eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa zabawek, książek i wyposażenia do kącików dla dzieci na salach widzeń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-27

Olsztyn: Dostawa zabawek, książek i wyposażenia do kącików dla dzieci na salach widzeń
Numer ogłoszenia: 487590 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Olsztynie , Al. Marsz. J. Piłsudskiego 3, 10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5248600, 5248713, faks 089 5248718.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zabawek, książek i wyposażenia do kącików dla dzieci na salach widzeń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zabawek, książek i wyposażenia do kącików dla dzieci na salach widzeń w ramach Programu Operacyjnego nr PL-17 pn. >Wsparcie Służby Więziennej finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w ramach Projektu nr 112/2013 pn. >Realizacja szkoleń podnoszących kompetencje społeczno- zawodowe więźniów oraz stworzenie warunków ułatwiających podtrzymywanie więzi rodzinnych w celu zwiększenia efektywności ich powrotu do społeczeństwa po zakończeniu odbywania kary<..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Na zasadach określonych w PZP

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00-3, 37.82.21.00-7, 39.10.00.00-2, 22.11.00.00-4, 44.11.22.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego oraz na stronie zamawiajacego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2013 godzina 10:00, miejsce: sekretariat w siedzibie zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach Programu Operacyjnego nr PL-17 pn. Wsparcie Służby Więziennej finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w ramach Projektu nr 112/2013 pn. >Realizacja szkoleń podnoszących kompetencje społeczno- zawodowe więźniów oraz stworzenie warunków ułatwiających podtrzymywanie więzi rodzinnych w celu zwiększenia efektywności ich powrotu do społeczeństwa po zakończeniu odbywania kary<..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zabawki, książki i kolorowanki, gry, kredki i pisaki, wyposażenie parków zabaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zabawki fabrycznie nowe, z aktualnymi atestami, certyfikatami bezpieczeństwa i dopuszczającymi do użytku, wykonane z nietoksycznych, bezpiecznych dla dzieci materiałów i tworzyw, posiadające gwarancję producenta. Zabawki powinny posiadać instrukcje obsługi i użytkowania wraz z ostrzeżeniami przed potencjalnym zagrożeniami wynikającymi z ich korzystania. Ponadto zabawki przeznaczone dla małych dzieci nie mogą zawierać małych odejmowalnych lub odrywających się elementów, które dziecko mogło by połknąć lub włożyć do nosa, uszu lub innych otworów w ciele..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00-3, 37.82.21.00-7, 22.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: meble: stoliki, krzesła, regały, półki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stoliki i krzesełka muszą posiadać atesty i certyfikaty zgodności z Polską normą: PN-EN 1729-1:2007 i PN-EN 1729-2:2007.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykładzina podłogowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykładzina musi spełniać następujące parametry: norma PN-EN 685 w klasie wytrzymałości nie mniej niż 31 certyfikat europejski CE w zakresie bezpieczeństwa atest trudno zapalności Wykładzina musi być: produktem o wysokiej jakości, fabrycznie nowa, nigdy wcześniej nieużywana i nie dotknięta żadną wadą fizyczną oraz wolna od obciążeń prawami osób trzecich, okres gwarancji musi wynosić co najmniej 24 miesiące od daty dostawy, wolna od wad, w przeciwnym przypadku Zamawiający nie dokona odbioru, Wykonawca dostarczy wyłącznie materiał posiadający znak zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, certyfikat zgodności oraz atest o trudno zapalności. Wykonawca winien załączyć do oferty atest i certyfikaty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.