eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockDostawa 17 kiosków internetowych

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-03-11

P³ock: Dostawa 17 kiosków internetowych
Numer og³oszenia: 48665 - 2009; data zamieszczenia: 11.03.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urz±d Pracy w P³ocku , ul. Kostrogaj 1, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 2674630, faks 024 2674631.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa 17 kiosków internetowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa 17 kiosków internetowych.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.00.00 - Sprzêt zwi±zany z komputerami .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy odstepuje od wnoszenia przez Wykonawców wadium

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O zamówienie publiczne mog± ubiegaæ siê Wykonawcy nie podlegaj±cy wykluczeniu na podstawie art. 24, spe³niaj±cy warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówieñ publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655, oraz z 2008 roku Nr 171, poz. 1058 z pó¼n. zm) i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiaj±cy oceni spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie z³o¿onych dokumentów, na zasadzie spe³nia - nie spe³nia..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.Wype³niony i podpisany formularz ofertowy - za³±cznik nr 1 do SIWZ; 2.Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w przypadku spó³ki cywilnej - umowa spó³ki; 3.O¶wiadczenie wykonawcy, ¿e spe³nia wymagania art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - za³±cznik nr 2 do SIWZ; 4.Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych, potwierdzaj±ce nie zaleganie z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, z wyj±tkiem przypadków, kiedy uzyskali oni przewidzian± prawem zgodê na zwolnienie, odroczenie, roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji organu wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 5.Aktualne za¶wiadczenie z w³a¶ciwego oddzia³u Urzêdu Skarbowego o braku zaleg³o¶ci podatkowych lub uzyskanie przewidzian± prawem zgodê na zwolnienie, odroczenie, roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 6.Wykaz wykonanych dostaw - minimum jedno lub wiêcej zamówieñ w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem ( dostawa kiosków internetowych) i warto¶ci± dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie - za³±cznik nr 3 7.Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik. 8.Zasady sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie: 8.1. wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. 8.2. wymagane o¶wiadczenia i dokumenty wskazane w pkt 2 i 3 niniejszego dzia³u, powinny byæ z³o¿one przez ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. 9.Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2,4,5 niniejszego dzia³u - sk³ada dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: - nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono jego upad³o¶ci, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatplocki.bip.org.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: w siedzibie Zamawiaj±cego - Powiatowy Urz±d Pracy w P³ocku, ul. Kostrogaj 1, w pokoju nr 28a - I piêtro - od poniedzia³ku do pi±tku w godz. od 8.00 do 15.00..

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 19.03.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiaj±cego - Powiatowy Urz±d Pracy w P³ocku, ul. Kostrogaj 1 pok. 26 sekretariat.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.