eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnówdostawa samochodu osobowego 9 -cio miejscowego typu mikrobus dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 wózka inwalidzkiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-05

Tarnów: dostawa samochodu osobowego 9 -cio miejscowego typu mikrobus dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 wózka inwalidzkiego
Numer ogłoszenia: 48752 - 2013; data zamieszczenia: 05.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tarnów , ul. Krakowska 19, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 688 01 34, faks 014 688 01 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa samochodu osobowego 9 -cio miejscowego typu mikrobus dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 wózka inwalidzkiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dane techniczne: samochód fabrycznie nowy, rocznik 2012 lub 2013 r. z silnikiem Diesel o mocy min. 130 KM skrzynia manualna 6 biegowa (5+1 wsteczny) nadwozie 4 lub 5 drzwiowe tylne drzwi klapa podnoszona do góry boczne drzwi z tyłu przesuwne rozstaw osi min. 3200 mm /preferowane wersje wydłużone/ wysokość całkowita pojazdu do 2050 mm długość całkowita pojazdu 5200 do 5600 mm dopuszczalna masa całkowita do 3,5 t spełniający normę EURO 5 Zakres dostosowania do przewozu osób niepełnosprawnych: szyny zaczepowe w podłodze 1 komplet pasów zaczepowych do mocowania wózka inwalidzkiego w szynach biodrowe pasy bezpieczeństwa dla osoby na wózku inwalidzkim podłoga antypoślizgowa aluminiowe najazdy do wprowadzania wózka inwalidzkiego oznakowanie samochodu dla niepełnosprawnych (naklejka) dodatkowe kierunkowskazy w tylnych narożnikach dachu (potwierdzone homologacją na dostosowanie do przewozu osób niepełnosprawnych) Wyposażenie: system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania, system kontroli trakcji stabilizujący tor jazdy zapobiegający utracie przyczepności, system wspomagający siłę nagłego hamowania, system przeciwpoślizgowy podczas ruszania i przyśpieszania, hamulce tarczowe z przodu i tyłu, kolumna kierownicy z regulacją w min. dwóch płaszczyznach poduszka powietrzna kierowcy i pasażera, zagłówki na przednich siedzeniach, fotel kierowcy z regulacją w płaszczyźnie pionowej i poziomej oraz kąta oparcia, centralny zamek zdalnie uruchamiany kluczem/ pilotem, immobiliser, alarm antywłamaniowy, światła przeciwmgielne z przodu i z tyłu, trzecie światło stop, 2 światła cofania, czujnik cofania, wycieraczka tylnej szyby, wnętrze nadwozia tapicerowane tkaniną/ tworzywem (tj. ściany, dach), dywaniki gumowe -przód, radioodtwarzacz CD + min. 4 głośniki + antena, nawigacja, klimatyzacja automatycznie utrzymująca zadane parametry, szyby boczne z przodu i lusterka sterowane elektrycznie, lakier metalik, kolor nadwozia -preferowane w kolejności malejącej: beżowy, szary, grafitowy, granatowy, srebrny, czarny, przedni zderzak w kolorze nadwozia, dopuszczalna wstawka w innym kolorze, koła letnie na obręczach aluminiowych (4 + 1 pełnowymiarowe zapasowe), komplet kół zimowych na felgach stalowych (4+ 1 pełnowymiarowe zapasowe), komplet narzędzi w tym podnośnik oraz klucz do kół, gaśnica, apteczka, trójkąt ostrzegawczy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe 34.11.44.00 - Minibusy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi przez określenie: spełnia /nie spełnia na podstawie przedłożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeśli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch dostaw mikrobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi przez określenie: spełnia /nie spełnia na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych oraz: a) wykazu wykonanych/ wykonywanych dostaw.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku, zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku, zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku, zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

4.1 Wypełniony formularz ofertowy. 4.2 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy z dokumentów złożonych w przetargu nie wynika powyższe uprawnienie. 4.3 Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, /w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na potencjał innych podmiotów przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu/.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80.00
  • 2 - moc silnika KM - 4.00
  • 3 - gwarancja na bezpłatne naprawy określona w miesiącach - 3.00
  • 4 - gwarancja na lakier określona w latach - 2.00
  • 5 - gwarancja na perforację określona w latach - 2.00
  • 6 - częstotliwość przeglądów określona w km - 2.00
  • 7 - zużycie energii jako iloczyn zużycia paliwa w cyklu mieszanym litr/100 km * 36 MJ/litr (dla ON) - 3.00
  • 8 - emisja CO2 g/km w cyklu mieszanym - 0.50
  • 9 - emisja zanieczyszczeń (tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów) - 0.50
  • 10 - podgrzewanie przedniej szyby - 0.50
  • 11 - podgrzewane lusterka zewnętrzne - 0.25
  • 12 - szyby termoizolacyjne - 0.50
  • 13 - komputer pokładowy - 0.50
  • 14 - kamera ułatwiająca cofanie - 0.75
  • 15 - lusterka składane elektrycznie - 0.50

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się nieistotne zmiany w umowie, a także zmiany korzystne dla Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający dopuszcza również możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku: 1) Ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy; Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy- rozumianego jako wynagrodzenie netto. 2) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.tarnow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tarnów, 33-100 Tarnów ul. Krakowska 19 pokój 6A w godzinach 7:30-15:30 poniedziałek -piątek lub pocztą na podstawie pisemnego zamówienia nieodpłatnie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2013 godzina 12:30, miejsce: Urząd Gminy Tarnów ul. Krakowska 19 33-100 Tarnów, pok. 6A /dziennik podawczy na parterze/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.