To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-02
Inowrocław: Obsługa i konserwacja fontann oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym
i czystościowym na terenie Miasta Inowrocławia w 2016 r.
Numer ogłoszenia: 48737 - 2016; data zamieszczenia: 02.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30309 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3573454, faks 051 3564305.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o. o. - własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa i konserwacja fontann oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym i czystościowym na terenie Miasta Inowrocławia w 2016 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: obsługa i konserwacja 13 fontann oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym i czystościowym na terenie Miasta Inowrocławia. Zamówienie zostało podzielone 2 części z możliwością składania ofert częściowych w tym: Część I - Bieżąca obsługa i konserwacja 12 fontann na terenie Miasta Inowrocławia - zadanie polega na wiosennym rozruchu oraz na utrzymaniu sprawności technicznej i należytego stanu porządkowego 12 fontann zlokalizowanych na terenie Miasta Inowrocławia, w okresie od 15 kwietnia 2016 r. do 15 października 2016 r. 1.1. Zakres prac: a) przygotowanie i przeprowadzenie wiosennego rozruchu instalacji fontann (nie wcześniej niż 15 kwietnia jednak nie później niż 1 maja br.), przy czym zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu załączenia poszczególnych obiektów (zlecenie faksem), b) utrzymanie w sprawności technicznej, urządzeń fontann, tj.: pompy, filtry, urządzenia kontrolno - pomiarowe do kontroli i sterowania parametrami chemicznymi, dysze wodne i rurociągi fontanny, urządzenia sterujące i zasilania elektrycznego, spusty i wpusty wody niecki fontanny, c) wyłączenie wszystkich fontann z terenu Miasta Inowrocławia oraz przegląd techniczny, konserwacja i zabezpieczenia urządzeń, jak również wszelkich systemów wodnych na okres zimowy, przez co rozumieć należy wypompowanie wody ze zbiorników i instalacji, przed wystąpieniem niesprzyjających warunków atmosferycznych - mrozy, jednakże nie później niż do dnia 15 października, przy czym zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu wyłączenia poszczególnych obiektów (zlecenie faksem), d) protokolarne przekazanie i zdeponowanie na okres zimowy zdemontowanych elementów fontann na terenie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o., e) włączanie i wyłączanie fontann w godzinach od 8.30 do 23.00 - utrzymanie sprawności systemu włączeń/wyłączeń, przy czym zastrzega się możliwość zmiany czasu pracy poszczególnych obiektów (zlecenie faksem), f) utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń towarzyszących, takich jak: instalacje zasilania fontanny w wodę, instalacje kanalizacji deszczowej i kanalizacji ogólnospławnej; zasilania energetycznego oraz systemu podświetlania fontann, g) bieżące oczyszczanie filtrów, koszy ssących pomp, jak również dysz i zaworów, h) wymiana wody w zbiornikach - na zlecenie zamawiającego (minimum 1x w sezonie); i) codzienną kontrolę prawidłowości działania i stanu czystości fontann, jak również usuwanie wszelkich nieprawidłowości w funkcjonowaniu obiektów, przez co rozumieć należy likwidowanie skutków awarii oraz zniszczeń urządzeń wchodzących w skład fontann, j) kontrolę, dozowanie i zapewnienie we własnym zakresie wszystkich środków chemicznych niezbędnych do utrzymania parametrów wody na właściwym poziomie (fontanna na Skwerze Obrońców Inowrocławia oraz na terenie Parku Solankowego przy muszli koncertowej), k) wybieranie kamieni z oczka wodnego i dolewanie wody minimum 2x w sezonie - fontanna na terenie Skweru Leona Wyczółkowskiego, l) prace konserwacyjne na niecce fontann tj. malowanie, uzupełnianie ubytków, ł) konserwację włazów i elementów wentylacyjnych, m) w razie konieczności przeprowadzenie drobnych napraw, malowanie, uzupełnianie ubytków, zaprawy murarskiej, likwidacji skutków działania wandali, n) dokonywanie odczytów na wodomierzu fontanny przy kościele św. Mikołaja w dniu pierwszego uruchomienia fontanny oraz po zakończeniu sezonu jesienią i informowanie pisemne zamawiającego o jego wskazaniu, o) informowanie na bieżąco zamawiającego, inspektora nadzoru wyznaczonego przez zamawiającego oraz pracowników Wydziału Gospodarki Komunalne, Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Inowrocławia o zauważonych zmianach i uszkodzeniach, zainstalowanych urządzeń technicznych fontann oraz konstrukcji komory technologicznej i niecki fontann, ó) wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książek eksploatacji fontann - do wglądu pracowników Wydziału Gospodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Inowrocławia, p) zapoznanie się z instrukcjami obsługi i eksploatacji poszczególnych urządzeń i warunkami gwarancji oraz współdziałanie z osobami upoważnionymi, pełniącymi nadzór, r) konserwacja fontann lub ich elementów objętych okresem gwarancyjnym powinna uwzględniać prace wskazane w odpowiednich instrukcjach, które zostaną przekazane wykonawcy w dniu podpisania umowy. Za szkody spowodowane niedostosowaniem się do zapisów instrukcji odpowiada wykonawca, s) w przypadku fontann lub ich elementów objętych okresem gwarancyjnym stwierdzenie przez wykonawcę wadliwego wykonania lub pojawienia się konieczności wykonania ewentualnych napraw zostanie niezwłocznie zgłoszone zamawiającemu (fontanna na stawie Kaula), t) wykonawca zobowiązany jest każdorazowa zgłaszać zamawiającemu awarie oraz zniszczenia niezwłocznie po powzięciu wiadomości o tym fakcie, u) zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania niezapowiedzianego przeglądu technicznego obiektu przy udziale upoważnionego inspektora nadzoru, w) bieżącą konserwację urządzeń i wyposażenia wykonawca będzie wykonywał zgodnie z instrukcjami. Część II - Bieżąca obsługa i konserwacja fontanny na inowrocławskim Rynku - zadanie polega na wiosennym rozruchu oraz na utrzymaniu sprawności technicznej i należytego stanu porządkowego fontanny zlokalizowanej na inowrocławskim Rynku w okresie nie wcześniej niż od 15 kwietnia 2016 r. do 14 kwietnia 2017 r. 1.2. Zakres prac: a) przygotowanie i przeprowadzenie wiosennego rozruchu instalacji fontanny (nie wcześniej niż 15 kwietnia jednak nie później niż 1 maja br.), przy czym zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu załączenia fontanny (zlecenie faksem), b) utrzymanie w sprawności technicznej urządzeń fontann, tj.: pompy, filtry, urządzenia kontrolno - pomiarowe do kontroli i sterowania parametrami chemicznymi, dysze wodne i rurociągi fontanny, urządzenia sterujące i zasilania elektryczne, c) wyłączenie fontanny oraz jej przegląd techniczny, konserwacja i zabezpieczenia urządzeń oraz wszelkich systemów wodnych na okres zimowy, przez co rozumieć należy wypompowanie wody ze zbiornika i instalacji, przed wystąpieniem niesprzyjających warunków atmosferycznych - mrozy, jednakże nie później niż do dnia 15 października br., przy czym zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu wyłączenia obiektu (zlecenie faksem), d) zapewnienie sprawności technicznej podświetlenia fontanny, konieczne wymiany i naprawy elementów świetlnych, e) nadzór nad pracą obiektu w okresie jesienno-zimowym, tj. od momentu wyłączenia obiegu wody na okres zimowy do jej rozruchu wiosennego, przez co rozumieć należy kontrolę oświetlenia oraz kontrolę szczelności komory i innych elementów - 1 godzina 1 x w tygodniu, przy czym wszelkie prace dodatkowe, poprzedzone protokołem konieczności zostaną zlecone przez zamawiającego, f) włączanie i wyłączanie fontanny w godzinach od 8.30 do 23.00, przy czym zastrzega się możliwość zmiany czasu pracy obiektu (zlecenie faksem), g) codzienna kontrola prawidłowości działania fontanny, w tym godzin odtwarzania muzyki (godz. 12.00, 17.30 i 21.30) i stanu jej czystości, jak również usuwanie wszelkich nieprawidłowości w funkcjonowaniu obiektu, przez co rozumieć należy likwidowanie skutków awarii oraz zniszczeń urządzeń wchodzących w jej skład, h) utrzymanie w czystości fontanny oraz bieżące, gruntowne czyszczenie z osadów wapiennych i wytrąceń oraz glonów jej elementów i ozdobnych głazów przy użyciu środków do czyszczenia, czyszczenie obudów i lamp fontanny, i) przestrzegania zachowania prawidłowych parametrów wody oraz zapewnienie we własnym zakresie wszystkich środków chemicznych niezbędnych do utrzymania parametrów wody na właściwym poziomie, przez co rozumieć należy: - bieżącą kontrolę i utrzymywanie parametrów wody (pH 7,2-7,6 i chlor 0,3-0,4 mg/l) wg wytycznych dokumentacji, przy czym zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania niezapowiedzianej kontroli parametrów wody przez wyznaczoną jednostkę; - stałe dozowanie środka glono-bójczego (np. algen), - regularne uzupełnianie czynnika zmiękczającego, j) prowadzenie kontroli i konserwacji zmiękczacza wody, k) czyszczenie pre-filtrów ze szczególnym uwzględnieniem filtrów dokładnych, l) czyszczenie zaworów dysz muzycznych i skaczących kulek, ł) utrzymywanie czystości sond kontroli poziomu wody, m) sprawdzanie drożności wentylacji komory i układu chłodzenia szaf zasilająco-sterujących (RZS), n) kontrola sprawności działania pompy odwodnienia posadzki, o) w związku z przeprowadzeniem w 2015 r. prac naprawczych i modernizacyjnych obiektu część elementów fontanny objętych jest gwarancją i w razie stwierdzenia konieczności wykonania ewentualnych napraw lub wadliwego wykonania wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować zamawiającego, ó) konserwacja elementów fontanny objętych okresem gwarancyjnym powinna uwzględniać prace wskazane w odpowiednich instrukcjach, które zostaną przekazane wykonawcy w dniu podpisania umowy. Za szkody spowodowane niedostosowaniem się do zapisów instrukcji odpowiada wykonawca, p) wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki eksploatacji fontanny - do wglądu pracowników Wydziału Gospodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Inowrocławia, r) zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania niezapowiedzianego przeglądu technicznego obiektu przy udziale upoważnionego inspektora nadzoru, s) informowanie na bieżąco zamawiającego, inspektora nadzoru wyznaczonego przez zamawiającego oraz pracowników Wydziału Gospodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Inowrocławia o zauważonych zmianach i uszkodzeniach zainstalowanych urządzeń technicznych fontanny oraz konstrukcji komory technologicznej i niecki fontann, t) zapoznanie się z instrukcjami obsługi i eksploatacji poszczególnych urządzeń i warunkami gwarancji oraz współdziałanie z osobami upoważnionymi, pełniącymi nadzór, u) wykonawca zobowiązany jest każdorazowa zgłaszać zamawiającemu wszelkie awarie oraz zniszczenia niezwłocznie po powzięciu wiadomości o tym fakcie, w) bieżącą konserwację urządzeń i wyposażenia wykonawca będzie wykonywał zgodnie z instrukcjami...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I - Bieżąca obsługa i konserwacja 12 fontann na terenie Miasta Inowrocławia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIROSŁAW MIKOŁAJCZYK PPHU "MIKOŁAJCZYK"
jakie przetargi wygrała firma
MIROSŁAW MIKOŁAJCZYK PPHU "MIKOŁAJCZYK"
- Mirosław Mikołajczyk PPHU MIKOŁAJCZYK, ul. Lipowa 26, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 115200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 85858,92
Oferta z najniższą ceną: 85858,92 / Oferta z najwyższą ceną: 140343,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Część II - Bieżąca obsługa i konserwacja fontanny na inowrocławskim Rynku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIROSŁAW MIKOŁAJCZYK PPHU "MIKOŁAJCZYK"
jakie przetargi wygrała firma
MIROSŁAW MIKOŁAJCZYK PPHU "MIKOŁAJCZYK"
- Mirosław Mikołajczyk PPHU MIKOŁAJCZYK, ul. Lipowa 26, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17,83
Oferta z najniższą ceną: 17,83 / Oferta z najwyższą ceną: 34,44
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Opracowanie pełnych dokumentacji projektowo-kosztorysowych rewitalizacji wewnętrznych podwórek w ramach projektu "Zielone Śródmieście Inowrocławia"
- Dostawa systemu do biopsji piersi - igła dla Szpitala wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Wykonanie dokumentacji przebudowy ulicy Szymborskiej oraz koncepcji rozbudowy ulicy Wielkopolskiej w zakresie drogi dla pieszych i rowerów.
- Budowa oświetlenia ulic: Tadeusza Kaźmierskiego i Jana Jaskólskiego w Inowrocławiu
- Zakup i dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Inowrocławiu przy ul. Toruńskiej 165
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Świadczenie usługi konserwacji trzech węzłów cieplnych w budynku WEiTI przy ul. Nowowiejskiej 15/19 w Warszawie oraz usługa monitoringu i zdalnego zarządzania zużyciem energii cieplnej węzłów "
- Konserwacja, przeglądy okresowe i usuwanie awarii systemów przeciwpożarowych.
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Interwencyjne naprawy, konserwacje i remonty bieżące mienia
- Usługi w zakresie przeglądów,konserwacji,naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego sł. żywnościowej w 32WOG oraz jednostkach, instytucjach wojskowych na zaopatrzeniu 32WOG w zakresie 4 części
- ZP.U.LW.11.2025 Montaż oraz wymiana wodomierzy w budynku mieszkalnym w Warszawie przy ul. Waryńskiego 6
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.