Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-05
Tarnów: dostawa samochodu osobowego 9 -cio miejscowego typu mikrobus dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 wózka inwalidzkiego
Numer ogłoszenia: 48752 - 2013; data zamieszczenia: 05.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tarnów , ul. Krakowska 19, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 688 01 34, faks 014 688 01 03.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.tarnow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa samochodu osobowego 9 -cio miejscowego typu mikrobus dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 wózka inwalidzkiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dane techniczne: samochód fabrycznie nowy, rocznik 2012 lub 2013 r. z silnikiem Diesel o mocy min. 130 KM skrzynia manualna 6 biegowa (5+1 wsteczny) nadwozie 4 lub 5 drzwiowe tylne drzwi klapa podnoszona do góry boczne drzwi z tyłu przesuwne rozstaw osi min. 3200 mm /preferowane wersje wydłużone/ wysokość całkowita pojazdu do 2050 mm długość całkowita pojazdu 5200 do 5600 mm dopuszczalna masa całkowita do 3,5 t spełniający normę EURO 5 Zakres dostosowania do przewozu osób niepełnosprawnych: szyny zaczepowe w podłodze 1 komplet pasów zaczepowych do mocowania wózka inwalidzkiego w szynach biodrowe pasy bezpieczeństwa dla osoby na wózku inwalidzkim podłoga antypoślizgowa aluminiowe najazdy do wprowadzania wózka inwalidzkiego oznakowanie samochodu dla niepełnosprawnych (naklejka) dodatkowe kierunkowskazy w tylnych narożnikach dachu (potwierdzone homologacją na dostosowanie do przewozu osób niepełnosprawnych) Wyposażenie: system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania, system kontroli trakcji stabilizujący tor jazdy zapobiegający utracie przyczepności, system wspomagający siłę nagłego hamowania, system przeciwpoślizgowy podczas ruszania i przyśpieszania, hamulce tarczowe z przodu i tyłu, kolumna kierownicy z regulacją w min. dwóch płaszczyznach poduszka powietrzna kierowcy i pasażera, zagłówki na przednich siedzeniach, fotel kierowcy z regulacją w płaszczyźnie pionowej i poziomej oraz kąta oparcia, centralny zamek zdalnie uruchamiany kluczem/ pilotem, immobiliser, alarm antywłamaniowy, światła przeciwmgielne z przodu i z tyłu, trzecie światło stop, 2 światła cofania, czujnik cofania, wycieraczka tylnej szyby, wnętrze nadwozia tapicerowane tkaniną/ tworzywem (tj. ściany, dach), dywaniki gumowe -przód, radioodtwarzacz CD + min. 4 głośniki + antena, nawigacja, klimatyzacja automatycznie utrzymująca zadane parametry, szyby boczne z przodu i lusterka sterowane elektrycznie, lakier metalik, kolor nadwozia -preferowane w kolejności malejącej: beżowy, szary, grafitowy, granatowy, srebrny, czarny, przedni zderzak w kolorze nadwozia, dopuszczalna wstawka w innym kolorze, koła letnie na obręczach aluminiowych (4 + 1 pełnowymiarowe zapasowe), komplet kół zimowych na felgach stalowych (4+ 1 pełnowymiarowe zapasowe), komplet narzędzi w tym podnośnik oraz klucz do kół, gaśnica, apteczka, trójkąt ostrzegawczy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe 34.11.44.00 - Minibusy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi przez określenie: spełnia /nie spełnia na podstawie przedłożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeśli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch dostaw mikrobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi przez określenie: spełnia /nie spełnia na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych oraz: a) wykazu wykonanych/ wykonywanych dostaw.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przedmiotowego warunku, zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przedmiotowego warunku, zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przedmiotowego warunku, zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
4.1 Wypełniony formularz ofertowy. 4.2 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy z dokumentów złożonych w przetargu nie wynika powyższe uprawnienie. 4.3 Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, /w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na potencjał innych podmiotów przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu/.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80.00
- 2 - moc silnika KM - 4.00
- 3 - gwarancja na bezpłatne naprawy określona w miesiącach - 3.00
- 4 - gwarancja na lakier określona w latach - 2.00
- 5 - gwarancja na perforację określona w latach - 2.00
- 6 - częstotliwość przeglądów określona w km - 2.00
- 7 - zużycie energii jako iloczyn zużycia paliwa w cyklu mieszanym litr/100 km * 36 MJ/litr (dla ON) - 3.00
- 8 - emisja CO2 g/km w cyklu mieszanym - 0.50
- 9 - emisja zanieczyszczeń (tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów) - 0.50
- 10 - podgrzewanie przedniej szyby - 0.50
- 11 - podgrzewane lusterka zewnętrzne - 0.25
- 12 - szyby termoizolacyjne - 0.50
- 13 - komputer pokładowy - 0.50
- 14 - kamera ułatwiająca cofanie - 0.75
- 15 - lusterka składane elektrycznie - 0.50
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się nieistotne zmiany w umowie, a także zmiany korzystne dla Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający dopuszcza również możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku: 1) Ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy; Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy- rozumianego jako wynagrodzenie netto. 2) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.tarnow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tarnów, 33-100 Tarnów ul. Krakowska 19 pokój 6A w godzinach 7:30-15:30 poniedziałek -piątek lub pocztą na podstawie pisemnego zamówienia nieodpłatnie..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2013 godzina 12:30, miejsce: Urząd Gminy Tarnów ul. Krakowska 19 33-100 Tarnów, pok. 6A /dziennik podawczy na parterze/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Modernizacja toru żużlowego w ramach zadania pn. Przebudowa stadionu - KOLEJNE POSTĘPOWANIE
- Przebudowa przyłącza wody, wymiana instalacji odprowadzania wód opadowych, (...)dla budynku nr 17 przy ul. Rozwojowej 39 w Tarnowie
- Dostawa środków czystości dla Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego Tarnów-Mościce
- Usługa druku i dostawy plakatów oraz magazynu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- "16/2025 Sukcesywna dostawa środków dietetycznych specjalnego przeznaczenia żywieniowego orazśrodków kontrastowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie"
- Rozbudowa cmentarza komunalnego w Klikowej w Tarnowie
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oraz dostawa szkoleniowego samochodu elektrycznego - Branżowe Centrum Umiejętności dla branży elektromobilności w Zespole Szkół nr 2
- Zakup samochodu służbowego dla Straży Miejskiej
- "Likwidacja bariery transportowej poprzez zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych"
- Dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. gen. M. Boruty - Spiechowicza w Szczecinie
- Dostawa lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego z wyposażeniem do KM w Opolu
- Zakup i dostawa 9-osobowego busa przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Dziennego Domu Pomocy w Cekcynie
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.