Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-27
Międzyrzec Podlaski: Świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych
na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski w 2014 roku.
Numer ogłoszenia: 486874 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Międzyrzecu Podlaskim , ul. Warszawska 20, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 83 371 69 30, faks 83 371 69 30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: gops-miedzyrzecgmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski w 2014 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dzieci z autyzmem w miejscu zamieszkania podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Międzyrzecu Podlaskim, zgodnie z art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2013 r., poz. 182) 1) Do zadań Wykonawcy w zakresie usług opiekuńczych w szczególności należy: Usługi opiekuńcze zwykłe a) Zaspokajanie codziennych potrzeb życiowych, w szczególności: - utrzymywanie w czystości i porządku pokoju osoby chorej i jej otoczenia, - kupowanie, w miarę potrzeb, artykułów spożywczych, chemicznych, kosmetycznych, itp., - przygotowywanie stosownych posiłków, - zmiana bielizny osobistej i pościelowej, - utrzymywanie w czystości sprzętu gospodarczego i sanitarnego, - palenie w piecu (m.in. w kaflowym, c.o.); b) Świadczenie podstawowej opieki higieniczno-sanitarnej, w szczególności: - przesłanie łóżka, - mycie i kąpanie podopiecznego - układanie chorego w łóżku i pomaganie przy zmianie pozycji, - pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, - zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń, c) wspieranie procesu leczenia: - pomoc w dotarciu do zakładów opieki zdrowotnej - umawianie wizyt lekarskich i pielęgniarskich - realizacja recept - nadzór nad przyjmowaniem leków zgodnie z zaleceniami lekarza - powiadamianie rodziny lub lekarza rodzinnego o istotnych zmianach w zachowaniu podopiecznego, a wskazujących na pogorszenie stanu zdrowia d) podtrzymywanie aktywności społecznej: - pomoc przy utrzymywaniu więzi rodzinnych i społecznych oraz motywowanie do aktywności fizycznej Usługi specjalistyczne a) Pielęgnacja zalecana przez lekarza, w szczególności: - rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych: zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii - usprawnianie do funkcjonowania w społeczeństwie - wspieranie psychologiczno-pedagogiczne i edukacyjno-terapeutyczne zapewnienie kontaktów z otoczeniem Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi a) w odniesieniu do osób z zaburzeniami psychicznymi zakres usług opiekuńczych określa rozporządzenie Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U z 2005r. Nr 189, poz.1598 z późn. zm.) 2) Przewidywana maksymalna ilość godzin usług opiekuńczych (zwykłych) w okresie wykonywania zamówienia wynosi 6000 godzin. 3) Przewidywana maksymalna ilość godzin specjalistycznych usług opiekuńczych- 600 godzin 4) Przewidywana maksymalna ilość godzin specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dzieci autystycznych w okresie wykonywania zamówienia wynosi 1530. 5) W związku z brakiem możności dokładnego określenia wielkości zamówienia, zamawiający zastrzega sobie prawo: - zwiększenia lub zmniejszenia ilości godzin w zależności od potrzeb. 6) Wartość przedmiotu zamówienia będzie sumą iloczynów podanej przez wykonawcę ofertowej ceny jednostkowej usługi i wskazanej powyżej średniej liczby godzin usług. 7) Usługi będą świadczone przez 5 dni w tygodniu, a w szczególnie uzasadnionych przypadkach tj. gdy brak realizacji usług może spowodować zagrożenie życia lub zdrowia również w soboty, niedziele i dni świąteczne..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.11.00 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie przeprowadzona na zasadzie wykonawca: spełnia- nie spełnia warunku, w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale 2 działu III siwz
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie przeprowadzona na zasadzie wykonawca: spełnia- nie spełnia warunku, w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale 2 działu III siwz
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie przeprowadzona na zasadzie wykonawca: spełnia- nie spełnia warunku, w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale 2 działu III siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie przeprowadzona na zasadzie wykonawca: spełnia- nie spełnia warunku, w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale 2 działu III siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie przeprowadzona na zasadzie wykonawca: spełnia- nie spełnia warunku, w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale 2 działu III siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzecgmina.pl oraz gops-miedzyrzecgmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Międzyrzecu Podlaskim ul. Warszawska 20;
21-560 Międzyrzec Podlaski, w pokoju Kierownika GOPS ( pokój nie numerowany).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Międzyrzecu Podlaskim, ul. Warszawska 20; 21-560 Międzyrzec Podlaski, w pokoju Kierownika GOPS ( pokój nie numerowany).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO
- Dostawa pojazdu o napędzie elektrycznym na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Międzyrzecu Podlaskim (II postępowanie)
- Wykonanie rekonstrukcji otworów studziennych nr 1 i 2 albo wykonanie zastępczych otworów studziennych nr 1A i 2A na terenie ujęcia wód podziemnych przy ul. Brzeskiej 71 w Międzyrzecu Podlaskim
- Wykonanie rekonstrukcji otworów studziennych nr 1 i 2 albo wykonanie zastępczych otworów studziennych nr 1A i 2A na terenie ujęcia wód podziemnych przy ul. Brzeskiej 71 w Międzyrzecu Podlaskim
- Dostawa rękawic dla potrzeb SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- Dostawa wyposażenia teatralnego do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, z tym dla dzieci z autyzmem i innymi zaburzeniami rozwoju, w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Namysłów
- Asystent Osobisty Osoby z Niepełnosprawnością
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w ramach Programu "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025
- SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI (W TYM DLA OSÓB Z AUTYZMEM) - ŚWIADCZENIOBIORCÓW GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BONIEWIE W 2025 ROKU - II postępowanie
- Świadczenie usługi asystencji osobistej dla osób z niepełnosprawnościami w trybie interwencyjnym, dla uczestników projektu "Razem łatwiej"
- Świadczenie usług społecznych asystenckich na terenie Gminy Krasnobród w miejscu zamieszkania uczestnika projektu, Polityka Senioralna EFS+
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.