eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PionkiDostawy odczynników i wyrobów laboratoryjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-27

Pionki: Dostawy odczynników i wyrobów laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 487160 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Sienkiewicza 29, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 6121866, faks 48 6121381.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzozpionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy odczynników i wyrobów laboratoryjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania są dostawy odczynników i wyrobów laboratoryjnych. Zakres zamówienia obejmuje zaopatrywanie SPZZOZ w Pionkach w odczynniki i wyroby laboratoryjne, które są niezbędne dla wykonywania działalności leczniczej zamawiającego. Z uwagi na różnorodny zakres rodzajowy i zapewnienie konkurencyjności postępowania przedmiot zamówienia podzielono na następujące części: część 1: zadanie nr 1 - odczynniki do biochemii (z przeznaczeniem na aparat Synchron CX4 firmy Beckman), część 2: zadanie nr 2 - Antygen Giardia lamblia, część 3: zadanie nr 3 - odczynniki do analizatora hematologicznego Micros 60 (zadanie uwzględnia wykonanie rocznego przeglądu serwisowego analizatora), część 4: zadanie nr 4 - układ krzepnięcia (zadanie uwzględnia wykonanie rocznego przeglądu koagulometru K-3002 Optic), część 5: zadanie nr 5 - oznaczenie czynnika reumatoidalnego, część 6: zadanie nr 6 - testy diagnostyczne, część 7: zadanie nr 7 - paski do moczy i bezpłatne użyczenie czytnika do pasków w systemie otwartym, część 8: zadanie nr 8 - paski testowe do glukometrów część a - zad.8 poz.1 (należy uwzględnić nieodpłatne udostępnienie glukometrów do oferowanych pasków w ilości ok.30), część 9: zadanie nr 8 - paski testowe do glukometrów część b - zad.8 poz.2 (należy uwzględnić nieodpłatne udostępnienie glukometrów w ilości 2szt. do testów dla noworodków jeżeli wykonawca zaoferuje paski inne niż do glukometrów posiadanych przez zamawiającego) , część 10: zadanie nr 9 - zestawy odczynnikowe i testy dla pracowni serologicznej, część 11: zadanie nr 10 - PBS, część 12: zadanie nr 11 - dolichotest anty-A1, standard anty-D, część 13: zadanie nr 12 - odczynniki monoklonalne IgM, część 14: zadanie nr 13 - krwinki wzorcowe, część 15: zadanie nr 14 - płyty do oznaczania grup krwi, część 16: zadanie nr 15 - test do wykrywania Helicobacter pylori, część 17: zadanie nr 16 - laboratoryjne wyroby jednorazowe, część 18: zadanie nr 17 - naczynka do biochemii, część 19: zadanie nr 18 - laboratoryjne wyroby szklane, część 20: zadanie nr 19 - probówki jednorazowe z odczynnikami. Opis przedmiotu zamówienia według CPV- art. 30 ust.7 ustawy Prawo zamówień publicznych:33696000-5 Odczynniki i środki kontrastowe, 33696100-6 Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi, 33124130-5 Wyroby diagnostyczne, 33141500-5 Produkty hematologiczne, 33141615-4 Pojemniki na mocz, 33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne, 33192500-7 Probówki, 38437110-1 Końcówki pipet, 30192800-9 etykiety samoprzylepne.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe 33.69.61.00 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne 33.14.15.00 - Produkty hematologiczne 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.19.25.00 - Probówki 38.43.71.10 - Końcówki pipet 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania. 2.Zamawiający nie określa warunków szczegółowych w powyższym zakresie. 3.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 4.Wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 ze zm.), składający odrębne oferty obowiązani są wykazać, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w niniejszym postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez zamawiającego w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń na zasadzie klasyfikacji: spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jak w pkt III.3.1)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jak w pkt III.3.1)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jak w pkt III.3.1)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jak w pkt III.3.1)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: 1) dla oferty w zakresie zadania nr 4 - układ krzepnięcia: dokument potwierdzający, że wartość ISI, średni czas prawidłowy dla PT, krzywa kalibracyjna dla fibrynogenu, wartości kontrolne dla materiału kontrolnego są wyznaczone przez producenta odczynników na aparat K-3002 Optic. Wskazany dokument winien uwzględniać dane wyznaczonych parametrów.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane jest wspólnie przez wykonawców, a oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia przez każdego z wykonawców występujących wspólnie. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Inne wymagane dokumenty: wypełniony formularz oferty, wypełniony formularz asortymentowo-cenowy zadania-zadań, którego- których dotyczy oferta, pełnomocnictwo do podpisania oferty - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza - tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu właściwego rejestru

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzozpionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sposób uzyskania SIWZ: do 11-12-2013., do godz. 09:45, siedziba zamawiającego: odbiór osobisty lub za pobraniem pocztowym (na podst. wniosku wykonawcy o przekazanie specyfikacji, płatne 32,00 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2013 godzina 09:45, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach ul. Sienkiewicza 29, 26-670 Pionki budynek Dyrekcji SPZZOZ w Pionkach, piętro I, pokój: sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami w imieniu zamawiającego jest: Kierownik Sekcji Zamówień Publicznych - Emilia Lenartowicz-Gębka, tel./faks: 48 612 18 66 wew.110, e-mail: przetargi@spzzozpionki.pl 2.Numer referencyjny nadany postępowaniu: SZP - 32 / 2013 4.SIWZ udostępnia się także nieodpłatnie na stronie internetowej zamawiającego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.