Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-07
Nowy Targ: Dostawa worków foliowych, pojemników, papierów ZZ, ręczników, mop, szczotek, środków czystości
Numer ogłoszenia: 48683 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu , ul. Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2633060, 2633061, faks 018 2633952, 2633950.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszs.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa worków foliowych, pojemników, papierów ZZ, ręczników, mop, szczotek, środków czystości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa worków foliowych, pojemników, papierów ZZ, ręczników, mop, szczotek, środków czystości w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.58.00-6, 39.22.42.00-0, 39.22.57.10-5, 33.92.20.00-9, 18.93.00.00-7, 19.52.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz/e cenowy/e oferty. 2. Formularz cenowy dzierżawy (w pakiecie nr 5 i 14). 3. Pełnomocnictwo, jeżeli będzie miała miejsce sytuacja wymieniona w pkt I SIWZ - opis sposobu przygotowania oferty. 4. Dokumenty wynikające z załącznika nr 3 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
UMOWA DOSTAWY: §2 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy w ilościach i cenach wyszczególnionych w załączniku numer do niniejszej umowy. 2. Wartość zamówienia netto wynosi:zł (słownie). Kwota podatku VAT wynosi: zł (słownie). Wartość zamówienia brutto wynosi:zł (słownie). 3. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania stałości cen przez okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem niezależnej od Wykonawcy zmiany stawki podatku VAT. 4. W przypadku zmian przepisów dotyczących wysokości podatku VAT w czasie obowiązywania niniejszej umowy ceny ulegną zmianie stosownie do tych przepisów, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. 5. Zmiana, o której mowa w ust. 4 nastąpi z mocy prawa i obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów. Wykonawca ma obowiązek poinformować w formie pisemnej Zamawiającego - osobę odpowiedzialną za realizację umowy - o zmianie stawki podatku VAT. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość: a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy - w przypadku zmiany tych danych, b) rezygnacji Wykonawcy z powierzenia wykonania części/całości umowy podwykonawcy, (JEŻELI W REALIZACJI UMOWY UCZESTNICZYĆ BĘDZIE PODWYKONAWCA) - w przypadku takiej rezygnacji, c) obniżenia ceny przez Wykonawcę - w przypadku zmiany cen stosowanych przez Wykonawcę. 8. Zmiana, o której mowa w ust. 7 musi być odpowiednio udokumentowana przez każdą ze stron i obowiązuje po podpisaniu aneksu przez obie strony. §3 1. Umowa została zawarta na okres 12 miesięcy od do 2. W przypadku niezrealizowania dostawy w określonym w ust. 1 terminie Zamawiający stosownym aneksem zastrzega sobie prawo jego przedłużenia, jednak nie dłużej, niż na okres 6 miesięcy. §9 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach - art.145 ustawy Prawo zamówień publicznych. §11 Odstąpienie od umowy lub wygaśnięcie umowy na dzierżawę dozowników nr ZP-272-14 powoduje możliwość odstąpienia od niniejszej umowy. UMOWA DZIERŻAWY: §3 1. Strony ustalają wysokość miesięcznego czynszu dzierżawnego brutto:zł (słownie). Wykonawca ma przedłożyć Zamawiającemu fakturę do 10-go dnia każdego miesiąca. Czynsz dzierżawny płatny do 25-go dnia miesiąca, w którym dostarczono fakturę. Czynsz dzierżawny obejmuje koszty, o których mowa w §1 ust. 2 lit. a- f. 2. Czynsz, o którym mowa w ust. 1 jest stały przez okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem niezależnej od Wykonawcy zmiany stawki podatku VAT. 3. W przypadku zmian przepisów dotyczących wysokości podatku VAT w czasie obowiązywania umowy ceny ulegną zmianie stosownie do tych przepisów, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto - cena netto pozostanie bez zmian. 4. Zmiana, o której mowa w ust. 3 nastąpi z mocy prawa i obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów. Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego - osobę odpowiedzialną za realizację umowy o zmianie stawki podatku VAT. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość: a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy - w przypadku zmiany tych danych, b) obniżenia czynszu dzierżawnego przez Wykonawcę - w przypadku zmiany cen stosowanych przez Wykonawcę. 7. Zmiana, o której mowa w ust. 6 musi być odpowiednio udokumentowana przez każdą ze stron i obowiązuje po podpisaniu aneksu przez obie strony. §9 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Odstąpienie Zamawiającego od zawartej umowy może nastąpić w trybie i na zasadach określonych w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych. §12 Odstąpienie od umowy lub wygaśnięcie umowy na dostawę profesjonalnych środków do mycia powierzchni nadpodłogowych, profesjonalnych środków do mycia, zabezpieczania powierzchni podłóg nr ZP-272-14 powoduje możliwość odstąpienia od niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pszs.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych Zamawiającego, ul. Szpitalna 14, Nowy Targ - budynek administracji, pokój nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Dziennik Podawczy Zamawiającego, ul. Szpitalna 14, Nowy Targ - budynek administracji, pokój nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa worków do przewozu zwłok.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa worków do przewozu zwłok w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 18.93.00.00-7, 33.92.00.00-9, 39.52.58.00-6, 39.22.42.00-0, 39.22.57.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa worków papierowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa worków papierowych w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 18.93.00.00-7, 33.92.00.00-9, 39.52.58.00-6, 39.22.42.00-0, 39.22.57.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa worków foliowych na śmieci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa worków foliowych na śmieci w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 18.93.00.00-7, 33.92.00.00-9, 39.52.58.00-6, 39.22.42.00-0, 39.22.57.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pojemników na zużyty sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pojemników na zużyty sprzęt jednorazowego użytku w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 18.93.00.00-7, 33.92.00.00-9, 39.52.58.00-6, 39.22.42.00-0, 39.22.57.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa profesjonalnych środków do mycia, zabezpieczania powierzchni podłóg wraz z dzierżawą dozowników.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa profesjonalnych środków do mycia, zabezpieczania powierzchni podłóg wraz z dzierżawą dozowników w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 18.93.00.00-7, 33.92.00.00-9, 39.52.58.00-6, 39.22.42.00-6, 39.22.57.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pasta do czyszczenia stali szlachetnych, ceramiki, itp..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pasta do czyszczenia stali szlachetnych, ceramiki, itp. w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 18.93.00.00-7, 33.92.00.00-9, 39.52.58.00-6, 39.22.42.00-0, 39.22.57.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa żelu do mycia rąk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa żelu do mycia rąk, w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 18.93.00.00-7, 33.92.00.00-9, 39.52.58.00-6, 39.22.42.00-0, 39.22.57.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa ręczników ZZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ręczników ZZ, w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 18.93.00.00-7, 33.92.00.00-9, 39.52.58.00-6, 39.22.42.00-0, 39.22.57.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa papierów toaletowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papierów toaletowych w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 18.93.00.00-7, 33.92.00.00-9, 39.52.58.00-6, 39.22.42.00-0, 39.22.57.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa ręczników papierowych w roli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ręczników papierowych w roli, w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 18.93.00.00-7, 33.92.00.00-9, 39.52.58.00-6, 39.22.42.00-0, 39.22.57.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa ręczników w rolce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ręczników w rolce w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 18.93.00.00-7, 33.92.00.00-9, 39.52.58.00-6, 39.22.42.00-0, 39.22.57.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa padów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa padów w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 18.93.00.00-7, 33.92.00.00-9, 39.52.58.00-6, 39.22.42.00-0, 39.22.57.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa octu spirytusowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa octu spirytusowego w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 18.93.00.00-7, 33.92.00.00-9, 39.52.58.00-6, 39.22.42.00-0, 39.22.57.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa profesjonalnych środków do mycia powierzchni nadpodłogowych wraz z dzierżawą dozowników.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa profesjonalnych środków do mycia powierzchni nadpodłogowych wraz z dzierżawą dozowników w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 18.93.00.00-7, 33.92.00.00-9, 39.52.58.00-6, 39.22.42.00-0, 39.22.57.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa ścierek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ścierek w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 18.93.00.00-7, 33.92.00.00-9, 39.52.58.00-6, 39.22.42.00-0, 39.22.57.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawa szczotek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szczotek w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 18.93.00.00-7, 33.92.00.00-9, 39.52.58.00-6, 39.22.42.00-0, 39.22.57.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dostawa mop.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mop w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 18.93.00.00-7, 33.92.00.00-9, 39.52.58.00-6, 39.22.42.00-0, 39.22.57.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Dostawa butelek i rozpylaczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa butelek i rozpylaczy w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 18.93.00.00-7, 33.92.00.00-9, 39.52.58.00-6, 39.22.42.00-0, 39.22.57.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Dostawa balsamu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa balsamu w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 18.93.00.00-7, 33.92.00.00-9, 39.52.58.00-6, 39.22.42.00-0, 39.22.57.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Dostosowanie budynku ZSO Nr 1 w Nowym Targu do obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa pożarowego, remont wybranych pomieszczeń oraz rozbiórka podziemnego składu opału.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa drogi gminnej 362625K ul. Św. Doroty w km od 0+015,00 do km 0+ 247,70 w Nowym Targu", Gmina Miasto Nowy Targ.
- Usługi-modyfikacji i aktualizacji operatu EGiB w zakresie punktów granicznych, użytków gruntowych, budynków (wraz z ich pomiarem w terenie) i lokali dla obrębu miasto Czarny Dunajec
- Dostawa sprzętu pożarniczego w ramach projektu "Razem przeciwko skutkom zmian klimatu na pograniczu polsko-słowackim. Zarządzanie kryzysowe w teorii i praktyce"
- Nadzór inwestorski nad zad. pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1669K Jordanów- Spytkowice w miejscowości Spytkowice
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Remont placu przed domem przedpogrzebowym na Cmentarzu Komunalnym w Nowym Targu".
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/CZD/053/25 Dostawa butelek do karmienia niemowląt - 2 pakiety
- 19/25 - Dostawa środków czystości i artykułów przemysłowych
- Dostawa fartucha chirurgicznego niesterylnego, ochraniaczy foliowych, stazy wielokrotnego użytku oraz opatrunku do mocowania kaniul.
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego wg katalogu Bionovo lub równoważne dla Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Zakup i dostawa środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości.
- dostawa worków na śmieci
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.