Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-27
Pionki: Dostawy odczynników i wyrobów laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 487160 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Sienkiewicza 29, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 6121866, faks 48 6121381.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzozpionki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy odczynników i wyrobów laboratoryjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania są dostawy odczynników i wyrobów laboratoryjnych. Zakres zamówienia obejmuje zaopatrywanie SPZZOZ w Pionkach w odczynniki i wyroby laboratoryjne, które są niezbędne dla wykonywania działalności leczniczej zamawiającego. Z uwagi na różnorodny zakres rodzajowy i zapewnienie konkurencyjności postępowania przedmiot zamówienia podzielono na następujące części: część 1: zadanie nr 1 - odczynniki do biochemii (z przeznaczeniem na aparat Synchron CX4 firmy Beckman), część 2: zadanie nr 2 - Antygen Giardia lamblia, część 3: zadanie nr 3 - odczynniki do analizatora hematologicznego Micros 60 (zadanie uwzględnia wykonanie rocznego przeglądu serwisowego analizatora), część 4: zadanie nr 4 - układ krzepnięcia (zadanie uwzględnia wykonanie rocznego przeglądu koagulometru K-3002 Optic), część 5: zadanie nr 5 - oznaczenie czynnika reumatoidalnego, część 6: zadanie nr 6 - testy diagnostyczne, część 7: zadanie nr 7 - paski do moczy i bezpłatne użyczenie czytnika do pasków w systemie otwartym, część 8: zadanie nr 8 - paski testowe do glukometrów część a - zad.8 poz.1 (należy uwzględnić nieodpłatne udostępnienie glukometrów do oferowanych pasków w ilości ok.30), część 9: zadanie nr 8 - paski testowe do glukometrów część b - zad.8 poz.2 (należy uwzględnić nieodpłatne udostępnienie glukometrów w ilości 2szt. do testów dla noworodków jeżeli wykonawca zaoferuje paski inne niż do glukometrów posiadanych przez zamawiającego) , część 10: zadanie nr 9 - zestawy odczynnikowe i testy dla pracowni serologicznej, część 11: zadanie nr 10 - PBS, część 12: zadanie nr 11 - dolichotest anty-A1, standard anty-D, część 13: zadanie nr 12 - odczynniki monoklonalne IgM, część 14: zadanie nr 13 - krwinki wzorcowe, część 15: zadanie nr 14 - płyty do oznaczania grup krwi, część 16: zadanie nr 15 - test do wykrywania Helicobacter pylori, część 17: zadanie nr 16 - laboratoryjne wyroby jednorazowe, część 18: zadanie nr 17 - naczynka do biochemii, część 19: zadanie nr 18 - laboratoryjne wyroby szklane, część 20: zadanie nr 19 - probówki jednorazowe z odczynnikami. Opis przedmiotu zamówienia według CPV- art. 30 ust.7 ustawy Prawo zamówień publicznych:33696000-5 Odczynniki i środki kontrastowe, 33696100-6 Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi, 33124130-5 Wyroby diagnostyczne, 33141500-5 Produkty hematologiczne, 33141615-4 Pojemniki na mocz, 33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne, 33192500-7 Probówki, 38437110-1 Końcówki pipet, 30192800-9 etykiety samoprzylepne.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe 33.69.61.00 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne 33.14.15.00 - Produkty hematologiczne 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.19.25.00 - Probówki 38.43.71.10 - Końcówki pipet 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania. 2.Zamawiający nie określa warunków szczegółowych w powyższym zakresie. 3.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 4.Wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 ze zm.), składający odrębne oferty obowiązani są wykazać, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w niniejszym postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez zamawiającego w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń na zasadzie klasyfikacji: spełnia/ nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
jak w pkt III.3.1)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
jak w pkt III.3.1)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
jak w pkt III.3.1)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
jak w pkt III.3.1)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: 1) dla oferty w zakresie zadania nr 4 - układ krzepnięcia: dokument potwierdzający, że wartość ISI, średni czas prawidłowy dla PT, krzywa kalibracyjna dla fibrynogenu, wartości kontrolne dla materiału kontrolnego są wyznaczone przez producenta odczynników na aparat K-3002 Optic. Wskazany dokument winien uwzględniać dane wyznaczonych parametrów.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane jest wspólnie przez wykonawców, a oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia przez każdego z wykonawców występujących wspólnie. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Inne wymagane dokumenty: wypełniony formularz oferty, wypełniony formularz asortymentowo-cenowy zadania-zadań, którego- których dotyczy oferta, pełnomocnictwo do podpisania oferty - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza - tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu właściwego rejestru
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzozpionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sposób uzyskania SIWZ: do 11-12-2013., do godz. 09:45, siedziba zamawiającego: odbiór osobisty lub za pobraniem pocztowym (na podst. wniosku wykonawcy o przekazanie specyfikacji, płatne 32,00 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2013 godzina 09:45, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach ul. Sienkiewicza 29, 26-670 Pionki budynek Dyrekcji SPZZOZ w Pionkach, piętro I, pokój: sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami w imieniu zamawiającego jest: Kierownik Sekcji Zamówień Publicznych - Emilia Lenartowicz-Gębka, tel./faks: 48 612 18 66 wew.110, e-mail: przetargi@spzzozpionki.pl 2.Numer referencyjny nadany postępowaniu: SZP - 32 / 2013 4.SIWZ udostępnia się także nieodpłatnie na stronie internetowej zamawiającego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIONEK
- Remont obiektów zabytkowych - wyłuszczarni nasion nr inw. 108/169 i magazynu szyszek - nr inw. 108/170 w miejscowości Augustów
- Remont ulicy Sienkiewicza w Pionkach
więcej: przetargi w Pionkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego 1x użytku
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku, odpowiednio od jednej do sześciu części zamówienia
- Dostawa leków - Produkty lecznicze i kontrasty do pracowni Rezonansu Magnetycznego
- SZP.221-3.2025 Zakup ambulansu ratunkowego z wyposażeniem
- na dostawę materiałów biurowych, akcesoriów komputerowych i telefonicznych, tonerów i baterii dla SPZOZ w Sanoku
- Dostawa płynów infuzyjnych oraz cewników specjalistycznych.
więcej: Etykiety samoprzylepne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.