1.3)tablica rozdzielcza TRK1 1.4)tablica rozdzielcza TRK2 2.Instalacja elektryczna wewnętrzna 3.Instalacja logiczna 4.Instalacja alarmowa 5.Instalacja odgromowa Istniejąca część budynku 1.Tablice rozdzielcze 1.1)tablica rozdzielcza TR-1 1.2)tablica rozdzielcza TRS 2.Instalacja elektryczna wewnętrzna 3.Instalacja logiczna 4.Instalacja alarmowa 5.badania i pomiary 6.wewnętrzna linia zasilająca WEWNĘTRZNE INSTALACJE WOD.-KAN., CENTRALNEGO OGRZEWANIA I KOTŁOWNI 1.Instalacja wodociągowa 2.Instalacja kanalizacyjna 3.Instalacje C.O. 4.Kotłownia REMONT PLACU WOKÓŁ BUDYNKU URZĘDU GMINY 1.Roboty rozbiórkowe 2.roboty przygotowawcze 3.roboty ziemne 4.krawężniki i obrzeża 5.podbudowa 6.nawierzchnia 7.roboty wykończeniowe 8.roboty różne LOKALIZACJA -miejscowość Paradyż, gmina Paradyż, działka nr 347/2 2.Zaleca się rozpocząć roboty związane z rozbudową budynku Urzędu Gminy od dobudowania nowej części i jej wykończenia a po przeprowadzce pracowników z istniejącej części do nowodobudowanej rozpocząć remont części istniejącej. 3.Przedmiot umowy zostanie wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, które będą posiadać odpowiednie certyfikaty, deklaracje zgodności i atesty bezpieczeństwa w zakresie zgodnym z dokumentacją projektową. W zakresie obowiązujących przepisów materiały i urządzenia będą oznaczone znakiem bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4.Płytki ceramiczne oraz cokoły nie stanowią przedmiotu zamówienia a jedynie robocizna związana z ich ułożeniem. 5.Teren i działka znajduje się w strefie ochrony ekspozycji zespołu klasztornego E1 oraz w strefie częściowej ochrony konserwatorskiej układu osadniczego B. 6.Prace remontowe wykonywane w godzinach pracy Urzędu nie mogą zakłócać normalnego funkcjonowania pracy Urzędu Gminy (hałas itp.) 7.Zakres zamówienia obejmuje uzyskanie świadectwa energetycznego i roboty pomiarowe. 8.Zakres zamówienia obejmuje również uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (wraz z niezbędnymi do tego dokumentami), oznakowanie robót oraz uporządkowanie terenu. 9.Przedmiot zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej, załączonej do SIWZ i stanowiącej jej integralną część, a wymagania odnoszące się do sposobu wykonania zamówienia i jego finansowego oraz formalno-prawnego rozliczenia zostały opisane w istotnych postanowieniach umownych (wzorze umowy). 10.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ, w tym wzór umowy. 11.Przedmiot zamówienia musi być zgodny z SIWZ i załącznikami do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50 - Roboty budowlane w zakresie biurowców 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Remontowo - Budowlany Jacek Lasota, ul. Barlickiego 2, 97-200 Tomaszów Maz., kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1976455,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1632480,05
Oferta z najniższą ceną: 1632480,05 / Oferta z najwyższą ceną: 1983261,86
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace budowlane związane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Remont instalacji c.o. w budynku głównym i remont części pomieszczeń Zakładu Usprawnienia Leczniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.