Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Olkusz: przebudowa drogi leśnej Udórz-Kąpiele w leśnictwie Poręba oddz. 134, 136, 137 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Olkusz, do kontaktów: Jan Gamrat Ewa Chećko, ul. Łukasińskiego 3, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6430445, fax 032 6430445 w. 31, e-mail: olkusz@lasykatowice.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.katowice.lasy.gov.pl\olkusz Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: jednostka bez osobowości prawnej zarządzająca mieniem Skarbu Państwa; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi leśnej Udórz-Kąpiele w leśnictwie Poręba oddz. 134, 136, 137. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Leśnictwo Poręba. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi leśnej wewnątrzzakładowej o następujących parametrach technicznych: - kategoria L-IIb - długość drogi tłuczniowej km 1+530 - szerokość jezdni 3.5 m - szerokość korony drogi 5.0 m - podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 31.5-63 mm - grubości 20 cm - nawierzchnia górna z kruszywa łamanego sortowanego frakcji 0-31.5 mm - grubości 10 cm - warstwa odsączająca z piasku - grubości 10 cm - pobocza 2 x 0.75 - przepusty z rur PEHD 60 mb - przepust śr. 120 z rury stalowej spiralnie karbowanej - 1kpl. - rowy przydrożne otwarte 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie prac zgodnie zasadami wiedzy technicznej, BHP oraz zapewnienie bezpieczeństwa w rejonie prowadzonych robót.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Zamawaijący nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. zastosowane przez wykonawcę materiały muszą posiadać wymagane prawem świadectwa jakości (certyfikaty i deklaracje), które należy dołączyć do protokołu końcowego robót; pozostałe informacje zamieszczono w SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.24.70.00 - Roboty w zakresie z budowy tam, kanałów, kanałów irygacyjnych i akweduktów Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.70.00 - Roboty w zakresie budowy tam, kanałów, kanałów irygacyjnych i akweduktów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 tys. EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.12.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10.000 zł (dziesięć tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy: a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (stan posiadanych na r-ku środków finansowych lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż 100 tys. zł. potwierdzona opinia bankową wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert d) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art.24 Ustawy Prawo zamówień Publicznych; Ponadto wykonawcy muszą spełnić wszystkie wymogi określone w SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów wymienionych poniżej. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 - kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o kalkulację szczegółową na podstawie przedmiaru robót załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ; - oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 2 - wykaz podwykonawców, jeżeli Wykonawca decyduje się na realizacje części zamówienia przez podwykonawców wraz z wyszczególnieniem prac, który zamierza im powierzyć do wykonania- załącznik nr 8 - potwierdzenie pobytu na przedmiotowej drodze i zapoznania się z warunkami w terenie - załącznik nr 9 - dowód wniesienia wadium - aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy, wraz z uprawnieniami budowlanymi; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - podpisany projekt umowy; Pozostałe inne wymagane dokumenty i oświadczenia wyszczególnione są w SIWZ
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. okres gwarancji 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/olkusz. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 13.11.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.10.2006, godzina 12:00, sala konferencyjna Nadleśnictwa Olkusz ul. Łukasińskiego 3 32-300 Olkusz.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.09.2006.
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Budowa chodnika z odwodnieniem w ciągu drogi powiatowej 1080K Osiek - Zawada - Gorenice w miejscowości Zawada"
- Modernizacja pomieszczeń sanitarnych w budynku UMiG w Olkuszu.
- Budowa oświetlenia ulicy Pięknej, Uroczej i Słonecznej w Olkuszu
- Przebudowa ulicy Skalskiej w Olkuszu.
- Utwardzenie placu przy bloku ul. Krasińskiego 2 w Olkuszu
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.:" Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej 1069K na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną (ul. Nowa) do wiaduktu"
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w m. Jenin, Gm. Bogdaniec
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
- Opracowanie dok. proj., uzyskanie pozw. na budowę i wykonanie robót bud.-montaż. wraz z uzyskaniem pozw. na użytk. w zakresie przebudowy i rozbud. węzła przesiadk. i parkingu w Kobierzycach ...
- Budowa linii technologicznej do produkcji materiałów nawozowych z ustabilizowanych osadów ściekowych pochodzących z oczyszczalni ścieków w Tuchowie i Ciężkowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.