eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha BeskidzkaDostawa materiałów opatrunkowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-06

Sucha Beskidzka: Dostawa materiałów opatrunkowych.
Numer ogłoszenia: 4875 - 2009; data zamieszczenia: 06.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (033) 872 31 11, faks (033) 872 31 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych określonych w pakietach nr 1- 16.( wata, lignina, gaza, kompresy, przylepce, opaski elastyczne, opatrunki specjalistyczne, opaski gipsowe oraz środków do pielęgnacji pacjenta, pieluchomajtek).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2 Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4 Spełnia warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 5 Spełnia warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.44 6 Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Wykonawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania - w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub upadłości 7 Nie zalega z uiszczenie podatków, opłat 8 Nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne 9 Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.4-8 10 Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.9 Podmiotowe: 1 Atesty i dopuszczenia Dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20 kwietnia 2004r. Odnośnie wyrobów do , których nie mają zastosowania przepisy ustawy o Wyrobach Medycznych z dnia 20.04.2004r. - odpowiednie dokumenty dopuszczające oferowane produkty do obrotu. Odnośnie wyrobów chirurgicznych inwazyjnych typu: kompresy gazowe, serwety operacyjne- świadectwo potwierdzające ich rejestrację jako wyrobów Kl.2A reguła 7. Odnośnie pieluchomajtek dla noworodków - opinia Instytutu Matki i Dziecka i atest PZH. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w systemie spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych w/w dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Wykaz min. dwóch dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających ich wykonanie stosownymi dokumentami. 4.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których dostawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość środków finansowych min. 20% wartości złożonej oferty, lub zdolność kredytowa dostawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 6. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.44 7. Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Wykonawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania - w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub upadłości 8.Aktualne (wydanym nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, chyba że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji 9. Aktualne (wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert) zaświadczeniem właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne chyba że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego(wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert ), że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.4-8 10.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego(wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert ) , że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.9 Dokumenty podmiotowe: 1 Atesty i dopuszczenia Dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20 kwietnia 2004r. Odnośnie wyrobów do , których nie mają zastosowania przepisy ustawy o Wyrobach Medycznych z dnia 20.04.2004r. - odpowiednie dokumenty dopuszczające oferowane produkty do obrotu. Odnośnie wyrobów chirurgicznych inwazyjnych typu: kompresy gazowe, serwety operacyjne- świadectwo potwierdzające ich rejestrację jako wyrobów Kl.2A reguła 7. Odnośnie pieluchomajtek dla noworodków - opinia Instytutu Matki i Dziecka i atest PZH..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Jakość - 20
  • 3 - Koszt kredytowania - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsuchabeskidzka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 22 34-200 Sucha Beskidzka Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 22 34-200 Sucha beskidzka Blok C, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do pielęgnacji skóry.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.11.11.11-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 20
    • 3. Koszt kredytowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folie. gąbki hemostatyczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.44.44-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 20
    • 3. Koszt kredytowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski gipsowe, opaski wyścielające.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.44.44-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 20
    • 3. KOszt kredytowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski dziane i elastyczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.44.44-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 20
    • 3. Koszt kredytowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plastry na włókninie, na jedwabiu, na folii, z opatrunkiem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.44.44-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 20
    • 3. Koszt kredytowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki pooperacyjne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.44.44-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 20
    • 3. Koszt kredytowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki specjalistyczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.44.44-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 20
    • 3. Koszt kredytowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki specjalistyczne bakteriobójcze, kolagenowe, z węglem aktywnym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.44.44-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 20
    • 3. Koszt kredytowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki dla dzieci i dorosłych, wkładki anatomiczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.44.44-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakośc - 20
    • 3. Koszt kredytowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki dla noworodków.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.44.44-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 20
    • 3. Koszt kredytowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lignina i wata.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.44.44-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 20
    • 3. Koszt kredytowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy jałowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.44.44-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 20
    • 3. Koszt kredytowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy niejałowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.44.44-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 20
    • 3. Koszt kredytowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaza medyczna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.44.44-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 20
    • 3. Koszt kredytowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby jałowe różne (kompresy, tupfery, setony, podkłady ginekologiczne).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.44.44-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 20
    • 3. KOszt kredytowania - 10

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki pooparzeniowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.44.44-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 20
    • 3. Koszt kredytowania - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.