eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Dębica w sezonie zimowym 2012-2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-04

Dębica: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Dębica w sezonie zimowym 2012-2013
Numer ogłoszenia: 487488 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 465356 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy w Dębicy, ul. Batorego 13, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 14 6803342, 6803310, faks 14 6803336.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Dębica w sezonie zimowym 2012-2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi : Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Dębica w sezonie zimowym 2012-2013. 2. Opis przedmiotu zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przez okres sezonu zimowego tj. 2012-2013 w zakresie utrzymania dróg i chodników gminnych na terenie Gminy Dębica. Zamówienie obejmuje świadczenie usług : 1) Usługa pojazdem z napędem 4x4, wyposażonym w rozsypywarkę o pojemności min 4 m3 i pług jednostronny, 2) Usługa ładowarką o pojemności łyżki > 2 m3 . 2. Usługi wykonywane będą na sieci dróg administrowanych przez Urząd Gminy Dębica. W przypadku wydłużenia się okresu zimowego Zamawiający wydłuży czas obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy za 1 tygodniowym wypowiedzeniem w przypadku jednoznacznie negatywnej oceny jakości świadczonych usług. Zleceniobiorca świadczyć będzie usługi na wezwanie do pracy przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy z 2 godzinnym wyprzedzeniem. Od Wykonawcy oczekuje się gwarancji prowadzenia usług w niekorzystnych warunkach zimowych (śliskość, opady śniegu), w sposób zapewniający utrzymanie przejezdności na drogach dla ich użytkowników, jakość usługi musi być zapewniona stosownie do postawionych wymagań dla poszczególnych kolejności ustalonych przez administratora drogi. Wykonawca zapewnia dyspozycyjność w okresach powstawania śliskości bądź opadów śniegu. Wykonawca wyposaży obsługę sprzętu oraz transportu w środek łączności (telefon komórkowy) celem pozostawania w kontakcie z pracownikiem (bądź przedstawicielem) Zamawiającego. Usługodawca zapewni do prac sprzęt sprawny zapewniający uzyskiwanie pożądanych efektów. Wykonawca zobowiązuje się do terminowej realizacji zamówień, w przypadku zwłoki w podstawieniu jednostki Wykonawca zapłaci Zamawiającemu: - przy opóźnieniu do 1 godziny w stosunku do ustalonego czasu podstawienia (rozpoczęcia pracy) - wynagrodzenie za 2 godz. pracy jednostki, - przy opóźnieniu powyżej 1 godziny - wynagrodzenie za 4 godz. pracy jednostki, - w przypadku nie podstawienia jednostki w zadanym dniu z winy Wykonawcy, Zamawiający może rozwiązać umowę bez wypowiedzenia. W przypadku powstania szkody osób trzecich, na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania usług Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zdarzenia powstałe na drodze spowodowane niezgodnym z umową wykonaniem usług i jest zobowiązany jest do pokrycia szkody wyrządzonej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy i na jedną bądź kilka jednostek sprzętowych lub transportowych. Od Wykonawcy żąda się, aby dysponował sprzętem lub jednostkami transportowymi o wysokim stopniu sprawności technicznej i dyspozycyjną obsługą (kierowca lub operator sprzętu). Wykonawca zapewnia we własnym zakresie materiały uszorstniające do likwidacji śliskości. Po zakończeniu sezonu zimowego na wszystkich chodnikach Wykonawca dokona własnym kosztem i staraniem usunięcia zanieczyszczeń pozostałych po rozsypywaniu materiałów uszorstniających w terminie 7 dni (po porozumieniu się z Zamawiającym). Wykonawcy muszą podać w ofercie stawkę 1 godz. na usługi odśnieżania na drogach. Zamówienie obejmuje świadczenie usług w 2 częściach: Część 1: Usługa pojazdem z napędem 4x4, wyposażonym w rozsypywarkę o pojemności min 4 m3 i pług jednostronny. Część 2: Usługa ładowarką o pojemności łyżki > 2 m3..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Usługa pojazdem z napędem 4x4, wyposażonym w rozsypywarkę o pojemności min 4 m3 i pług jednostronny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mateusz Smoła i Marek Smoła Firma Handlowo-Usługowa TRANSKOP Spółka Cywilna , M.M. Smoła, Gołęczyna 45, 39-220 Pilzno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23430,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Usługa ładowarką o pojemności łyżki > 2 m3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aleksander Pysz Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno- Hydrotechnicznych HYDR0- EKO, Latoszyn 31 C, 39-200 Dębica, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 25920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25920,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.