Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-03
Olsztyn-Kortowo: Dostawa odczynników specjalistycznych i pipet automatycznych z wyposażeniem w ramach Operacji PT. Monitoring efektów wdrażania Planu zagospodarowania zasobami węgorza w Polsce realizowany w ramach ogólnoświatowego projektu odbudowy i ochrony węgorza europejskiego Anguilla anguilla (L.), Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013, środka 3.2 Ochrona i rozwój fauny i flory wodnej objętego osią priorytetową 3. Środki służące wspólnemu interesowi, z pomocy pochodzącej z publicznych środków krajowych oraz Europejskiego Funduszu
Numer ogłoszenia: 486818 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza , ul. Oczapowskiego 10, 10-719 Olsztyn-Kortowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5240171 w. 60; 5241060, faks 089 5240505.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.infish.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników specjalistycznych i pipet automatycznych z wyposażeniem w ramach Operacji PT. Monitoring efektów wdrażania Planu zagospodarowania zasobami węgorza w Polsce realizowany w ramach ogólnoświatowego projektu odbudowy i ochrony węgorza europejskiego Anguilla anguilla (L.), Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013, środka 3.2 Ochrona i rozwój fauny i flory wodnej objętego osią priorytetową 3. Środki służące wspólnemu interesowi, z pomocy pochodzącej z publicznych środków krajowych oraz Europejskiego Funduszu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników specjalistycznych i pipet automatycznych z wyposażeniem w ramach Operacji PT. Monitoring efektów wdrażania Planu zagospodarowania zasobami węgorza w Polsce realizowany w ramach ogólnoświatowego projektu odbudowy i ochrony węgorza europejskiego Anguilla anguilla (L.), Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013, środka 3.2 Ochrona i rozwój fauny i flory wodnej objętego osią priorytetową 3. Środki służące wspólnemu interesowi, z pomocy pochodzącej z publicznych środków krajowych oraz Europejskiego Funduszu Rybackiego. Umowa o dofinansowanie z dnia 13.07.2011 r. Nr 00002-61721-OR1400003_10_11. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy, który jest Załącznikiem nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.70.00-7, 38.43.71.00-8, 38.43.71.10-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zamawiający wymaga dołączenia do oferty folderów w języku polskim zawierających opis oferowanych przedmiotów oraz ich parametry techniczne, które będą potwierdzeniem, że oferowane przedmioty odpowiadają wymaganiom zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Dokumenty należy oznaczyć w taki sposób, aby jasno wynikało, jakiej części dotyczą.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, według. wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu rejestrowego oraz jej podpisem. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, Opis przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: - zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, tj. zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki; - zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. W przypadku zaistnienia którejś z wymienionych okoliczności, strony ustalają nowy termin realizacji przedmiotu umowy, który będzie stanowił zapis w aneksie do umowy. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.infish.com.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza
ul. Oczapowskiego 10
10-719 Olsztyn
Sekretariat pok. 106 na I piętrze.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza ul. Oczapowskiego 10 10-719 Olsztyn Sekretariat pok. 106 na I piętrze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Operacja PT. Monitoring efektów wdrażania Planu zagospodarowania zasobami węgorza w Polsce realizowany w ramach ogólnoświatowego projektu odbudowy i ochrony węgorza europejskiego Anguilla anguilla (L.), Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013, środka 3.2 Ochrona i rozwój fauny i flory wodnej objętego osią priorytetową 3. Środki służące wspólnemu interesowi, z pomocy pochodzącej z publicznych środków krajowych oraz Europejskiego Funduszu Rybackiego. Umowa o dofinansowanie z dnia 13.07.2011 r. Nr 00002-61721-OR1400003_10_11..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Testy Api do identyfikacji bakterii firmy bioMerieux Polska sp. z o.o..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) API 20E-zestaw do identyfikacji Enterobacteriaceae i innych pałeczek Gram-ujemnych o niewysokich wymaganiach odżywczych bioMerieux Polska sp. z o.o., 20100 op. 10 2) API 20E REAGENT KIT bioMerieux Polska sp. z o.o., 20120 op. 15 3) API 20NE-zestaw do identyfikacji Gram-ujemnych, niejelitowych pałeczek niefermentujących o niewysokich wymaganiach odżywczych bioMerieux Polska sp. z o.o., 20050 op. 5 4) NIT 1 + NIT 2 bioMerieux Polska sp. z o.o., 70442 op. 5 5) API 20 STREP - zestaw do identyfikacji paciorkowców bioMerieux Polska sp. z o.o., 20600 op. 5 6) NIN 2 AMP bioMerieux Polska sp. z o.o., 70491 op. 5 7) ZYM A bioMerieux Polska sp. z o.o., 70494 op. 4 8) ZYM B bioMerieux Polska sp. z o.o., 70493 op. 4 9) API CANDIDA - zestaw do identyfikacji drożdżaków bioMerieux Polska sp. z o.o., 10500 op. 1 10) STERILE COTTON SWABS/jałowe wymazówki bioMerieux Polska sp. z o.o., 70610 op. 1 11) API 20C AUX-zestaw do identyfikacji drożdżaków bioMerieux Polska sp. z o.o., 20210 op. 3 12) SUSPENSION MEDIUM (2ml) bioMerieux Polska sp. z o.o., 70700 op. 1 13) SUSPENSION MEDIUM (5ml) bioMerieux Polska sp. z o.o., 20150 op. 10 14) MINERAL OIL bioMerieux Polska sp. z o.o., 70100 op. 2 15) OXIDASE REAGENT bioMerieux Polska sp. z o.o., 55635 op. 3 16) API M EDIUM-podłoża do wykrywania ruchu bioMerieux Polska sp. z o.o., 50120 op. 4 17) API OF MEDIUM-test utleniania-fermentacji bioMerieux Polska sp. z o.o., 50110 op. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podłoża mikrobiologiczne firmy BTL Sp. z o.o..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Bulion kazeinowo-sojowy (TSB) P-0120 BTL Sp. z o.o., Zakład Enzymów i Peptonów op. 500g 1 2) Pożywka TSA P-0090 BTL Sp. z o.o., Zakład Enzymów i Peptonów op. 500g 1 3) Podłoże MacConkeya P-0008 BTL Sp. z o.o., Zakład Enzymów i Peptonów op. 500g 1 4) Agar Blood Base - podstawa agaru krwawego P-0207 BTL Sp. z o.o., Zakład Enzymów i Peptonów op. 500g 1 5) King B - podłoże podstawowe P-0086 BTL Sp. z o.o., Zakład Enzymów i Peptonów op. 500g 1 6) Agar z mannitolem (Podłoże Chapmana) P-0011 BTL Sp. z o.o., Zakład Enzymów i Peptonów op. 500g 1 7) Agar Columbia P-0190 BTL Sp. z o.o., Zakład Enzymów i Peptonów op. 500g 1 8) Agar Sabourauda z chloramfenikolem P-0135 BTL Sp. z o.o., Zakład Enzymów i Peptonów op. 500g 1 9) Agar Amerykański P-0308 BTL Sp. z o.o., Zakład Enzymów i Peptonów op. 250g 1 10) Gliceryna bezwodna Czda (glicerol), suplement do podłoża D-015 BTL Sp. z o.o., Zakład Enzymów i Peptonów op. 100ml 1 11) Dodatek wybiórczy -siarczan ß-polimyksyny, dodatek do podłoża D-049 BTL Sp. z o.o., Zakład Enzymów i Peptonów 1000000 Units 1 12) TTC r-r 1% sterylny, dodatek do podłoża D-080R BTL Sp. z o.o., Zakład Enzymów i Peptonów op. 100 ml 1 13) Agar odżywczy (J) P-0096 BTL Sp. z o.o., Zakład Enzymów i Peptonów op. 500g 1 14) Agar Yersinia (z solami żółci i cytrynianem żelaza) P-0219 BTL Sp. z o.o., Zakład Enzymów i Peptonów op. 500g 1 15) Agar z ekstraktem drożdżowym P-0252 BTL Sp. z o.o., Zakład Enzymów i Peptonów op. 500g 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny jednorazowego użytku, do wykonania badań mikrobiologicznych firmy Sarstedt sp. z o.o..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wymazówki suche, sterylne 155x12 mm, z plastikową bagietką i wiskozowym wacikiem 80.1301 Sarstedt sp. z o.o. op. 1 szt. 800 2) Wymazówki 155x12 mm, z podłożem transportowym Amies, z plastikową bagietką i wiskozowym wacikiem 80.1361 Sarstedt sp. z o.o. op. 1 szt. 400 3) Wymazówki 155x12 mm, z podłożem transportowym Amies, z aluminiową bagietką i wiskozowym wacikiem 80.1363 Sarstedt sp. z o.o. op. 1 szt. 400 4) Płytki Petriego z PS dla bakteriologii 92 mm wys.16 z napowietrzaniem, sterylne 82.1473.001 Sarstedt sp. z o.o. op. 1 szt. 400 4) Pipety wypływowe 2ml, z czystego PS, watowane, pakowane pojedynczo sterylne 86.1252.001 Sarstedt sp. z o.o. op. 1 szt. 400 5) Pipety wypływowe 5ml, z czystego PS, watowane, pakowane pojedynczo sterylne 86.1253.001 Sarstedt sp. z o.o. op. 1 szt. 200 6) Butelki do hodowli w zawiesinie PS, 50 ml (20 szt. w opakowaniu) 83.1810.502 Sarstedt sp. z o.o. op. 20 szt. 7 7) Butelki do hodowli w zawiesinie PS, 250 ml (5 szt. w opakowaniu) 83.1813.502 Sarstedt sp. z o.o. op. 5 szt. 20 8) Butelki do hodowli w zawiesinie PS, 650 ml (5 szt. w opakowaniu) Sarstedt sp. z o.o. op. 5 szt. 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odczynniki specjalistyczne firmy Applied Biosystems-Life Technologies.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SYBR Green PCR Master Mix 2-Pack (2 x 5 mL) / 4368706 Applied Biosystems- Life Technologies op. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odczynniki specjalistyczne firmy Sigma Aldrich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) RNA later 500 ml R0901 Sigma Aldrich op. 1 2) Ethidium bromide solution BioReagent, for molecular biology, 10 mg/mL in H2O (10 ml) E1510 Sigma Aldrich op. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odczynniki specjalistyczne Fermentas - Thermo Scientific.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) 10X TBE Electrophoresis Buffer 1000 ml B52 Fermentas - Thermo Scientific op. 4 2) Drabinka DNA O GeneRuler TM 100 bp Plus DNA Ladder, (gotowa-do-użycia) SM1153 Fermentas - Thermo Scientific op. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pipety automatyczne jednokanałowe Research plus vari 3120 - 7 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) 3120000046 Pipeta automatyczna jednokanałowa Research plus vari 3120 z wyrzutnikiem końcówek i możliwością autoklawowania pipety w całości, nastawna w zakresie 10-100 mikrolitrów 1 szt 2) 3120000011 Pipeta automatyczna jednokanałowa Research plus vari 3120 z wyrzutnikiem końcówek i możliwością autoklawowania pipety w całości, nastawna w zakresie 10-2,5 mikrolitrów 1 szt. 3) 3120000089 Pipeta automatyczna jednokanałowa Research plus vari 3120 z wyrzutnikiem końcówek i możliwością autoklawowania pipety w całości, nastawna w zakresie 1-10 mikrolitrów 1 szt. 4) 3120000038 Pipeta automatyczna jednokanałowa Research plus vari 3120 z wyrzutnikiem końcówek i możliwością autoklawowania pipety w całości, nastawna w zakresie 2-20 mikrolitrów 1szt. 5) 3120000054 Pipeta automatyczna jednokanałowa Research plus vari 3120 z wyrzutnikiem końcówek i możliwością autoklawowania pipety w całości, nastawna w zakresie 20-200 mikrolitrów 1 szt. 6) 3120000062 Pipeta automatyczna jednokanałowa Research plus vari 3120 z wyrzutnikiem końcówek i możliwością autoklawowania pipety w całości, nastawna w zakresie 100-1000 mikrolitrów 1 szt. 7) 3122000060 Pipeta automatyczna 12-kanałowa Research plus multi z wyrzutnikiem końcówek i możliwością autoklawowanie w całości, nastawna w zakresie 30-300 mikrolitrów 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Probówki i końcówki do pipet firmy Eppendorf.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Probówki Safe-Lock 1,5 ml bezbarwne 1000 szt. 0030120.086 Eppendorf op. 3 2) Końcówki do pipet 2-200 mikrolitrów żółte (2x500szt.) 0030000.870 Eppendorf op. 3 3) Końcówki do pipet 50-1000 mikrolitrów niebieskie (2x500 szt.) 0030000.919 Eppendorf op. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawy odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora
- Sukcesywna dostawa odczynników do posiadanego analizatora ABL 90 flex plus.
- Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych 2.2025
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ Z ZAKRESU CYTOMETRII PRZEPŁYWOWEJ DO APARATU BD FACslyric
- Dostawa odczynników i akcesoriów niezbędnych do diagnostyki pacjentów Oddziału Hematologicznego i Onkologicznego w zakresie terapii celowanej z wykorzystaniem technik biologii molekularnej (qPCR)
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.