To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-22
Ogłoszenie nr 48737 - 2017 z dnia 2017-03-22 r.
Goleniów: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru na zadaniu inwestycyjnym p.n.: Budowa ulic S. Starzyńskiego, Rumiankowej, Miętowej i Paproci w Goleniowie wraz z infrastrukturą techniczną - etap I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 23406-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Goleniów, Adres: Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, Telefon: 91 46 98 200 Telefaks: 91 46 98 298 e-mail: zamowienia.publiczne@goleniow.pl, REGON: 811684367, NIP: 856-00-08-981, osoba do kontaktu: Iza Szturo, e-mail: zamowienia.publiczne@goleniow.pl,
Goleniowskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o., Adres: ul. I Brygady Legionów 18 A, 72-100 Goleniów, Telefon: 91 407 25 31, Telefaks: 91 88 12 335, e-mail: biuro@gwik.pl REGON: 320420881, NIP: 856-179-06-76, osoba do kontaktu: Sławomir Kopiński, e-mail: s.kopinski@gwik.pl
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Goleniów, krajowy numer identyfikacyjny
81168436700000, ul.
Plac Lotników 1
,
72100
Goleniów, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
914 698 200, faks
914 698 298, e-mail
zamowienia.publiczne@goleniow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.goleniow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Postępowanie prowadzone jest na potrzeby dwóch Zamawiających: Gminy Goleniów oraz Goleniowskich Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. Zamawiającym działającym w imieniu i na rzecz w/w zamawiających jest Gmina Goleniów odpowiedzialna za przeprowadzenie postępowania. Zamówienie zostało udzielone przez Gminę Goleniów w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających. Umowa zawarta została przez Gminę Goleniów. Postępowanie prowadzone jest na mocy Porozumienia zawartego między Zamawiającymi.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru na zadaniu inwestycyjnym p.n.: Budowa ulic S. Starzyńskiego, Rumiankowej, Miętowej i Paproci w Goleniowie wraz z infrastrukturą techniczną - etap I
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WGG.271.4.06.2017.IS
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n.: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru na zadaniu inwestycyjnym p.n.: Budowa ulic S. Starzyńskiego, Rumiankowej, Miętowej i Paproci w Goleniowie wraz z infrastrukturą techniczną - etap I. 2. Zamówienie obejmuje następujący zakres obowiązków i czynności do wykonania przez Wykonawcę: - opiniowanie dokumentacji projektowej pod względem zgodności danych i prawidłowości rozwiązań technicznych, - na życzenie Zamawiającego - sprawdzenie ofert i kosztorysów ofertowych złożonych przez wykonawcę robót budowlanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, - upewnienie się przed rozpoczęciem robót, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące poruszanie się po terenie budowy), - zapewnienie przestrzegania przepisów ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, - po wykonaniu robót budowlanych sprawdzanie obmiarów dla określenia ich ilości i wartości oraz zgodności z umową na roboty budowlane, - czuwanie nad jakością wykonanych robót i akceptacja pozytywnych wyników badań, - kontrola jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową, normami i specyfikacjami technicznymi, - weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczanych przez wykonawcę robót budowlanych, - zatwierdzenie protokołów komisyjnego pobierania próbek do badań laboratoryjnych pod kątem zgodności z obowiązującymi normami, - akceptacja atestów i receptur przedstawianych przez Wykonawcę po uprzednim ich sprawdzeniu, - sprawdzanie zastosowanych materiałów w zakresie zgodności z Polska Normą lub aprobatą techniczną i normami unijnymi, - rozliczenie robót wykonanych przez wykonawcę robót budowlanych pod względem rzeczowym i finansowym, - dopilnowanie realizowania robót budowlanych w ramach ustalonej umowy na roboty, w szczególności pod względem jej wartości, - dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, - sporządzanie i opiniowanie harmonogramów robót i programów zapewnienia jakości, - sprawdzanie poprawności wyceny robót budowlanych dla ewentualnych zamówień dodatkowych lub zamiennych oraz zgodności ich udzielania z ustawą Prawo zamówień publicznych, - udzielanie Wykonawcy robót budowlanych porad, w sprawach dotyczących bezpieczeństwa robót, - rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, - sporządzanie protokołów odbioru elementów określających kwotę wykonanych robót do zafakturowania w uzgodnieniu z Zamawiającym, - reprezentowanie interesów Zamawiającego wobec wykonawcy robót budowlanych bez decyzji finansowych, - organizowanie narad budowy minimum raz na dwa tygodnie, z udziałem Zamawiającego, wykonawcy robót budowlanych i (w razie konieczności) innych osób oraz sporządzanie protokołu dla zainteresowanych stron, w formie uzgodnionej z Zamawiającym, - prowadzenie korespondencji i dokumentacji budowy według uzgodnień z Zamawiającym, - podjęcie się roli informacyjnej wobec upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i wszystkich innych upoważnionych dla realizowanego zadania, - prowadzenie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo Budowlane wraz z aktami wykonawczymi, - organizacja odbioru ostatecznego i gwarancyjnego inwestycji, - organizacja przeglądów gwarancyjnych, - egzekwowania od wykonawcy robót budowlanych usuwania wad i usterek, w okresie gwarancji i rękojmi za wady, - zgłoszenie do nadzoru budowlanego rozpoczęcia, zakończenia robót budowlanych i pozostała korespondencja, - współpraca z nadzorem autorskim, - obecność Inspektora nadzoru robót drogowych na placu budowy 2 razy w tygodniu. 3. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym, powinien realizować wszystkie inne czynności i zarządzenia określone przez Zamawiającego, a nie wymienione w powyższym zakresie zadań, które będą niezbędne dla poprawnej realizacji umowy na roboty budowlane i zabezpieczenia interesów Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT749000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 31978.77 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 10B/4 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Przeprowadzenie szkoleń dla kandydatów na rodziny zastępcze
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Wdrożenie systemu zabezpieczenia danych, kopii bezpieczeństwa i zasilania awaryjnego
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.