Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-04
Dobre: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ W DOBREM
Numer ogłoszenia: 487514 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobre , ul. Tadeusza Kościuszki 1, 05-307 Dobre, woj. mazowieckie, tel. 25 7571190, faks 25 7571190.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadobre.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminny Zespół Administracyjny Szkół, 05-307 Dobre.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ W DOBREM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ W DOBREM.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Spełnienie wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia (dz. U. 104, poz. 1096 z 2004 r.) Wykonawca musi spełnić wymagania higieniczno - sanitarne zgodnie z opisanym obok Rozporządzeniem oraz musi działać zgodnie z zasadami systemu HACCP.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wartości zamówienia w poszczególnych pozycjach w przypadku rażącej podwyżki cen rynkowych o co najmniej 10 %. Zamawiający dopuszcza zmianę wartości umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Zmianie może ulec wysokość podatku VAT a co za tym idzie kwota brutto.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminadobre.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Administracyjny Szkół
ul. Szkolna 3
05-307 Dobre.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Administracyjny Szkół ul. Szkolna 3 05-307 Dobre.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Różne produkty spożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: herbata granulowana 16 szt. x 100 g barszcz biały 50 szt. x 65 g koncentrat pomidorowy - słoiczek 40 szt. x 190 g kwasek cytrynowy 7 szt. x 50 g mąka ziemniaczana 0,5 kg cukier 50 kg musztarda 9 szt. x 200 g kostki rosołowe drobiowe 50 szt. x 40 g kompot w słoiku - truskawka, wiśnia, czarna porzeczka 80 szt. x 0,9 l liść laurowy 8 szt. x 7 g ziele angielskie 8 szt. x 15 g ryż 0,5 kg olej (1L) 30 l sól 20 kg makaron świderki 60 szt. x 0,5 kg makaron nitki 70 szt.x 0,25 kg cukier waniliowy 5 szt. x 16 g kasza jęczmienna 40szt.x 0,5 kg majeranek 5 szt. x 20 g warzywa mrożone (mieszanka) 8 szt. x 450 g zacierki babuni 10 szt. x 250 g kisiel 100 szt. x 80g Vegeta 20 szt. x 200 g mąka pszenna 25 kg pieprz mielony 10 szt. x 20 g smalec 20 szt.x0,25kg majonez 10 szt. x 250 g kukurydza konserwowa puszka 20 szt. x 250 g szczaw słoik 15 szt. x 250 g.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kości schabowe 45 kg schab środkowy (bez kości) 80 kg schab karkowy (bez kości) 10 kg łopatka (bez kości, słoniny i skóry) 140 kg słonina 6 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wędliny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kiełbasa brocka 15 kg boczek wędzony 6 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Drób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: udziki 150 kg piersi z kurczaka 20 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pieczywo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chleb krojony 100 szt. x 1 kg bułka paryska 35 szt. x 0,35 kg bułka tarta 40 szt. x 0,5 kg Drożdżówka lub pączek (2 x w roku x 250 szt) 50 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Nabiał.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mleko (3,2 % tłuszczu) 20 l ser biały tłusty 35 kg śmietana 30 % 40 szt.x 0,500 l śmietana 90 szt.x 500 ml jaja 500 szt. masło roślinne (kubek) 40 szt. x 250 g ryba mrożona miruna płaty 30 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Owoce i warzywa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kapusta czerwona 10 kg kapusta kwaszona 50 kg fasola sucha średnia 8 kg marchew 150 kg koperek 15 szt. por 30 kg pietruszka 35 kg pieczarki 30 kg cebula 28 kg cytryna 10 kg jabłka 100 kg natka 50 szt. Szczypiorek V, VI, IX 5 szt. banan 10 kg seler 40 kg buraki 25 kg kapusta pekińska 15 kg Papryka IX, X 0,5 kg mandarynka 10 kg ziemniaki 1,5 tony ogórek kwaszony 40 kg Kapusta biała - główka 100 kg sałata (m-c IV, V, VI, IX, X) 50 szt. rzodkiewka (m-c IV, V, VI, IX, X) 25 szt. ogórek świeży (m-c IV, V, VI, IX, X) 50 kg pomidory(m-c V, VI, IX, X) 15 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mięsa oraz wyrobów wędliniarskich dla SPZOZ w Sanoku
- Dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa nabiału w II kwartale 2025 r. na potrzeby jednostki Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP - OSiW OHP w Zielonej Górze
- Dostawy pieczywa oraz przypraw i innych produktów spożywczych
- Dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji
- Dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego Tarnów-Mościce - II półrocze 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.