Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-27
Trzebiechów: Sukcesywne dostawy art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie
Numer ogłoszenia: 486744 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Sulechowska 1, 66-132 Trzebiechów, woj. lubuskie, tel. 068 3514126, faks 068 3514126, 3514136, 3514111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.trzebiechow.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Trzebiechowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: dostawy następujące artykułów spożywczych: 1. Mięso i wędliny Wspólny słownik zamówień (CPV) kod: 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 4 SIWZ 2. Mleko i przetwory mleczne: Wspólny słownik zamówień (CPV) kod: 15500000-3 Produkty mleczarskie 15431100-9 Margaryna 15898000-9 Drożdże Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 5 SIWZ 3. Owoce i warzywa świeże i mrożone Wspólny słownik zamówień (CPV) kod: 15331100-8 Warzywa świeże lub mrożone Szczegółowy zakres zamówienia określa załączniki nr 6 i 10 SIWZ 4. Ryby Wspólny słownik zamówień (CPV) kod: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 7 SIWZ 5. Chleb i bułki Wspólny słownik zamówień (CPV) kod: 15810000-9 Pieczywa, świeże wyroby ciastkarskie i piekarskie Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 8 SIWZ 6. Wyroby ciastkarskie 15810000-9 Pieczywa, świeże wyroby ciastkarskie i piekarskie Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 9 SIWZ.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zgodnie z SIWZ
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.50.00.00-3, 15.33.11.00-8, 15.43.11.00-9, 15.89.80.00-9, 15.22.00.00-6, 15.81.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1). W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiada wiedzę i doświadczenie, tj. wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w dziedzinie produkcji lub handlu artykułami żywnościowymi od co najmniej dwóch lat
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, że : a) na czas trwania umowy Wykonawca wypożyczy nieodpłatnie dwie zamrażarki do przechowywania owoców i warzyw mrożonych. Dotyczy Wykonawcy którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza na dostawę owoców i warzyw mrożonych. b) Zamówione artykuły dowozić będą transportem przystosowanym do tego typu towaru na koszt własny. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków stawianych wykonawcom będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium (spełnia), (nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 SIWZ. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta sporządzona zgodnie z SIWZ musi zawierać: a) zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 11 SIWZ, b) pełnomocnictwo w przypadku określonym w SIWZ, c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy, d) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 3 SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) w przypadku zmiany siedziby wykonawcy lub zamawiającego, zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość zmiany zawartej umowy, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, b) w przypadku zmiany nazwy oraz formy prawnej stron (np przekształcenie spółki cywilnej w spółkę jawną), zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość zmiany zawartej umowy, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, c) wydłużenia terminu obowiązywania umowy do dnia 31-01-2015 r.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.trzebiechow.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Trzebiechowie, ul. Sulechowska 1, 66-132 Trzebiechów. Koszt wersji papierowej 100 zł brutto..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Trzebiechowie, ul. Sulechowska 1, 66-132 Trzebiechów - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mięso i wędliny Wspólny słownik zamówień (CPV) kod: 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 4 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy mleka i przetworów mlecznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mleko i przetwory mleczne: Wspólny słownik zamówień (CPV) kod: 15500000-3 Produkty mleczarskie 15431100-9 Margaryna 15898000-9 Drożdże Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 5 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.43.11.00-9, 15.89.80.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywne dostawy warzyw i owoców mrożonych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Owoce i warzywa i mrożone Wspólny słownik zamówień (CPV) kod: 15331100-8 Warzywa świeże lub mrożone Szczegółowy zakres zamówienia określa załączniki nr 6 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywne dostawy ryb mrożonych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ryby Wspólny słownik zamówień (CPV) kod: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 7 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sukcesywne dostawy pieczywa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chleb i bułki Wspólny słownik zamówień (CPV) kod: 15810000-9 Pieczywa, świeże wyroby ciastkarskie i piekarskie Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 8 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sukcesywne dostawy wyrobów ciastkarskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby ciastkarskie 15810000-9 Pieczywa, świeże wyroby ciastkarskie i piekarskie Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 9 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sukcesywne dostawy świeżych warzyw i owoców..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Owoce i warzywa świeże Wspólny słownik zamówień (CPV) kod: 15331100-8 Warzywa świeże lub mrożone Szczegółowy zakres zamówienia określa załączniki nr 10 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa art. spożywczych w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy pieczywa
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Karniewie w okresie od 1 marca do 31 lipca 2025r.
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W ADAMOWIE CZĘŚĆ 1 - CZĘŚĆ 9
- "Sukcesywna dostawa nabiału do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- SUKCESYWNE DOSTAWY ART. MLECZARSKICH DO SIEDZIBY POWIATOWEGO ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ W ŁĘCZNEJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.