To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-04
Siewierz: Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Publicznego Przedszkola w Siewierzu
Numer ogłoszenia: 487192 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 455922 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Przedszkole, ul. Słowackiego 1, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 32 67 41 566, faks 32 67 41 566.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Publicznego Przedszkola w Siewierzu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych stosownie do bieżących potrzeb Publicznego Przedszkola w Siewierzu, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2010 nr 136 poz. 914 z późn. zm.) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z art. 83 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia: Część 1 Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola w Siewierzu Część 2 Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Publicznego Przedszkola w Siewierzu Część 3 Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów do Publicznego Przedszkola w Siewierzu Część 4 Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich do Publicznego Przedszkola w Siewierzu Warunki wspólne dla wszystkich części zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Zamawiającego. Dostawy następować będą na podstawie pisemnego lub telefonicznego zamówienia, którego dokona pracownik Zamawiającego w terminie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. 2.Wykonawca dostarczać będzie zamówioną partię towaru do Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 7.00 do 8.00, własnym środkiem transportu i na własne ryzyko oraz nie będzie obciążać kosztami transportu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do magazynów żywnościowych znajdujących się w obiekcie Zamawiającego. 3.Wykonawca musi zagwarantować termin przydatności do spożycia dostarczanych produktów nie krótszy niż 75 % okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta, licząc od dnia dostawy. Pracownicy Zamawiającego będą dokonywać odbioru towaru pod względem ilościowo-wartościowym oraz obowiązujących norm jakościowych, a także dokonywać sprawdzania zgodności cen z formularzem asortymentowo - cenowym. 4.Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku wad ilościowych, jakościowych bądź zbyt krótkiego okresu przydatności do spożycia. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji. Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru. 5.Dostarczane produkty spożywcze muszą być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być dobrej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno-epidemiologiczne, a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących dobrą jakość. 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy - załącznik nr 5, zał. nr 6, zał. nr 7, zał. nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający informuje, że podane w formularzu asortymentowo - cenowym ilości określają przewidywaną ilość produktów żywnościowych i zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości w zależności od potrzeb wynikających ze zmniejszenia się liczby uczniów i pracowników przedszkola uprawnionych do korzystania ze stołówki (np. zmniejszenie się ilości osób korzystających ze stołówki w danym miesiącu, wzmożona zachorowalność lub nieobecność uczniów i pracowników przedszkola z innych przyczyn, wystąpienie dodatkowych dni wolnych od nauki szkolnej, ferie zimowe i letnie, itp.). Zamawiający nie będzie dokonywał zakupów w miesiącu lipcu 7.Rozliczenie finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonych do Zamawiającego produktów spożywczych i ich cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w formularzu asortymentowo - cenowym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola w Siewierzu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Henryk Milewski Firma Handlowa, ul. Klubowa 12, 42-470 Siewierz, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52357,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58950,70
Oferta z najniższą ceną: 58950,70 / Oferta z najwyższą ceną: 58950,70
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów do Publicznego Przedszkola w Siewierzu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "SADOWNIK" REBANE WŁODZIMIERZ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "SADOWNIK" REBANE WŁODZIMIERZ
- Firma Handlowa SADOWNIK Włodzimierz Rebane, ul. Szpitalna 17, 42-300 Myszków, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15934,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10924,00
Oferta z najniższą ceną: 10924,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10924,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich do Publicznego Przedszkola w Siewierzu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PIEKARNICZY "MALTA" JERZY MALTAZAR
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PIEKARNICZY "MALTA" JERZY MALTAZAR
- Zakład Piekarniczy MALTA Jerzy Maltazar, ul. Bema 58, 42-470 Siewierz, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13658,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15233,80
Oferta z najniższą ceną: 15233,80 / Oferta z najwyższą ceną: 15233,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI SIEWIERZ
więcej: przetargi SIEWIERZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
- Dostawa warzyw i owoców
- Dostawa mięsa, wędlin, podrobów i smalcu.
- Dostawy produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek
- Dostawa żywności na potrzeby spółki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.