eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoSUKCESYWNE DOSTAWY DROBNEGO SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO MEDYCZNEGO DLA POTRZEB ODDZIAŁÓW SZPITALA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-04

Wejherowo: SUKCESYWNE DOSTAWY DROBNEGO SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO MEDYCZNEGO DLA POTRZEB ODDZIAŁÓW SZPITALA
Numer ogłoszenia: 487594 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy , ul. dr A. Jagalskiego 10, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 5727331, faks 058 5727331.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ceynowahosp.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY DROBNEGO SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO MEDYCZNEGO DLA POTRZEB ODDZIAŁÓW SZPITALA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania są sukcesywne dostawy drobnego sprzętu jednorazowego dla potrzeb Oddziałów Szpitala w 16 zadaniach przez okres 12-tu miesięcy o parametrach szczegółowo opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ, w tym: - masek - 19 000 szt - kraników - 15 000 szt - drenów - 15 500 szt - butli Redona - 12 500 szt - przedłużaczy - 15 500 szt - końcówek do odsysania - 3 500 szt - folii - 6 000 szt - aparatów - 7 230 szt - zestawy do cytostatyków - 3 500 szt - motylków - 10 000 szt - wzierników jednorazowych - 20 000 szt - igieł -3 550 szt - pojemników do upustu krwi - 80 szt -strzykawek - 19 000 szt - basenów - 100 szt - kaczek - 120 szt - misek nerkowych - 200 szt - słoi do moczu - 50 szt - szpatułek - 400 000 szt - kołnierzy Schanza - 360 szt - szyn Zimmera - 1200 szt - sond - 100 szt - cewników - 100 szt - elektrod - 60 szt - introducerów - 60 szt - osłon na sondę USG - 160 szt - staz - 150 szt - adapterów - 15 000 szt CPV - 33.14.00.00 - 3 - ( Materiały medyczne).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Oświadczenie - załącznik nr 5

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy lub równoważne. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu, o którym mowa powyżej, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 2. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 3. Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy z opisem przedmiotu zamówienia- załącznik nr 2 4. Oświadczenie o prawdziwości złożonych oświadczeń - załącznik nr 3

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany cen ze względu na zmiany stawki VAT, lub opłat celnych. Wszelkie zmiany ceny każdorazowo wymagają udokumentowania przez Wykonawcę. W przypadku zmiany stawki VAT w ramach umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. 2. Strony przewidują, możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy pisemnym aneksem bez zwiększenia wartości przedmiotu umowy, w przypadku niezrealizowania umowy w całości w okresie o którym mowa w §7 ust. 7 umowy. 3. Dopuszcza się inne zmiany treści umowy pod warunkiem, iż są one korzystne dla Zamawiającego. 4. Jakiekolwiek zmiany i uzupełnienia umowy winny być dokonane pisemnie w formie obustronnie podpisanego aneksu pod rygorem nieważności dokonanych zmian lub uzupełnień.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ceynowahosp.com.pl , www.ceynowahosp.internetdsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny ul. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo Dział Zamówień Publicznych lokal nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2012 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego (ul. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo) - Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MASKI TLENOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNE DOSTAWY MASEK TLENOWYCH RÓŻNEGO RODZAJU W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 34.000 SZT. PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DRENY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNE DOSTAWY DRENÓW RÓŻNEGO RODZAJU W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 19.100 SZT. PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PRZEDŁUŻACZE, KOŃCÓWKI DO ODSYSANIA, DRENY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNE DOSTAWY PRZEDŁUŻACZY, KOŃCÓWEK DO ODSYSANIA, DRENÓW RÓŻNEGO RODZAJU W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 26.000 SZT. PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: FOLIE OPERACYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNE DOSTAWY FOLII OPERACYJNYCH RÓŻNEGO RODZAJU W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 6.000 SZT. PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: JEDNORAZOWY DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNE DOSTAWY JEDNORAZOWEGO DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO RÓŻNEGO RODZAJU W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 20.080 SZT. I 320 OP. PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: BASENY, KACZKI, MISKI, SŁOJE, ŁOPATKI, STAZY, WZIERNIKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNE DOSTAWY BASENÓW, KACZEK, MISEK, SŁOJÓW, ŁOPATEK, STAZ, WZIERNIKÓW RÓŻNEGO RODZAJU W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 20.620 SZT. I 4.000 OP. PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: IGŁY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNE DOSTAWY IGIEŁ RÓŻNEGO RODZAJU W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 100 SZT. PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: KOŁNIERZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNE DOSTAWY KOŁNIERZY RÓŻNEGO RODZAJU W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 360 SZT. PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: SZYNY ZIMMERA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNE DOSTAWY SZYN ZIMMERA RÓŻNEGO RODZAJU W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 1.200 SZT. PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: CEWNIKI DO EMBOLEKTOMII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNE DOSTAWY CEWNIKÓW DO EMBOLEKTOMII W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 100 SZT. PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: SONDY SENSTAKENA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNE DOSTAWY SOND SENSTAKENA W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 100 SZT. PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: INTRODUCERY, ELEKTRODY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNE DOSTAWY INTRODUCERÓW W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 60 SZT. ORAZ ELEKTROD W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 60 SZT. PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: OSŁONY NA SONDĘ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNE DOSTAWY OSŁON NA SONDĘ W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 160 SZT. PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: POJEMNIKI DO UPUSTU KRWI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNE DOSTAWY POJEMNIKÓW DO UPUSTU KRWI W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 80 SZT. PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: IGŁY DO PRZEMYWAŃ OKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNE DOSTAWY IGIEŁ DO PRZEMYWAŃ OKA W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 3.000 SZT. PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: ADAPTERY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNE DOSTAWY ADAPTERÓW W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 15.000 SZT. PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.