eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cedry WielkieOrganizacja kursu florystycznego w ramach projektu Bądź aktywny - zmień swoje życie - 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-03

Cedry Wielkie: Organizacja kursu florystycznego w ramach projektu Bądź aktywny - zmień swoje życie - 2
Numer ogłoszenia: 486708 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 439606 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Cedrach Wielkich, ul. M. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie, tel. 58 683 66 01, faks 58 683 66 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja kursu florystycznego w ramach projektu Bądź aktywny - zmień swoje życie - 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia p.n. Kurs florystyczny dla 3 osób zakwalifikowanych przez Zamawiającego. Szkolenie organizowane jest w ramach projektu Bądź aktywny - zmień swoje życie - 2. 1.1Kurs florystyczny powinien obejmować minimum następujące zagadnienia tematyczne: a) podstawowe zagadnienia teoretyczne, b) techniki układania wiązanek okolicznościowych m. in. florystyka ślubna, florystyka żałobna, c) wykonanie kompozycji okolicznościowych z kwiatów żywych i sztucznych, odpowiedni dobór materiału, d) dekoracja kwiatów doniczkowych, e) artystyczne pakowanie prezentów, f) kompozycje z kwiatów ciętych w naczyniach, g) wykonanie stroików świątecznych, h) dekoracja stołu. 1.2Szkolenie musi obejmować zakres wiadomości teoretycznych i praktycznych. Liczba godzin szkolenia: 50 godzin dla każdego uczestnika szkolenia. Określenie godzina oznacza godzinę zegarową - 60 minut. Liczba godzin nauczania: zajęcia teoretyczne 10 godzin, zajęcia praktyczne 40 godzin. 2.Termin realizacji: w okresie listopad 2012r./styczeń 2013r. 3.Każda osoba po zakończeniu kursu otrzyma - zaświadczenie o ukończeniu kursu florystycznego. 4.Miejsce szkolenia: Zajęcia teoretyczne i praktyczne będą odbywać się w Żuławskim Ośrodku Kultury i Sportu w Cedrach Wielkich 5.Grupę szkoleniową 3 osób uznaje się za zamkniętą. Nie dopuszcza się udziału innych osób w szkoleniu lub łączenia więcej grup o tej samej tematyce szkolenia. 6.Każdy uczestnik musi otrzymać materiały oraz tworzywa umożliwiające realizację zajęć praktycznych, materiały niezbędne do robienia notatek (np. zeszyt, notatnik, długopis); materiały szkoleniowe przekazywane nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia musza być adekwatne do treści szkolenia oraz oznaczone logotypami instytucji finansujących oraz informacjami na temat projektu. 7.Materiały wykorzystywane podczas realizacji szkolenia powinny być przekazywane każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. 8.W ramach kursu Wykonawca jest zobowiązany do: 8.1.przedstawienia Zamawiającemu szczegółowego harmonogramu Kursu florystycznego 8.2.przedłożenia Zamawiającemu oryginalnych list obecności w terminie do 5 dni po zakończeniu szkolenia 8.3.prowadzenia dziennika zajęć 8.4.przygotowania i wręczenia zaświadczenia o ukończeniu kursu florystycznego oznaczone logotypami instytucji finansujących oraz informacjami na temat projektu., 8.5.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kopii przekazanych uczestnikom zaświadczeń wraz z potwierdzeniami odbioru zaświadczenia przez każdego uczestnika. 8.6.Informowania uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, 7.1.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej 8.7.Umożliwienia osobom wskazanym przez Zamawiającego przeprowadzenia w każdym czasie kontroli realizacji zajęć, w tym w szczególności ich przebiegu, treści wykorzystywanych materiałów, frekwencji uczestników oraz prowadzenie wizyt monitorujących. 8.8.Przestrzegania zasad bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązujących przy realizacji zadań stanowiących przedmiot zamówienia. Inne postanowienia dotyczące kursów: -Zamawiający wymaga, aby szkolenie odbywało się w dni powszednie, max. po 5 godzin zegarowych dziennie dla jednego uczestnika, w godzinach miedzy 9:00 a 17:00. Obowiązek przeprowadzania szkolenia w dni powszednie oznacza, że niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w sobotę, niedzielę oraz dni ustawowo wolne od pracy. -Pomieszczenia, w których odbywać się będzie kurs zapewnia Zamawiający -Sala, w której odbędzie się kurs musi zostać oznaczona przez Wykonawcę logotypami instytucji finansujących oraz informacjami na temat projektu. -Zamawiający ma prawo wprowadzić zmiany w przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramie zajęć. Jeżeli zamawiający wprowadzi takie zmiany poinformuje o tym Wykonawcę minimum 7 dni przed terminem kursu. -Wykonawca ubezpieczy uczestników na czas trwania szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w związku ze szkoleniem, a kopię polisy potwierdzoną za zgodność z oryginałem przekaże Zamawiającemu. -Wykonawca zagwarantuje dla uczestników podczas przerw kawowych herbatę, kawę, ciastka, wodę mineralną. 9.Cenę oferty należy traktować jako stałą i niezmienną w okresie obowiązywania umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Operacja współfinansowana jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, 7.1.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elbląski Uniwersytet Robotniczy Sp. z o.o., ul. 1 Maja 54, Elbląg, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5310,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.